بهترین دانشگاه‌های پزشکی جهان سال 2021 نیلگام سفر | 3m-healthtourism

از آنجا که برای دریافت ویزای دانشجویی کشورهایی چون آلمان، اتریش، پرتغال و برخی دیگر از کشورهای عضو حوزه شینگن، نیازمند دریافت ویزای شینگن هستید، می توانید از مشاورین با‌تجربه نیلگام برای اخذ ویزای شینگن کمک بگیرید. همچنین مجموعه نیلگام با سابقه درخشان خود در اخذ ویزای کانادا و استرالیا می تواند در این مسیر نیز همراه قدرتمنری برای شما باشد. هند نیز با کمتر از ۵ دانشگاه برتر پزشکی در رتبه‌های ۱۵۱ تا ۲۰۰ واقع شده.

  • این دانشگاه در سال 1850 در استرالیا تأسیس شد و در زمینه‌های تحقیقاتی از مبارزه با کشنده‌ترین بیماری‌های جهان گرفته تا اختراع دستگاه‌های کوچک خلاقانه‌ای که تفاوت بسیار بزرگی در محاسبات ایجاد می‌کنند، سرآمد بوده است.
  • دانشگاه ژنگژو یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در چین است که در سال 1952 تاسیس شده است.
  • در مورد اروپا نیز باید گفت متوسط هزینه تحصیل در رشته پزشکی، بین 5500 و 18،200 بوده و این سایت اطلاعات تکمیلی جالبی را در این رابطه ارائه می‌دهد.
  • در خصوص دوره‌های تحصیلات تکمیلی و PhD ، زبان غالب دانشگاه در دوره مربوطه ملاک است.
در صورت موفقیت در این امر کار ساده‌تر می‌شود و استاد شما را به دانشگاه معرفی کرده و پس از چندی، یک ایمیل مبنی بر پذیرش از سوی دانشگاه موردنظرتان دریافت خواهید کرد. درنهایت پیشنهاد می‌کنیم اطلاعاتتان را با مطالب این سایت تکمیل کنید. دانشگاه کیوتو، یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌های پژوهش محور در آسیا به شمار می‌آید. آزمایشگاه‌های پیشرفته و امکانات تحقیقاتی در این مرکز، دانشجویان و محققان را قادر می‌سازد به تجربه‌های عملی با ارزشی دست پیدا کنند که برای پیشرفت علمی آن‌ها حیاتی است. گپ تحصیلی یعنی فاصله بین فارغ التحصیلی تا تخصص حداکثر می تواند 5 سال باشد که آن را هم باید با کار فعالیت های علمی و کاری مربوطه پر کرد. برای ثبت نام در امتحانات ذکر شده برای تایید مدرک پزشکی در کانادا لازم است در وبسایت Physician apply ثبت نام کرده و مدارک لازم را آپلود کرد.

تیپ بندی دانشگاه های علوم پزشکی 1400

ممکن است از دانشجویان غیرآمریکایی خواسته شود که مدرکی ارائه کنند که نشان دهد مهارت‌های زبان انگلیسی آنها برای شرکت در کلاس‌ها به اندازه کافی مناسب است. حتما مدارک تافل iBT، IELTS Academic، PTE Academic یا C1 Advanced خود را برای اپلای جهت تحصیل در آمریکا در دسترس داشته باشید. درست مانند هر مدرسه یا دانشگاهی در ایالات متحده، صرف نظر از برنامه تحصیلی شما، سبک تدریس بسیار بر روش یادگیری مشکل محور تمرکز دارد.

http://coopna.irمحققان مجله خبری توریسم سلامت پزشکی این دانشگاه در حال پژوهش در سطوح پیشرفته در زمینه هایی چون سرطان شناسی، ایمونولوژی، ژنتیک و علوم اعصاب هستند. یک مرکزاختصاصی برای مراقبت های بهداشتی از کودکان نیز در این دانشگاه وجود دارد. لازم به ذکر است که دانشگاه استنفورد برای دانشجویان علاقمند به ادامه تحصیل در رشته‌های پزشکی و دوره ها و مقاطع تحصیلی در آمریکا، دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا را نیز ارائه کرده است. تحصیل در رشته پزشکی رویای بسیاری از مردم جهان است و در این میان علاقه به تحصیل در بهترین دانشگاه‌های پزشکی، در سراسر جهان چالشی پایان‌ناپذیر برای علاقمندان به این رشته تلقی می شود. دانشگاه کوچ (Koç University )، یک دانشگاه تحقیقاتی غیر انتفاعی است که در شهر استانبول ترکیه، آموزش را در سطح بین‌المللی ارائه می‌دهد. این دانشگاه خود را با فرصت‌های پژوهشی متعدد، دستاوردهای بین‌المللی فوق‌العاده، محیط اجتماعی بانشاط و طیف وسیعی از فرصت های شغلی برای فارغ‌التحصیلانش شناخته می‌شود.

شرایط بهترین دانشگاه های پزشکی در چین

امپریال، در سال 1907 منشور خود را دریافت کرد و به فعالیت مشغول شد. جالب است بدانید که تا امروز، 14 جایزه نوبل را در سابقه خود دارد. اهداف این دانشگاه مبتنی بر ترکیب تخصص گرایی و دانش بوده و ازاین‌رو فارغ‌التحصیلان آن بیشترین آمار را در زمینه اشتغال و استخدام به خود اختصاص داده‌اند. گفته می‌شود این دانشگاه، در سال 1907 افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. جالب است بدانید تعدادی موزه و گالری هنری نیز در سراسر دانشگاه در نظر گرفته‌شده‌اند و موضوعات مختلفی ازجمله تاریخ پزشکی، نمونه‌های جانوری، هنر معاصر، مجموعه‌های دندانپزشکی و آناتومی و آسیب‌شناسی را پوشش می‌دهند.

دانشگاه پزشکی هایدلبرگ (University of Heidelberg)

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم