دکتر داخلی مشاوره آنلاین متخصص داخلی | 3m-healthtourism

اما طیف درمان بیماری های پزشکان عمومی در برابر متخصصین داخلی کمتر می باشد. ایشان عضو انجمن گوارش و کبد، نائب رئیس انجمن دیابت فارس، عضو انجمن دیابت آمریکا و انگلیس و عضو هیئت مدیره انجمن متخصصین داخلی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کازرون می باشند. دکتر زارعی در سال 1371 مدرک پزشکی عمومی خود را از دانگاه علوم پزشکی شیراز کسب نمودند و سپس در سال 1374 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند. دکتر مسعود رستگاری متخصص بیماری های داخلی ، متولد ۱۳۴۶ از شهر اراک و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد ایشان دارای سابقه ۱۵ ساله در مطب شخصی هستند. و نزدیک به دو سال در شهر نیشابور به عنوان متخصص داخلی فعالیت داشتند هم اکنون در منطقه پونک و مارلیک شهر ملارد و تهران فعالیت دارند.

  • یک پزشک داخلی می ‌تواند درمان های خود را به صورت سرپایی یا بستری انجام دهد؛ اما پزشک عمومی فقط بیماران سرپایی را ویزیت می کند.
  • با توجه به شرایط و نوع دیابت، درمان آن ممکن است به صورت تزریق انسولین به صورت روزانه یا مصرف دارو برای افزایش تولید انسولین در بدن باشد.
  • شما میتوانید اطلاعاتی نیز درباره بیماری های مختلف در این سایت کسب کنید.

معمولاً متخصصین داخلی با پزشک عمومی یا پزشک خانواده اشتباه گرفته می شوند. در حالی که متخصصان عمومی تحت آموزش های خاصی قرار می گیرند تا بتوانند بیماری های خاص را درمان کنند. به عبارتی دیگر متخصصین داخلی برای مدیریت بیماریهایی که فرآیندهای بیماری تمایز نیافته یا چند سیستمی دارند، آموزش دیده اند. متخصصان داخلی، لزوماً تخصص کمتری را نسبت به متخصصان تک اندام ارائه نمی دهند، بلکه آنها برای ایفای نقش ویژه مراقبت از بیماران با مشکلات پیچیده و همزمان آموزش دیده اند. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص داخلی، می‌توانید لیست تمام پزشکان داخلی ایران را مشاهده کنید. دکتر داخلی می تواند در نقش مشاور، در کنار یک فوق تخصص قرار گرفته و درمان بیماری را تسهیل کند در حالی که پزشک عمومی این قابلیت را ندارد.

دکتر شاهرخ مقصودلو

با این حال، برخی از متخصصان داخلی بر روی حوزه های خاص پزشکی داخلی در تخصص خود تمرکز می کنند. به جرات می توان گفت که در حرفه پزشکی تنها گروهی که می توانند بیماریهای متعددی را به صورت کاملا تخصصی ارزیابی و درمان نمایند متخصصین داخلی هستند و دقیقا به همین علت این گروه از پزشکان می‌توانند یک بیمار مبتلا به چندین نوع بیماری را تحت درمان داشته باشند. متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان سر و کار داشته؛ اما پزشکان عمومی از افراد در هر گروه سنی مراقبت می کنند.

کلینیک کبد چرب

مجله خبری توریسم سلامت هومن هوشنگی متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد فوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد و رشته تخصصی داخلی خود و فوق تخصصی گوارش و کبد را نیز از این دانشگاه تهران اخذ کرد. ایشان همچنین بورد تخصصی و فوق تخصصی را از دانشگاه تهران دریافت کرد. دکتر شهرام یوسف پور متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش کبد و آندوسکوپی می باشد و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه تهران هستند. همچنین دکتر یوسف پور دوره فوق تخصصی خود را در رشته گوارش و کبد و آندوسکوپی در دانشگاه شهید بهشتی تهران سپری کرد. دکتر سید عباس شاهمرادی پس از دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، برای اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. و بعد از اخد مدرک تخصصی شروع به فعالیت در زمینه داخلی در شهر کرج کرد.

در ادامه به پاسخ این سوال که بهترین دکتر داخلی تهران کیست خواهیم پرداخت. به عنوان مثال در بیماری دیابت متخصص داخلی بیمار را تحت نظر و درمان دارد تا بیماری تحت کنترل باشد زیرا در صورت تشدید دیابت بعضی از اندام های داخلی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. دکتر عمومی ، پزشکی است که مهارت‌های نسبی در درمان و تشخیص بیماری‌های متعدد را دارد.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم