بهترین دانشگاه های پزشکی جهان ؛ بورس تحصیلی، پذیرش و شهریه تراست | 3m-healthtourism

جهت اخذ پذیرش تحصیلی مدارک تحصیلی شما از قبیل معدل دیپلم و ریز نمرات بررسی میشوند. بصورت کلی برای مقطع کارشناسی دریافت بورسیه بسیار دشوار می باشد. برای پذیریش از دانشگاه های کانادا نیاز می باشد که حداقل های دانشگاه مد نظر را داشته باشید و برای دانشگاه های رنک بالا داشتن حداقل ها کافی نمی باشد. در مرحله بعدی باید یک پاسپورت معتبر دریافت کنید. سپس میزان توانایی مالی‌تان را به اثبات برسانید. البته اگر بورسیه شما همراه با فاند باشد، همین امر نشانه‌ای از توانایی مالی شما خواهد بود.

  • البته دانشجویانی شانس بالایی دارند که معدل آن ها 3.8 به بالا باشد و در آزمون MCAT نیز نباید نمره کمتر از 509 آورده شود.
  • این دانشگاه به واسطه بورسیه های متعددی که ارائه می دهد از دانشگاه های محبوب در زمینه رشته پزشکی محسوب می شود و همین موضوع باعث می شود تا از بهترین دانشگاه های پزشکی کانادا محسوب شود.
  • دانشگاه پزشکی نانجینگ بعنوان یکی از دانشگاه های جامع در رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی در داخل و خارج از این کشور شناخته شده و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های چین است.

حداقل معدلی که از دوره لیسانس علوم پایه باید کسب کنید، 3.8 از 4 می باشد و در نهایت اگر قصد تحصیل در این دانشگاه را داشته باشید باید حداقل 512 از آزمون MCAT کسب کنید. همان طور که احتمالا شما نیز به آن توجه کرده اید، دانشگاه های استان آلبرتا نمره بالاتری برای آزمون MCAT درخواست می کنند. شهریه این دانشگاه نیز سالیانه 69,222.42 دلار می باشد که هزینه های جانبی این دانشگاه نیز در حدود 17 هزار دلار می باشد. اما هر داوطلب تحصیل در رشته پزشکی، پیش از انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی در مورد نظر خود، می بایست به رنکینگ بهترین دانشگاه های دنیا در رشته پزشکی که همه ساله توسط موسسات معتبر بین المللی اعلام می شود، توجه نماید. در این مقاله برای آشنایی عزیزان هموطن، به معرفی بهترین دانشگاه های جهان در رشته پزشکی در سال ۲۰۲۱ ۲۰۲۲ بر اساس رنکینگ USNews و QS اشاره می نماییم. به همین دلیل، سال های زیادی است که به صورت مداوم و بر اساس شاخص های رتبه بندی متعدد، به عنوان بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا شناخته می شود.

http://coopna.ir

با مرور کوتاه تاریخچه این موسسه آموزش عالی، مشاهده این دانشگاه در میان بهترین دانشگاه‌های پزشکی جهان دور ازذهن نیست. استان خوش آب و هوای بریتیش کلمبیا سبب می شود که دانشجویان زیادی را به سمت دانشگاه بریتیش کلمبیا جذب کند. این دانشگاه نیز از بهترین دانشگاه های پزشکی کانادا محسوب می شود و جایگاه خوبی در میان دانشگاه های کانادا و جهان دارد. این دانشگاه نیز معیار های خاصی برای پذیرش دارد و برای اخذ پذیرش و قبولی در این دانشگاه بایستی معیار های آن را نیز برآورده کنید. تیم تراست در ادامه، شما را با برخی از مهم‌ترین اطلاعات و ویژگی‌های بهترین دانشگاه‌های پزشکی جهان آشنا خواهد کرد تا در این تصمیم‌گیری در کنارتان باشد.

شرایط اقامت در کشور انتخابی برای تحصیل

به همین دلیل مجله خبری توریسم سلامت یک مدرک معتبر زبان انگلیسی برای اخذ پذیرش و تحصیل در آن ها الزامی است. علاوه بر این برای جذب بهترین و کوشاترین دانشجویان بین الملل، یک آزمون ورودی برگزار می کنند. کیفیت بالای این بیمارستان سبب گردید که در سال ۲۰۰۹ میلادی و به اعلام نشریه «یو اس نیوز»، از میان ۵۰۰ بیمارستان آمریکا، جایگاه سوم را از آن خود کند.

بهترین دانشگاه‌های پزشکی آمریکا

تمام حقوق مادی و معنوی مطالب و قالب این سایت نزد مای رشته محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و یا قالب آن بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد. از طریق واتساپ ارسال فرمایید و یا با کارشناسان ما در موسسه فاروس طاها در ارتباط باشید. دوستان برای قبولی در این دانشگاه ها باید هر چه زودتر اقدام کنید، اما اگر در سال های پایه نمرات خوبی نگرفته اید، نگران نباشید.

لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت سال تحصیلی 2024-2023

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم