آموزش طراحی سایت رایگان از صفر تا صد فیلم آموزش رایگان وردپرس، html&css | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش طراحی سایت رایگان از صفر تا صد فیلم آموزش رایگان وردپرس، html&css | آموزشگاه آپادانا تبریز

یک طراح سایت روی ظاهر، طرح و در بعضی موارد محتوای یک وب‌سایت کار می‌کند. مثلا در موضوع ظاهر روی رنگ‌ها، فونت بخش‌های مختلف و یا تصاویر مناسب برای هر بخش کار می‌کند. یا در بخش طرح، روی نحوه طبقه‌بندی اطلاعات و به طورکلی ساختار سایت متمرکز می‌شود.

معمولا آموزش طراحی سایت قیمت بالایی دارد و در صورتی که صفر تا صد ساخت سایت آموزش داده شود و اساتید حرفه ای تدریس را برعهده بگیرند آموزش طراحی سایت هزینه بالاتری به همراه خواهد داشت. در واقع تبدیل یک وبلاگ یا وبسایت به یک منبع درآمدزایی با کمی تلاش و هوشمندی زیاد کاملاً عملی می باشد. اگر مایل به ایجاد وبسایتی هستید که قصد دارید از آن کسب درآمد کنید، می توانید با شرکت در یکی از دوره های آموزشی طراحی سایت با وردپرس شرکت کرده و بعد از یادگیری اصول آن برای ایجاد وب سایت شخصی خود با کمترین هزینه تلاش کنید. در این دوره آموزشی شما CMB2 را از صفر یاد خواهید گرفت و به کمک منبع اصلی این فریم ورک ، گام به کام تمامی مورادی که در اختبار ما قرار میدهد را با هم در قالب نمونه مثال های عملی بررسی خواهیم کرد .

👈برای دیدن کلیه سرفصل های دوره آموزش طراحی رابط و تجربه کاربری UI/UX کلیک کنید.

همچنین افرادی هم که قصد شرکت در آزمون های استخدامی را دارند می توانند این جزوه آموزشی را مطالعه کنند. در صورت علاقه مندی به php نیاز است که شما دیتابیس My-sql را یاد بگیرید، و در صورت علاقه مندی به زبان ASP.Net نیاز است که شما دیتابیس sql server را یاد بگیرید. ممکن است آموزشی که شما امروز مشاهده کرده اید چند وقت دیگر چیزهای جدید تر دیگری بیاید که کارایی بیشتری در پیشبرد اهداف شما داشته باشد.

چرا یادگیری طراحی سایت الزامی است؟

در دوره آموزش طراحی سایت همیار آکادمی شما یادمی‌گیرد که چطور قالب‌های حرفه‌ای را فارسی‌سازی و راست‌چین کنید تا برای سایت‌های فارسی مناسب باشد. با دیدن این دوره شما می‌توانید به عنوان یک طراح‌سایت و توسعه‌دهنده front-end وردپرس کسب درآمد کنید، پس باید بدانید که چطور پروژه قبول کنید و با مشتریان خود قرارداد ببندید. بخش پایانی این دوره مخصوص شما است تا بتوانید مثل یک طراح حرفه‌ای قرارداد ببندید و با خیالی آسوده از تخصص خود کسب درآمد کنید. یکی از بهترین راه هایی که میتوانید سایت بسازید این است که ابتدا در لوکال هاست اقدام به آموزش طراحی سایت با زمپ کنید و بدون نیاز به خرید هاست و دامنه سایت بسازید.

چرا از وردپرس استفاده کنیم؟ حال آموزش طراحی سایت با وردپرس را با معرفی این سیستم مدیریت محتوا شروع می کنیم. وردپرس، یک نوع CMS است که اولین بار در سال 2003 توسط مت مولنوگ (توسعه دهنده آن) راه اندازی شد. این پلتفرم با هدف اولیه راه اندازی وبلاگ شروع به کار کرد اما اکنون برای ساخت سایت های فروشگاهی، شرکتی، شخصی، سایت های LMS و آموزشی و غیره به کار گرفته می شود. در مسیر آموزش طراحی سایت ، اگر شما قصد دارید تا یک برنامه نویس متخصص در وردپرس باشید پس باید یک گام اساسی در این میان بردارید . نام این گام اساسی ، یادگرفتن مبحث پست تایپ و تکسونومی در وردپرس است که ما در بخش آموزش طراحی سایت وردپرس ، به شدت روی این دوره تاکید داریم . این دو بخش یعنی بخش پست تایپ و بخش تکسونومی در وردپرس ، دو قسمت جدایی ناپذیر هستند که خود وردپرس در هنگام نصب ، از همان ابتدا این دو امکان را در اختیار ما قرار داده است .

  • از آنجایی که جاوا اسکریپت نقش بسزایی در طراحی فرآیندهای صفحات وب دارد وبسیاری از اوقات بخشهای مهمی از صفحات وب توسط جاوا اسکریپت تولید می گردد، باید بگوییم که طراحی صفحات بدون استفاده از این زبان برنامه نویسی تنها نیمی از مسیر را پیش می برد.
  • بعد از اتمام آموزش ها وارد طراحی پروژه های عملی واقعی خواهیم شد و شما محل دقیق به کارگیری هر دستور را یاد خواهید گرفت .
  • پس از ساخت کامل سایت اختصاصی، با اجرای ترفندهایی برای رشد وبسایت، نهایتاً می توانید از آن کسب درآمد نمایید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم