دانلود تلگرام طلایی جدید 2023 نسخه ضد فیلتر و اصلی اندروید

در مارکت گوگل توانسته امتیاز عالی 4.3 را به خود اختصاص دهد و آمار دانلود و نصب بیش از 500 میلیون داشته باشد. مینی روید یک وب سایت ارائه دهنده خدمات دانلود رایگان در عرصه بازی و برنامه اندروید است. ما معتقدیم شما سزاوار راهی آسان برای لذت بردن از زندگی در کنار موبایل اندرویدی خود هستید و به همین علت امکانات فوق العاده کاربردی به همراهی جلوه بصری زیبایی در اختیار شما قرار داده ایم تا با ما از آخرین، برترین و اساسی ترین بازی ها و برنامه های مطرح اندرویدی، استفاده کنید . برای نصب تلگرام اصلی آپدیت جدید با لینک مستقیم اندروید به پایین صفحه مراجعه کنید. نصب تلگرام اصلی برای کسب و کار نیز مفید است؛ شما می توانید با ایجاد کانال و جذب مخاطب محصول و یا خدمت خود را به دیگران معرفی کرده و حتی به فروش برسانید. شما با انتشار محتوای مفید و پرکاربرد می توانید یک کانال یا گروه فوق العاده را مدیریت کنید.

دانلود تلگرام برای ویندوز و کامپیوتر Telegram Desktop 4.8.7 + Portable Win/Mac/Linux

بسیاری از این امکانات در اپلیکیشن فارسی موبوگرام به صورت پولی در اختیار کاربران قرار می گیرد، اما در این مطلب از سایت یاس دانلود، قصد داریم آیگرام را به عنوان یک جایگزین جدید برای تلگرام، موبوگرام، پلاس مسنجر و … به شما معرفی کنیم. در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، آی گپ ، بله و … اشاره کرد. سرویس ابری به شما این امکان را می دهد که تمامی محتوای ارسالی و دریافتی خود را در تمامی دستگاه ها و در هر نقطه ای از دنیا به همراه داشته باشید. با آنکه تنها تقریبا 2 سال از در دسترس قرار گرفتن سرویس Telegram می گذرد ، هم اکنون می توان تلگرام را به پرطرفدارترین و موفق ترین اپلیکیشن ارتباطی در تمامی دستگاه ها و پلت فرم ها به شمار آورد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، جدیدترین نسخه از کلاینت ارتباطی Telegram دسکتاپ را متناسب با سیستم عامل های ویندوز ، لپ تاپ ، مک و لینوکس برای شما کاربران دستگاه های دسکتاپ آماده کرده ایم. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار تلگرام برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

  • در آپدیت جدید Telegram قابلیتی آشنا به نام People Nearby افزوده شده که قبلا نظیر آن را در برنامه‌هایی مانند وی چت مشاهده کرده‌ایم؛ به کمک این قابلیت قادر خواهید بود تا افرادی که از این پیام‌رسان استفاده می‌کنند و از نظر جغرافیایی در نزدیکی شما قرار دارند را پیدا کنید.
  • معمولا برای افرادی که آشنایی زیادی با گوشی های هوشمند و نحوه کار با اپلیکیشن های کاربردی ندارند، ممکن است این طور به نظر برسد که روند دانلود تلگرام و همچنین نصب آن بر روی دستگاه های مختلف نظیر گوشی های اندروید و آیفون دشوار باشد.
  • در این مطلب تلگرام بدون فیلتر را معرفی می کنیم که می توانید با دانلود و نصب آن از لینک مستقیم دیگر نیازی به استفاده از ابزار تغییر آی پی و یا پشت سر گذاشتن فیلتر نداشته دانلود تلگرام باشید.
  • قسمت “لینک های دانلود اصلی” میتونید فایل رسمی که قرار داده شده رو دانلود کنید، این فایل از سایت رسمی تلگرام گرفته میشه و اینجا قرار میگیره.
  • تلگرام – Telegram عنوان محبوبترین مسنجر کاربران ایرانی و همینطور از محبوبترین مسنجرهای جهان با بیش از 500 میلیون کاربر فعال است.

امکان ارسال متن، تصاویر و ویدئو و فایل های مختلف با فرمت های مختلف به سادگی در تلگرام وجود دارد و همچنین فضای ابری کاملا رایگانی هم برای هر کاربر در تلگرام جهت ذخیره فایل هایش در آن امکان پذیر است. از ویژگی های خوب دیگر تلگرام پشتیبانی از فایلهای با حجم بالا تا ۱ گیگ می باشد. تلگرام برای ویندوز و کامپیوتر Telegram Desktop 4.8.7 + Portable Win/Mac/Linux نام نسخه دسکتاپ سرویس محبوب کمپانی Telegram LLC برای سیستم عامل ویندوز ، مک و لینوکس است.

دانلود برنامه و بازی اندروید

در این پیام رسان شما می توانید با سرعت بالا فایل های چند رسانه ای و معمولی خود را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید و پیام های متنی خود را به صورت رمزگذاری سرتاسر ارسال کنید. در کل، تلگرام فارسی با پشتیبانی کامل از زبان فارسی و ویژگی‌های جالب و مفید برای کاربران ایرانی، یک پیام‌رسان بسیار قدرتمند و مورداستفاده قرار گرفته است. با دانلود تلگرام فارسی، کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند با دوستان و خانواده خود در داخل و خارج از کشور در ارتباط باشند و از امنیت بالای آن نیز بهره‌ ببرند.

امنیت در تلگرام:

دانلود تلگرام طلایی جدید 2023 نسخه ضد فیلتر و اصلی اندروید

توسعه دهندگان تلگرام در هر آپدیت از این اپلیکیشن  با ارتقا کدنویسی ها سعی بر رفع باگ های احتمالی و افزایش سرعت و عملکردی آسان را برای کاربران تلگرامی دارند. پس با اقراق میتوان گفت تلگرام بهترین انتخاب برای چت کردن در بین مسنجر ها می باشد. شرکت بنیاد مرزهای الکترونیکی نمره 7 را از 7 به بخش چت های مخفیانه تلگرام اصلی اندروید داده است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم