بهترین متخصص داخلی | 3m-healthtourism

اما طیف درمان بیماری های پزشکان عمومی در برابر متخصصین داخلی کمتر می باشد. ایشان عضو انجمن گوارش و کبد، نائب رئیس انجمن دیابت فارس، عضو انجمن دیابت آمریکا و انگلیس و عضو هیئت مدیره انجمن متخصصین داخلی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کازرون می باشند. دکتر زارعی در سال 1371 مدرک پزشکی عمومی خود را از دانگاه علوم پزشکی شیراز کسب نمودند و سپس در سال 1374 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند. دکتر مسعود رستگاری متخصص بیماری های داخلی ، متولد ۱۳۴۶ از شهر اراک و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد ایشان دارای سابقه ۱۵ ساله در مطب شخصی هستند. و نزدیک به دو سال در شهر نیشابور به عنوان متخصص داخلی فعالیت داشتند هم اکنون در منطقه پونک و مارلیک شهر ملارد و تهران فعالیت دارند.

چگونه بهترین پزشک داخلی تهران را پیدا کنم؟

متخصصان داخلی زايمان انجام نمى دهند ، کودکان را درمان نمی کنند و عمل جراحی انجام نمی دهند. با این حال دانش گسترده ای در زمینه بیماری های پیچیده ای که بر بزرگسالان تاثیر می گذارند، دارند. بعضی از متخصصان داخلی ممکن است تمرکز خود را در مراقبت از بیماران در محیط بیمارستان بگذرانند . با این حال، سایر متخصصان داخلی مراقبت هاى سرپايى در مطب را نيز انجام مى دهند و دیگر متخصصان داخلی ممکن است در محیط های ديگرى مانند مراکز توانبخشی كار كنند . هماتولوژیست متخصص خون شناسیشناس است که در تشخیص و درمان بیماری های خونی مهارت دارد و به بررسی ساختمان و عمل سلول های خونی در مغز استخوان و پلاکت ها و پروتئین های سیستم انعقاد خون می پردازد.

  • بعضی از متخصصان داخلی ممکن است تمرکز خود را در مراقبت از بیماران در محیط بیمارستان بگذرانند .
  • و بعد از اخد مدرک تخصصی شروع به فعالیت در زمینه داخلی در شهر کرج کرد.
  • متخصصان داخلی همچنین می‌توانند در «آلرژی» و «ایمنی‌شناسی» نیز فوق تخصص بگیرند.
  • این مجموعه خدمات خود را به ساکنین سراسر استان تهران و البرز ارائه می‌دهد.

با این حال، برخی از متخصصان داخلی بر روی حوزه های خاص پزشکی داخلی در تخصص خود تمرکز می کنند. به جرات می توان گفت که در حرفه پزشکی تنها گروهی که می توانند بیماریهای متعددی را به صورت کاملا تخصصی ارزیابی و درمان نمایند متخصصین داخلی هستند و دقیقا به همین علت این گروه از پزشکان می‌توانند یک بیمار مبتلا به چندین نوع بیماری را تحت درمان داشته باشند. متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان سر و کار داشته؛ اما پزشکان عمومی از افراد در هر گروه سنی مراقبت می کنند.

دکتر محمد باقر لاریجانی

معمولاً مجله خبری توریسم سلامتین داخلی با پزشک عمومی یا پزشک خانواده اشتباه گرفته می شوند. در حالی که متخصصان عمومی تحت آموزش های خاصی قرار می گیرند تا بتوانند بیماری های خاص را درمان کنند. به عبارتی دیگر متخصصین داخلی برای مدیریت بیماریهایی که فرآیندهای بیماری تمایز نیافته یا چند سیستمی دارند، آموزش دیده اند. متخصصان داخلی، لزوماً تخصص کمتری را نسبت به متخصصان تک اندام ارائه نمی دهند، بلکه آنها برای ایفای نقش ویژه مراقبت از بیماران با مشکلات پیچیده و همزمان آموزش دیده اند. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص داخلی، می‌توانید لیست تمام پزشکان داخلی ایران را مشاهده کنید. دکتر داخلی می تواند در نقش مشاور، در کنار یک فوق تخصص قرار گرفته و درمان بیماری را تسهیل کند در حالی که پزشک عمومی این قابلیت را ندارد.

http://coopna.ir

در ادامه به پاسخ این سوال که بهترین دکتر داخلی تهران کیست خواهیم پرداخت. به عنوان مثال در بیماری دیابت متخصص داخلی بیمار را تحت نظر و درمان دارد تا بیماری تحت کنترل باشد زیرا در صورت تشدید دیابت بعضی از اندام های داخلی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. دکتر عمومی ، پزشکی است که مهارت‌های نسبی در درمان و تشخیص بیماری‌های متعدد را دارد.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم