دانشگاه های پزشکی مجارستان پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری تحصیل در مجارستان | 3m-healthtourism

سپس تایوان با دانشگاه National Taiwan University در رتبه ۵۰ و تایلند با دانشگاه Mahidol University در فواصل رتبه‌های ۱۰۱ تا ۱۵۰ قرار گرفته است. پنج دانشگاه در مالزی نیز که بهترین آنها دانشگاه Universiti Malaya است، در رتبه‌ بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ قرار گرفته اند. © تمام حقوق محفوظ است – این وب سایت توسط موسسه مشاوره ای MIE از موسسه ملک پور خریداری شده است. کلیه محتوا و مطالب درج شده در این وب سایت مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.

دانشگاه استانبول یک دانشگاه دولتی در شهر استانبول ترکیه است. این دانشگاه جزو برترین دانشگاه‌های دولتی در جهان شناخته می‌شود. دانشگاه جراح پاشا در سال ۱۹۳۳ میلادی تاسیس شده و به عنوان اولین دارالفنون آموزش رشته‌های پزشکی شروع به کار کرد. این دانشگاه که کمتر از یک قرن عمر دارد، در زمینه‌ی آموزش برخی از تخصص‌های رشته‌ی پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه زبانزد است و به مرور توانسته در عرصه‌های بین‌المللی نیز اعتبار بالایی برای خود کسب کند. تصمیم به ادامه تحصیل در خارج از کشور شاید مهم‌ترین تصمیم زندگی فرد تلقی شود.

http://coopna.irگفتنی است این دانشگاه در طی سالیان، برنده 36 جایزه نوبل در میان اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان بوده و چهره‌های سرشانی نظیر وودرو ویلسون را در خود آموزش داده است. این دانشگاه زیبا با ساختمان‌های آجری رنگ، یک برج ساعت، در میان مناطق وسیع جنگلی و سرسبز احاطه‌شده است. در ایتالیا به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی می توان تحصیل کرد.

بورسیه تحصیل در بهترین دانشگاه های پزشکی جهان

دانشگاه کارولینسکا به صورت کامل به تحصیل در رشته پزشکی و تحقیقات اختصاص دارد. در حال حاضر نیز کمتر از 7000 دانشجوی تمام وقت دارد. حضور در این دانشگاه از این نظر می تواند متمایز باشد که تمامی منابع آموزشی دانشکده فقط به یک رشته خاص اختصاص پیدا کرده است.

نحوه انتخاب بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا برای تحصیل

مجله خبری توریسم سلامت جیائوتونگ در سال 1896 در شهر شانگهای چین تاسیس شده و بعنوان یکی از دانشگاه های مادر در کشور چین محسوب می شود. این دانشگاه دارای بیش از دانشجو است و یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی چین محسوب می شود. زیرا در رتبه بندی برترین دانشگاه های جهان دارای رتبه 60 جهانی QS قرار دارد. مهمترین ویژگی بهترین دانشگاه های پزشکی چین این است که اساس تحقیقاتی خود را حفظ کرده اند.

  • بنابراین بهتر است که انتخاب خودتان باشد و نه تصمیم دیگران.
  • از راهنمایی های مشاور خود کمک بگیرید و کیفیت مطالعه ی خود را بالا ببرید.
  • در مرحله بعدی باید یک پاسپورت معتبر دریافت کنید.
  • دانشگاه کاتولیک لوون که اغلب به عنوان یکی از برترین بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا شناخته می‌شود؛ یکی دیگر از دانشگاه ‌های پژوهش محور است.
  • طبق دفتر آمار کار، حداکثر تقاضای دانشمندان پزشکی در درمان سرطان، ایدز و آلزایمر است.
  • دانشجویان دانشکده پزشکی با انجام سیکل‌های بالینی عملی، نحوه تشخیص و درمان بیماران را می آموزند.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم