دکتر جمال الدین حسن زاده متخصص پوست و مو در سنندج جذب سریع ژل لب بهترین تزریق ژل لب در سنندج

چون مواد به کار رفته در ژل‌های تزریقی مشابه موادی است که در بدن وجود دارد، بعید است که باعث حساسیت شود. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از درمان موضوع را به پزشک اطلاع دهید. هرچند نتایج تزریق ژل به لب ها دائمی نیست، اما ماندگاری رضایت‌بخشی، حدود ۶ ماه دارد.

شاید به همین خاطر کایلی جنر (یکی از سلبریتی های مشهور ایالات متحده امریکا) از این محصول برای حجم دادن به لب های خود استفاده می کند. از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر آن می‌توان به تجربه و مهارت پزشک، تکنیک تزریق، برند فیلر مورد استفاده و تعداد دفعات تزریق اشاره کرد. این اسید آب دوست یا هیدروفیل است و در نتیجه باعث جذب آب به سمت بافت می‌شود. این موضوع باعث حجیم‌تر شدن بافتی می‌شود که این اسید در آن تزریق شده است. مواد دیگری همچون چربی نیز برای تزریق استفاده می‌شوند که امروزه کاربرد آنها کمتر شده زیرا عوارض جانبی بیشتری دارند و نتیجه ظاهری آنها به خوبی فیلر نیست.

سرمای شدید نیز اثرات درمانی را کم می‌کند و عوارض را شدیدتر می‌کند. به همین علت فعالیت‌هایی از جمله اسکی، برف بازی، پاتیناژ و شنا در آب سرد ممنوع می‌باشد. کمی صبور باشید و بعد از رفع شدن عوارض، به انجام این فعالیت‌ها بپردازید.

در روش سه دکمه‌ای، ناحیه میانی لب بالا و دو قسمت راست و چپ لب پایین بیشتر از نقاط دیگر با ژل حجیم می شوند. به این ترتیب حالتی خوشایند به لب‌ها داده می شود؛ یعنی لب‌ها علاوه بر حجیم شدن، یک شکل جدید و منحصر به فرد به خود می‌گیرند. ژل پرفکتا (Perfectha) یک دسته از فیلر های پوستی اسید هیالورونیک است که به شکل سفارشی و در کشور فرانسه تولید می شود.

14 – برخی از کبودی های کوچک و خونریزی در محل تزریق طبیعی و مورد انتظار است . کرم بی حس کننده و حتی دوز لیدوکائین ضد درد که با ژل در سرنگ مخلوط شده است باعث کاهش درد می شود. من در کشور خودمان شنیده ام که افراد غیر پزشک خود را پزشک جا زده و اقدام به تزریقات مختلف زیبایی می کنند که این امر بسیار خطرناک است . کابین ها در طول سفر هوایی رطوبت کمی دارند و بدن را به شدت خشک می کنند. این امر منجر به تشنگی شدید و همچنین خشک شدن بخشی از سینوس ها و گلو می شود که به محافظت از ما در برابر بیماری و غشای مخاطی کمک می کند. از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه ی پوست و مو به خصوص پیوند موی طبیعی آغاز نموده است.

به طور کلی، این تغییرات تقریباً 6 ماه تا یک سال دوام می آورند. 12 – برای تزریق ژل حتما باید به پزشک با تجربه و مراکز معتبر مراجعه کنید و از مراجعه به افراد غیر پزشک اکیدا پرهیز کنید . 7 – در شروع مرحله تزریق با ورود سوزن احساس می کنید نیش کوچک می کنید بعد در هنگام تزریق شدن ژل یک مقداری ممکن است احساس سوزش کنید . البته با داروهای بی حسی که قبل از آن به شما تزریق می شود ، شما متوجه دردی نخواهید بود . 1 – هر پزشکی دقیقا مانند یک نقاش هنرمند روش و فرمولی دارد که از آن استفاده می کند .

هیچ وقت بدون صحبت با دکتر خود از محلول یا کرمی استفاده نکنید برای این که ممکن است باعث عفونت و یا بیشتر شدن جوش ها در صورت شما شوند. 10 – شما نباید در روز ترزیق ژل ، تمرین وررزشی کنید چون ضریان قلب و به طبع فشار خون شما بالا خواهد رفت . ۴ – نیاز به استراحت ندارد و شما می توانید به زندگی و فعالیت های شغلی خود بپردازید.

ژل لب از موادی بنام اسید هیالورونیک تشکیل شده است که بالاترین میزان سازگاری با بدن را دارد. انواع مختلفی از ژل لب وجود دارد که می توانند در لب و اطراف دهان شما تزریق شوند. فراموش نکنید که تزریق لب یک هنر است، بنابراین باید پزشک متخصص هنرمندی را پیدا کرد که کار شما را درست انجام دهد. وقتی متخصص تزریق ژل خود را انتخاب می کنید، می توانید از ایشان بخواهید که تصاویر قبل و بعد از بیمارانی که قبلاً این کار را انجام داده اند را به شما نشان دهد.

علاوه بر این، برخی افراد به مدل لب های باربی بسنده نمی کنند، و تلاش می کنند تا با انجام جراحی های مختلف، سایر قسمت های بدن خود را نیز شبیه به این عروسک معروف در آورند. اگر دوست دارید که چین و چروک های بر روی لب از بین بره و ظاهری صاف برای لب شما ایجاد شود بهترین مدل برای شما تزریق ژل لب مدل گرد می باشد. در این مدل، لب پایین به طور یکنواخت، حجم بیشتری پیدا میکند و لب بالا هم پرحجم می شود. نه تنها قشر جوان بلکه افراد مسنی که بر اثر افزایش سن حجم لب های خود را از دست داده اند، می توانند با تزریق ژل به لب ها زیبایی خود را مجددا به دست آورند. مدل های تزریق ژل برای لب بر اساس ویژگی های طبیعی لب هر فرد متفاوت خواهد بود.

توصیه می‌کنیم به تزریق ژل به عنوان یک عمل زیبایی که خطرات جدی و مهمی دارد نگاه کنید. چون اگر تزریق به درستی صورت نگیرد، می‌تواند خطرات حادی داشته باشد. اگر خون به بافت‌های لب نرسد، بافت‌ها می‌میرند و بخشی از لب از بین می‌رود.