بهترین دانشگاه های پزشکی جهان ؛ بورس تحصیلی، پذیرش و شهریه تراست | 3m-healthtourism

این یکی از دانشگاه هایی است که دانشجویان خارجی زیادی آن را برای تحصیل هدف قرار می دهند. دانشگاه Bahçeşehir در استانبول ترکیه یکی از دانشگاههای معتبر و پیشرفته‌ی این کشور در حوزه‌ی پزشکی است که بسیاری از رشته‌های خود را به زبان انگلیسی دانشجو ارائه می‌دهد. این دانشگاه به دانشجویان خود این فرصت را می‌دهد تا آموزش خود را در مراکز دیگر خود مانند برلین، تورنتو، واشنگتن دی سی، باتومی، قبرس و… ادامه دهند.

http://coopna.irاین دانشگاه دومین دانشگاه برتر کشور چک بعد از دانشگاه چارلز به حساب می آید. از رتبه و رنک بالایی نیز در سطح بین الملل، به ویژه در زمینه پزشکی بالینی برخوردار است. دانشگاه چارلز بزرگ ترین و معروف ترین دانشگاه دولتی در جمهوری چک به حساب می آید. در حال حاضر نیز، با توجه به کسب رتبه و رنک 17 در زمینه پزشکی بالینی در جهان، به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا شناخته می شود. به همین دلیل، در صورتی که به دنبال تحصیل در بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا و به طور خاص به تحقیق علاقه دارید، امکانات پیشرفته در موسسه کارولینسکا ممکن است مکان مناسب و شرایط ایده آلی برای شما فراهم کند.

یوتیوب موسسه ملک پور

طبق رتبه بندی جهانیQS در سال 2021 برای رشته پزشکی، حدود 30 کالج پزشکی در ایالات متحده آمریکا در 100 موقعیت برتر در سطح جهانی رتبه بندی شده اند. فهرست زیر 6 کالج پزشکی ایالات متحده آمریکا است که به 15 رتبه برتر در جهان راه یافتند، نشان می‌دهد. دانشگاه ژنگژو یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در چین است که در سال 1952 تاسیس شده است.

دیدگاه برای “بهترین دانشگاه های پزشکی جهان”

تمام مجله خبری توریسم سلامت‌ های پزشکی ترکیه از توافق‌نامه‌ی بولونیا پیروی می‌کنند. این توافقنامه در واقع استاندارد مشخص برنامه‌های تحصیلی را در سراسر اروپا محسوب می‌شود. همچنین تقریبا تمام دانشگاه‌های ترکیه عضو برنامه‌های اراسموس هستند که از تبادل دانشجویان بین‌المللی پشتیبانی می‌کند. با این تفاسیر می‌توان با قاطعیت اظهار داشت که اعتبار دانشگاه‌های پزشکی ترکیه در سطح جهان از استاندارد قابل قبولی برخوردار است. از دیگر دانشگاه هایی که در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا قرار می گیرد، دانشگاه پالاتسکی جمهوری چک است.

  • هر دو شرایط در صورتیکه ریزنمرات، معدل و مدرک زبان آلمانی داشته باشید، شانس بالایی دارند.
  • جالب است بدانید سال 2021، صدمین سالگرد کشف انسولین در دانشگاه تورنتو است.
  • این رشته در سراسر جهان بازار کار خوبی دارد و کشور کانادا نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  • این دانشگاه، در قلب لندن و در سال 1826 تأسیس شد تا امکان تحصیلات عالیه را برای کسانی که به‌طورمعمول از آن محروم هستند فراهم کند.
  • همانطور که پیش تر گفتیم رشته پزشکی تنها در دوره های روزانه، پردیس خودگردان، دانشگاه آزاد _ ظرفیت عادی و دانشگاه آزاد _ ظرفیت مازاد به صورت با آمون دانشجو می پذیرد.
با این سابقه و تاریخچه پربار، قرار گرفتن در میان ده گزینه نخست از بهترین دانشگاه‌های جهان به هیچ عنوان بعید نیست. باید گفت دانشکده پزشکی ییل، برنامه‌های مدرک تحصیلی متنوعی دارد. اکثر دانشجویان پزشکی، مدرک دکترای پزشکی را کسب می‌کنند و حدود 20 درصد از آن‌ها، مدرک مشترک MD / PhD دارند. دوره‌های پیش پزشکی نیز باید در کالج‌های ایالات‌متحده، انگلستان یا کانادا و یا سایر دانشگاه‌های معتبر گذرانده شود. مک مستر با حضور دانشجویان و اساتید از بیش از 90 کشور جهان، یکی از متنوع‌ترین دانشگاه‌های دنیا به شمار می‌آید.

نمره زبان مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه های پزشکی ترکیه

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم