آموزش رفع مشکل کار نکردن موس در کامپیوتر و لپ تاپ

روش دیگری که در این زمینه به شما توصیه می شود این است که اقدام به آپدیت یا Roll Back تاچ پد لپ تاپ کنید. از این رو ابتدا دو کلید Win+X را از کیبورد بصورت همزمان بفشارید و سپس گزینه Device manager را انتخاب کنید. هم اکنون می بایست درایور تاچ پد را انتخاب و راست کلیک کنید. اینک می توانید درایور مروبطه را آپدیت کنید تا اگر نسخه جدیدی برای آن عرضه شده است بر روی لپ تاپ شما نصب شود.

ماوس سیمی

این کار شما، مچتان را از آسیب‌هایی که به خاطر چرخاندن موس به اطراف مختلف ایجاد می‌شود، محافظت می‌کند. از آن جایی که دست شما در یک محل قرار می‌گیرد، بازو و مچ شما با رفتن جلو به عقب مداوم خسته نمی‌شوند. این مدل همان مدلی است که در کنار اکثر کامپیوترها مشاهده می کنید. موس‌ اپتیکال لامپ LED  دارد و دارای سنسوری برای تصویربرداری بازتاب لامپ LED روی پد بهره می برد. با تغییر در تصاویری که سنسور می گیرد جهت و سرعت حرکت این دستگاه را تشخیص خواهد داد.

  • سلام
    ماوسهای کامپیوتر بیصدا انواع مختلفی دارند و از نوع بیصدا دو نوع هستند یک مدل سیم دار و یک مورد دیگر بدون سیم هستند که مزیت عالی آن است.
  • این ماوس دارای ساختار SUN workstation بود و از LED و سنسورهای نوری برای ثبت حرکات استفاده می‌کرد.
  • نوع دیگری از موس ها هستند که برای راحتی گیمرها ساخته شده‌اند.
  • این موس برای محیط هایی که سکوت مهم است مانند شرکت هایی با کارمندان زیاد یبسیار مناسب است.

از زمان اختراع اولین موی تا به امروز این محصول بسیار تغییر کرده است و سیر تحولی زیادی را طی کرده است. بسیاری از کلیدهای ماوس‌ها توانایی پذیرش تا چندین میلیون کلیک را دارند که این کار باعث می‌شود کلیدها بسیار مقاوم باشند و در مدت زمان طولانی خراب نشوند. امروزه ماوس‌های پیشرفته تر در خود کلیدهای خاصی برای جلو رفتن، عقب رفتن، کم کردن صدا، زیاد کردن صدا، تنظیم حساسیت ماوس و… را در خود جا داده‌اند.

در حالی که ماوس‌های لپ‌تاپ کوچک هستند، بنابراین قابل حمل می‌باشند، موس‌های رومیزی می‌توانند بزرگ‌تر و سنگین‌تر باشند. موس‌های شکل خاصی برای بخش خاصی از کاربران ارجحیت دارند. به عنوان مثال، برخی از ما ترجیح می‌دهیم از موس با انگشتان خود استفاده کنیم، در حالی که برخی از ما ممکن است کف دست خود را روی آن قرار دهیم.

شارژر لپ تاپ Lenovo 65W 20V 3.25A فیش TYPE-C

برای خرید اینترنتی موس می‌توانید مستقیم به سایت تکنولایف بروید. تکنولایف یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که به صور تخصصی در زمینه عرضه انواع محصولات دیجیتال فعالیت می‌کند. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع موس کامپیوتر از ارزان تا گران را در برندهای مختلف تهیه کنید.

موس گیمینگ کورسیر مدل NIGHTSWORD RGB – مشکی (گارانتی اصلی)+_

آموزش رفع مشکل کار نکردن موس در کامپیوتر و لپ تاپ

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم