ثبت نام سریع برای هفتمین رویداد مدتک تک

ثبت نام سریع برای هفتمین رویداد مدتک تک

مطالعات گروه رسانه ای Medtorpress دور هفتم رویداد مدتک تاک 19 اسفند ماه سال جاری با حضور فعالان، کارآفرینان و مدیران کسب و کار در اکوسیستم بین المللی نوآوری سلامت، تندرستی و خدمات سلامت برگزار می شود. این رویداد معمولی که با هدف ایجاد شبکه بین اعضای محترم و افراد VIP این صنعت برگزار شد، شامل دو بخش مهم برای انتقال تجربه و مرحله ای ویژه برای شناخت ایده های نوآورانه و استارت آپ های مرتبط با صنعت سلامت خواهد بود. در این راستا، محور اصلی این رویداد، معرفی دستاوردهای فناورانه شرکت های نوآور سلامت در ایران و انتقال تجربیات آنها به دیگران، علاوه بر بررسی فضای نوآورانه این حوزه و بررسی ابعاد مختلف تحولات اخیر خواهد بود. سال و سناریوهای بالقوه برای اکوسیستم سلامت و بازار آن در سال های آینده.

هفتمین دوره رویداد MTT همانند جلسات گذشته با هدف توسعه اکوسیستم سلامت در کشور و بررسی فرصت های تجاری و اقتصادی پیش روی فعالان این حوزه در داخل و همچنین فضای بین المللی برگزار می شود. این رویداد انحصاری برای مدیران ارشد و تمامی افراد تاثیرگذار در صنعت سلامت در ایران است و فرصتی بی نظیر برای کسب دانش، شبکه سازی و هم افزایی اکوسیستم محسوب می شود.

بخش ها و محورهای اصلی این رویداد شامل ارائه دستاوردهای نوآورانه و تحولات مهم اکوسیستم سلامت ایران در سال 1402، برنامه ریزی و بررسی استراتژی های کسب و کار برای پیشبرد اهداف اکوسیستم سلامت در سال آینده و نگاهی به نوآوری است. روندها و جهت گیری های صنعت سلامت از دیدگاه جهانی تلاش برگزارکنندگان رویداد همچنین با هدف ایجاد فرصت های شبکه و ارتباط با سرمایه گذاران و تصمیم گیرندگان کلیدی در قلب رویداد است.

سخنرانی های اصلی بخش اصلی این رویداد VIP را تشکیل می دهد که شامل تعدادی سخنرانی و سخنرانی از شیوخ صنعت سلامت ایران و جهان خواهد بود.

برای دسترسی به برنامه جزئی، لیست سخنرانان و موضوعات مورد بحث در مدتاک هفتم، لطفا از صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

کد QR زیر را اسکن کنید تا فوراً در این رویداد ثبت نام کنید

یا روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام در این رویداد از طریق وب سایت رویداد

در ویدیوی زیر می توانید فریم هایی از رویدادهای قبلی MTT را مشاهده کنید:

منبع: https://medtourpress.ir/%D8%AB%D8%A8%D8%AA%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF-mtt-%D9%87%D9%81%D8%AA%D9%85/

#ثبت #نام #سریع #برای #هفتمین #رویداد #مدتک #تک

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم