دانشگاه های پزشکی مجارستان پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری تحصیل در مجارستان | 3m-healthtourism

همچنین 9 موزه هنری، علمی و فرهنگی و یک باغ گیاه‌شناسی نیز در این دانشگاه برای بازدید عموم در نظر گرفته‌شده است. برای ورود به دانشگاه آزمون ورودی دارد که البته آزمون سختی نیست. شرکت بیونوریکا امروزه یکی از شرکت های مطرح بین المللی در زمینه تولید ترکیبات طبیعی و داروهای گیاهی است که در بیش از 50 کشور دنیا سایت های تولید، دفاتر فروش و نمایندگی دارد.

http://coopna.ir

سه قاره است و شامل برنامه های تبادل دانشجو و کارکنان و همچنین همکاری های علمی با سایر دانشگاههای جهان است. نکته حائز اهمیت اینست که تحصیل پزشکی در آلمان به زبان آلمانی است. میزان سختی کنکور و یا آزمون آلمان بسته به استعداد و توانایی شما دارد.

  • از افتخارات کسب شده دانشگاه آکسفورد می توان به داشتن فهرستی چشم گیر از فارغ التحصیلان مشهور، از جمله 28 نخست وزیر بریتانیا؛ همچنین 56 برنده جایزه نوبل اشاره کرد.
  • کشور ژاپن می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تحصیلات و اخد اقامت باشد.
  • امتحان جامع علوم پايه پزشكی از تمام دانشجويان پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی سراسریبه طور سراسری و همزمان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به عمل می آيد.

همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید. همانطور که پیش تر گفتیم رشته پزشکی تنها در دوره های روزانه، پردیس خودگردان، دانشگاه آزاد _ ظرفیت عادی و دانشگاه آزاد _ ظرفیت مازاد به صورت با آمون دانشجو می پذیرد. یکی از سوالاتی که پذیرفته شدگان کنکور تجربی با آغاز انتخاب رشته کنکور مسرانه در پی یافتن پاسخ آن هستند اطلاع از رشته ها و ظرفیت پذیرش هر دانشگاه در رشته پزشکی می باشد. موسسه حرف آخر پکیج‌هایی برای دانش‌آموزان رشته تجربی تهیه کرده است.

دانشگاه کمبریج

از دیگر مجله خبری توریسم سلامت های استان اونتاریو به دانشگاه وسترن می توان اشاره داشت. این دانشگاه از بهترین دانشگاه های پزشکی کانادا به شمار می آید و همانند سایر دانشگاه های استان اونتاریو برای دانشجویان بسیار جذاب می باشد. حداقل معدل مورد نیاز برای تحصیل در کانادا و پذیرش در این دانشگاه 3.7 می باشد. آزمون MCAT برای این دانشگاه بجای این که مثل سایر دانشگاه ها 4 بخش داشته باشد، سه بخش دارد و حداقل نمره مورد نیاز برای پذیرش 380 می باشد. شهریه این دانشگاه برای رشته های پزشکی، 39,105 دلار در سال می باشد که با هزینه جانبی مثل بیمه، کتاب و …، 41,608.55 دلار در سال می باشد. این دانشگاه نیز بورسیه های زیادی اعطا می کند که بورسیه های بلاعوض نیز شامل این نوع بورسیه ها می شوند.

همچنین برای دانشجویان ایرانی یا هر دانشجوی قاره آسیا، بهترین کشور اقتصادی برای گذراندن دوره MBBS، قطعا کشور چین است. تحصیل پزشکی در چین هزینه بسیار کمتری نسبت به کشورهای آمریکا، انگلیس و کشورهای اروپایی دارد. اگر مزایای تحصیل در این کشور و برترین گزینه های پزشکی در این کشور را نمی دانید، این مقاله را حتما بخوانید.

Baylor College of Medicine

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم