دکتر داخلی و بیماری‌هایی که درمان می‌کند | 3m-healthtourism

بیماری های مقاربت جنسی، حاملگی های ناخواسته، آکنه صورت، بیماری های بلوغ تحت نظر این پزشکان درمان می شود. اما پزشک عمومی طیف وسیعی از بیماران را که شامل کودکان نیز هست تحت درمان دارند. فشار خون بالا معمولاً نشانه‌ای ندارد، اما برای کاهش ریسک حمله‌ قلبی، سکته قلبی حاد، نارسایی کلیه، و دیگر عارضه‌های شدید درمان آن بسیار مهم است. درمان شامل تغییرات رژیم غذایی، ورزش، کاهش وزن، ترک سیگار و دارو است. وجود علائمی مانند درد شدید و ناگهانی قفسه سینه به ویژه در بازوی سمت چپ به همراه تهوع، تنگی نفس شدید و تعریق نیاز به یک مراقبت ویژه پزشکی دارد، زیرا احتمال دارد نشانه هایی از یک حمله قلبی باشد. فرض کنید فردی در قفسه سینه احساس دردی ناگهانی و شدید می کند، عوامل مختلفی مانند حمله قلبی، برونشیت، آسم، ورم معده، التهاب مری، سینه پهلو و … می توانند ایجاد کننده این درد باشند.پزشک داخلی با بررسی علائم دیگر و با توجه به دانش و مهارت خاصی که آموخته است.

مجله خبری توریسم سلامت دکتر داخلی فردی است که قبل از هر کار برای درمان این مشکل ، آزمایش خون و معاینات پزشکی برای فرد انجام دهد و سابقه پزشکی او را بررسی کنند تا بتواند تا علت خستگی را در یابد. متخصص داخلی می تواند برای ادامه تحصیل و داشتن مدرک فوق تخصصی در زیر شاخه های پزشک داخلی فعالیت داشته باشد. در چنین شرایطی برای پزشک حدود یک تا سه سال آموزش اضافه تر قرار داده می شود.اگر بیمار بخواهد برای درمان بیماری خاص به دکتری که در آن زمینه فعالیت دارد مراجعه کند ، انتخاب فرد یک متخصص باید باشد. فرق آن با پزشک عمومی در این است که دکتر داخلی در زمینه درمان بیماری های داخلی مهارت و تجربه بیشتری دارد و آگاهی بیشتری در زمینه انواع بیماری های جدی کسب کرده است تا بتواند تمام سیستم بدنی بررسی کرده و منشا بیماری را تشخیص دهد و خدمات مراقبتی بسیاری برای بیمار تجویز کند. سایت پذیرش۲۴ خدماتی را برای شما فراهم آورده تا در سریعترین زمان و به راحت ترین شیوه نوبت دهی با جستجوی پزشک مورد نظر خود، نوبت خود را از دکتر فوق تخصص داخلی در تهران دریافت نمایید. جدیدترین آدرس، تلفن مطب، ساعت کاری، سوابق کاری و علمی، رزومه و تحصیلات پزشکان تهران را در سایت پذیرش۲۴ مشاهده نمایید.

http://coopna.irصدها پزشک پذیرش۲۴ آماده ویزیت حضوری و پاسخگویی به سوالات پزشکی شما هستند. اگر اولین بار است که به یک پزشک داخلی مراجعه می کنید باید پرونده پزشکی قبلی خود را به همراه داشته باشید. چرا که شاید متخصص داخلی بخواهد تست ها و آزمایش هایی را بر روی شما انجام دهد حال این که همین آزمایش ها قبلا توسط پزشک قبلی انجام شده است و شما با ارائه آن ها می توانید از انجام آزمایش معاف شوید. از طرفی به همراه داشتن پرونده پزشکی کمک می کند تا دکتر داخلی بداند درمان چگونه آغاز شده و الان در چه مرحله ای است.

لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی در تهران

برای مثال توصیه و تجویز غربالگری و آزمایشات پزشکی، ارائه اطلاعات و مشاوره، پیشگیری از بروز بیماری، بررسی علائم حیاتی، تشخیص بیماری، تجویز آزمایش و دارو، اقدامات اورژانسی در حیطه وظایف آنها قرار می‌گیرد. با در نظر داشتن فوق تخصص خاص متخصص داخلی، بیماران می توانند از دوران جوانی برای مدت طولانی زیر نظر یک متخصص داخلی باشند. بخاطر همین، بیماران همیشه یک رابطه قابل اطمینان و راحتی با پزشکان داخلی برقرار می کنند.متخصصان داخلی نسبت به سلامتی بیماران خود اهمیت ویژه ای نشان می دهند و فقط قسمت های داخلی بدن را درمان نمی کنند، بلکه کل بدن را در برنامه درمانی فرد قرار می دهند.

  • دکتر سبزقبایی بورد تخصصی داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران اخذ نمودند.
  • در صورتی که درد قفسه‌ی سینه شدید و ناگهانی باشد، به ویژه اگر همراه با درد در قسمت بالایی بازوی چپ، تعریق و تهوع، تنفس سخت و کوتاه باشد، نیاز به رسیدگی فوری و اورژانسی دارد، چون این حالت می‌تواند نشان‌دهنده حمله قلبی باشد.
  • متخصص بیماریهای عفونی پزشکی است که بطور کلی توانایی تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های عفونی، تب‌دار و واگیرداری که توسط میکروارگانسیم‌ها (میکروب‌ها، ویروس‌ها، باکتری ها، قارچ، انگل و…) بدن را درگیر کرده اند، را دارد.

کلیه‌ی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت دانش بنیان فن‌آوری اطلاعات نوین آسان تِک مانا است.

فوق تخصص غدد و متابولیسم ، متخصص داخلی

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم