آموزش صفرتاصد تعمیر پکیج دیواری 100% تضمینی ویژه بازار کار بیش از 250 جلسه کاربردی | parsepackage

از دیگر مزایای این مجموعه می‌توان به ارائه ویدیوهای آموزشی با کیفیت و با جزئیات دقیق، ارائه تخفیف در شهریه دوره‌ها، پشتیبانی ویژه، ارائه مقالات و مطالب آموزشی مربوط به رشته‌های فنی و … شما با یادگیری روش های تعمیر لوازم خانگی ، هر زمان که نیاز داشتید و بدون در نظر گرفتن سرمایه اولیه سنگین ، میتونید کسب و کارتونو شروع کنید . همچنین این دوره نیز مانند دوره های حضوری ؛ پشتیبانی نا محدود و مدرک فنی و حرفه ای را دارا میباشد . عدم توجه به نشتی که در پکیج موجود است می تواند مشکلاتی بزرگ‌تر را به وجود نمایندگی ایران رادیاتور در عظیمیه کرج بیاورد. یکی دیگر از عوامل کم بودن دمای آب گرم می تواند خرابی فلوسوئیچ پکیج باشد . در این صورت فلوسوئیچ توانایی این که به درستی میزان دمای آب را به برد ارسال کند را ندارد و دمای آب کم می شود.

آموزش صفرتاصد تعمیر پکیج دیواری 100% تضمینی ویژه بازار کار بیش از 250 جلسه کاربردی | parsepackage

از این رو میتوان امروزه این شغل را بی تردید یکی از پر درآمدترین شغلهای فنی نام برد. که اگر بتوانید آنرا خوب و حرفه ای یاد بگیرید به شما این تضمین را میدهیم که میتوانید درآمدی حدود چند برابر حقوق یک کارمند را در ماه داشته باشید. که به واسطه استفاده روزانه و مستمر در طول سال همه آنها حتما نیاز به تعمیر و سرویسهای دوره ای داشته و بخصوص پکیج به واسطه تخصصی بودنش هزینه تعمیر نسبتا بالایی دارد.

  • در دوره تعمیر پکیج ؛ کارآموزمیتواند به صورت عملی در کارگاه ؛ مراحل تعمیرات را انجام دهد.
  • این دوره شامل تمامی تکنیک های عیب یابی و تعمیر است که شما را قادر می سازد با درک کاملی از عملکرد پکیج های ترکیبی و سیستمی ، علائم خرابی در پکیجهای مختلف ، نحوه تعویض قطعات طبق دستورالعمل سازنده ، سرویس دهی تمامی اجزای پکیج و ….
  • برداشتن پروژه های ساختمانی، که شامل نصب برای واحدهای نوساز و سرویس و تعمیر پکیج ها برای ساختمان های قدیمی تر باشد، یکی از راه هایی که می تواند خیال شما را از داشتن کار و درآمد خوب، برای مدتی راحت کند.
  • برای اینکه میزان علاقه خود به شغل نصب و تعمیرات پکیج را بسنجید، راه های مختلفی وجود دارد.
برای اثبات این توانمندی، کافیست پس از اتمام دوره آموزشی در آزمون نماتک شرکت کرده و با کسب نمره قبولی مدرکی قابل استناد برای صنایع و موسسات دریافت کنید. و بلافاصله با پشتیبانی مستمر ، مشاوره تخصصی و تدابیر خاصی که گروه آموزش حرفه در این زمینه در نظر دارد، وارد بازار کار شده و به کسب درآمد بپردازید. با تهیه سی دی اموزش تعمیرات پکیج ، در کمترین زمان ممکن dvd های اورجینال برای شما ارسال شده و میتوانید یادگیری را شروع کنید.

آموزش تعمیر پکیج ( DVD آموزشی )

کتاب “آموزش تعمیر پکیج” یک کتاب جامع و مفید در زمینه تعمیر و نگهداری پکیج‌ است که توسط اساتید مجرب و باسابقه آموزشگاه تاسیسات تالیف شده است. این کتاب شامل تمامی مفاهیم اساسی و پیشرفته تعمیر پکیج‌ می باشد و به صورت خلاصه و روان با استفاده از نمودارها و تصاویر روش‌های تعمیر را برای خوانندگانش شرح می دهد. همچنین این کتاب به دلیل جامع بودن و مفید بودن آموزش‌هایش، برای دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه تاسیسات، به عنوان منبع اصلی آموزشی پیشنهاد می‌شود. این دوره آموزشی به گونه ای طراحی شده که شما قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن، نصب و تعمیر پکیج و آبگرمکن را به صورت غیر حضوری آموخته و سریعا از این راه کسب درآمد کنید. فراهم کردن محیط آموزشی مناسب و کارگاه‌های عملی پیشرفته که دارای بهترین تجهیزات و وسایل هستند یکی از مهمترین مزیت‌های آموزشگاه فنی البرز به‌شمار می‌رود. اگر کارآموزان نیاز به پشتیبانی داشته باشند می‌توانند با تیم پشتیبانی مجموعه که به‌صورت نامحدود فعالیت می‌کنند در تماس باشند.

درس 21 از آموزش تعمیر پکیج دیواری : پرشر دود

با دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای و مراجعه به اتحادیه مربوطه جواز کسب دریافت کرده و به عنوان تعمیرکار و نصاب پکیج مشغول به کار شود. شیر تخلیه پکیج یکی از دیگر قطعات مهم در پکیج های دیواری است که بنا به دلایل گوناگونی از قبیل ضربه، گرما بیش از حد و غیره خراب می شود. اگر شیر تخلیه پکیج دیواری خراب شده باشد شاهد افت فشار دستگاه خواهیم بود و آب از پکیج نشتی خواهد داشت. در صورتی که در کنار خدمات پکیج، خدمات نصب و تعمیرات کولر گازی را با شرکت دردوره تعمیرات کولر گازی ارائه دهید بدون شک تعداد مشتریان شما بیشتر خواهد شد.

پکیج دیواری

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم