دانشگاه های پزشکی مجارستان پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری تحصیل در مجارستان | 3m-healthtourism

علاوه بر این، برخی از دانشگاه ها نیز شامل جامعه شناسی و دوره زبان خارجی در سال اول یا دوم تحصیل می شوند. دانشگاه حاجت تپه در شهر آنکارا، یکی از مراکز مهم پزشکی ترکیه واقع شده است. کیفیت آموزشی و سطح علمی این دانشگاه بسیار بالا است. از دیدگاه سیستم رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی US، این دانشگاه رتبه‌ی اول پزشکی در ترکیه را در سال ۲۰۱۸ از آن خود کرد. این دانشگاه فعالیت خود را از سال ۱۹۶۷ آغاز کرده و در حال حاضر دارای ۱۵ دانشکده، ۱۵ موسسه و ۹۸ مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی است.

http://coopna.irدانشگاه Katholieke Universiteit Leuven مدعی رتبه ۴۷ جهانی است و دانشگاه Universite catholique de Louvian در فواصل رتبه های ۵۱ تا ۱۰۰ بهترین دانشگاه‌های پزشکی جهان قرار دارد. در اطراف همان مرزهای جغرافیایی یعنی در هلند، ۴ دانشگاه در رتبه‌بندی های ۵۱ تا ۱۰۰ هستند. در میان ۵۰۰ موسسه که نام آنها در رنکینگ بهترین دانشگاه‌های پزشکی جهان دیده می‌شود، بسیاری در اروپا قرار دارند. بنابراین تحصیل در انگلستان می‌تواند گزینه جذابی برای علاقمندان این رشته باشد. این دانشگاه تحقیقاتی خصوصی در سال 1876 در بالتیمور مریلند با شعار “دانش برای همه جهان” تأسیس شد و هم‌اکنون بیش از دانشجو را در 9 دانشکده در خود جای‌داده است. این دانشگاه، از 4 پردیس دانشگاهی تشکیل‌شده و در برنامه آموزشی بیش از 150 کشور ازجمله آرژانتین، فرانسه، چین، ایتالیا و سنگاپور حضور دارد.

  • برای قبولی در رشته‌ی پزشکی حتما باید معدل پیش دانشگاهی و دیپلمتان بالای ۱۸ باشد و برای بقیه‌ی رشته‌ها معدل بالای ۱۴ نیز مورد قبول است.
  • از دیگر دانشگاه هایی که در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا قرار می گیرد، دانشگاه پالاتسکی جمهوری چک است.
  • گفتنی است که دانشجویان بین‌المللی، از بیش از 190 کشور در این مکان گرد هم می‌آیند.
  • کشورهای لهستان، اسلوانی، استونی، صربستان، کرواسی، رومانی و لیتونی هر کدام با یک دانشگاه برتر، در رتبه‌های یک تا صد جای گرفته‌اند.
  • امتحان ورودی تخصص های پزشکی آمریکا به نام USMLEشرکت کنند و یا در امتحان ورودی تخصص های پزشکی کانادا MCAT و یا امتحان ورود به تخصص های پزشکی انگلستان PLAB شرکت کنند.

جالب است بدانید مجله خبری توریسم سلامت ملی سنگاپور در سال 1980، درنتیجه ادغام دانشگاه نانیانگ و دانشگاه سنگاپور شکل گرفت. می‌توان این دانشگاه را یکی از قدیمی‌ترین جنوب شرق آسیا دانست. کسانی که از اول می خواهند در کانادا پزشکی بخوانند. افرادی که می خواهند در کانادا پزشکی بخوانند به دو دسته تقسیم می شوند. ترکیه نیاز به ویزا ندارد و با خرید خانه می توان اقامت یکساله تا چند ساله ترکیه را گرفت.

لینک های مفید مهاجرت تحصیلی!

دانشگاه ووهان بعنوان یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی چین، بیش از دانشجوی درحال تحصیل دارد. به طور مثال در بیشتر دانشگاه‌ها، برای اینکه بورسیه در مقطع دکترا به شما تعلق بگیرد، باید زیر ۳۵ سال سن داشته باشید یا در رشته‌ی پزشکی باید در تمامی دروس 75 درصد از حداکثر نمرات را در آزمون‌های تحصیلی مربوطه کسب کنید. به یک دانشکده پزشکی مستقل دانشگاه تحت نظارت وزارت بهداشت مجارستان تبدیل شد. مطابق برنامه درسی 9001AK_N_2013 دانشکده پزشکی دانشگاه سگد تحصیل می کنند. مطابق برنامه تحصیلی 9001AK_N_2013 دانشگاه دانشکده پزشکی برای دانشجویان پزشکی ماژول پایه و پیش بالینی اعمال می شود. با توجه به توضیحات ذکر شده، امکان اقدام جهت تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه های آلمان، فراهم است.

سه دانشگاه علوم پزشکی برتر در نظام رتبه بندی وبومتریکس معرفی شدند

پزشکی پچ نسبت به سایر دانشگاههای مجارستان از هزینه ارزانتری برخوردار است زیرا در پایتخت واقع نشده است. عنصر مهم دیگر فعالیت های بین المللی دانشکده ارتقاء و تقویت همکاری های علمی است. درسی دانشگاه سملوایز پیروی می کند و در پایان تحصیلات ، دیپلم دانشگاه سملوایز مجارستان را برای دانشجویان فراهم می کند. از دیگر دانشگاههای همکار در آلمان می توان به دانشگاه آزاد برلین ، دانشگاه لوبک و دانشگاه اولم اشاره کرد. متعهد به ارائه بالاترین سطح مراقبت های بهداشتی مترقی و انجام تحقیقات علمی پیشرفته در هر دو کلاس درس و بخش های بالینی است. موسسه فرهنگی سفیرساعی با هدف ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت تصمیم‌گیری متقاضیان ، تسهیل كسب اطلاعات مؤثر و ارائه مشاوره با توجه به بازار كار آینده كشور در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز اعزام دانشجو به انگلستان اقدام نمود.

موسسه آموزشی کارولینسکا

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم