انواع سیم مفتول: سیاه، گالوانیزه، مسوار و برنجی | foulka

خوشبختانه امروزه به دلیل وجود اینترنت و فضای مجازی افراد می توانند بر روی محصولی نظیر سیم مفتول برنجی یا دیگر سیم ها تمرکز کنند و با استفاده از وب سایت آن را به افراد مختلف در سراسر جهان معرفی کنند. علاوه بر بدلیجات سیم مفتول برنجی برای تولیدات صنعت برق نیز بسیار حایز اهمیت می باشد. مفتول های برنج با توجه به کیفیت ساخت ممکن است مناسب یا غیر مناسب باشند. مفتول های نامرغوب از متریال های غیر استاندارد و ضایعات فلزات دیگر ساخته و توزیع می شود و این توزیع به دلیل سود و فروش بیشتر با قیمت کمتری اتفاق می افتد. اما متاسفانه این خریدار است که دچار ضرر و زیان ناشی از خرید کالای صنایع مفتولی ارزان می گردد. در حال حاضر صنایع زیادی برای رفع نیاز خود به دنبال خرید مفتول برنج می‌روند.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت روز مفتول برنجی

همچنین در صنعت نفت و گاز برای ساخت فیلتراسیون صنعتی، صنعت چاپ، صنعت کشتی سازی، جوشکاری، اتصالات الکتریکی، صنعت تولید کفش از این محصول بهره می‌برند. مفتول برنج یک آلیاژ از خانواده فلزات رنگین است که به دلیل رنگ جذاب، خواص آگوستیکی، اصطکاک کم و رسانایی گرمایی و الکتریکی مناسب موارد استفاده‌ی بسیاری دارد. صنایع آلیاژی هنر عرضه کننده مفتول برنج در پامنار تهران در خدمت شمااست. آلیاژ برنج بسیار پرکاربرد است و توسط تولیدکنندگان داخلی و کارخانه‌ها تولید می‌شود و از سمتی هم توسط تاجران وارد کشور می‌گردد. به دلیل اختلافات جزئی در تولیدات داخلی، محصولات تولید داخلی جوابگوی بعضی از نیازها و محصولات وارداتی برای استفادهٔ بعضی دیگر است.

فروش مفتول برنجی ، خرید ضایعات برنجی

انواع سیم مفتول: سیاه، گالوانیزه، مسوار و برنجی | foulka

علم و صنعت به عنوان اولین شرکت انجام کشش استیل در ایران
علم و صنعت به عنوان اولین تولید کننده میلگرد و دیگر محصولات با فرایند کشش استیل، توانسته است تا نام خود را در بین انواع شرکت های مختلف کشور به شهرت برساند. اگر سوال بیشتری در زمینه سیم مفتول برنجی دارید می توانید به راحتی با پشتیبان ما تماس بگیرید تا پاسخگوی هر گونه سوال شما باشند. معمولاً از سیم مفتول برنجی در صنعت برق برای اتصال قسمتهایی استفاده می شود. در هنگام خرید سیم مفتول برنجی اطلاع از مشخصات آن به شما کمک می‌کند تا خریدی مطمئن‌تر داشته باشید جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید سوالات خود را از طریق کامنت با ما به اشتراک بگذارید. بصورت کلی مفتول برنجی از ضخامت 0.05 میل تا 1 میل تولید می شود و به فروش می رسد.

مفتول های برنج به رنگ زرد یا طلایی می باشند و مقاومت  خوبی در برابر کدر شدن و خوردگی دارند. همان‌طور که گفته شد مفتول برنج از محصولات آلیاژ برنج (مس – روی) به شمار می‌رود. می‌دانیم برنج، آلیاژی از مس و روی است که در آن مس فلز پایه‌ای به‌حساب میاید و درصد روی بین 5 تا 40 درصد متغیر است. به کمک تغییر در میزان عنصر روی در این آلیاژ محصولاتی با خاصیت‌های متفاوت به وجود می‌آیند که هرکدام مصارفی خاص دارند.

  • لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.
  • آلیاژ برنج B70 زمانی که در ترکیب ساخت برنج، عنصر مس بیشتر شود، به وجود می آید.
  • برنجی تهیه و توزیع انواع آهن آلات صنعتی
    ورق آلیاژی فولاد آلیاژی ایران ماشین آلات صنعتی…
  • مفتول ها در رنگ های متنوع و همچنین سایز های مختلفی در بازار موجود هستند و هرچه سایز قطر مفتول ها کمتر باشد انعطاف پذیری آن بیشتر است.
  • باید به این نکته توجه کنید که مقاومت مفتولهای برنجی در مقابل سایش و خوردگی از مفتولهای مسی بیشتر می باشد.

این سیم ها در انواع سایز ها و مدل ها و در رول های 500 و 1000 و 2000 م… فروشگاه اینترنتی جعبه با هدف تامین کالاهایی که به راحتی در بازار‌های آنلاین و غیر آنلاین در دسترس نیستند ایجاد شده. ما در جعبه اطلاعات دقیق و تخصصی کالا‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا کالاهایی کاملا منطبق با نیازتان را انتخاب کنید. تمام سعی ما در جعبه عرضه کالاها با قیمتی برابر با ارزش واقعی کالا‌هاست. در حال حاضر با تامین کالاهایی با کاربرد عمده هنری در کنار شما هستیم و به زودی کالاهای جعبه را به تمام نیاز‌های خرید شما گسترش خواهیم داد.

جهان استیل (مفتول استنلس استیل)

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم