رتبه بندی دانشگاههای علوم پزشکی در سال 1400 | 3m-healthtourism

در این بخش از مقاله قصد داریم تا شرایط دانشکده پزشکی دانشگاه اوتاوا را مورد بررسی قرار دهیم. بدون شک این دانشگاه نیز از بهترین دانشگاه پزشکی کانادا به شمار می آید و به دلیل موقعیت علمی قوی که دارد سالیانه دانشجویان زیادی را به خود جذب می کند. یکی از مزایای پذیرش از این دانشگاه این است که نیازی به نمره MCAT ندارد و حداقل معدلی که باید از دوره علوم پایه کسب کنید 3.5 می باشد.

http://coopna.irجالب است بدانید مجله خبری توریسم سلامت ملی سنگاپور در سال 1980، درنتیجه ادغام دانشگاه نانیانگ و دانشگاه سنگاپور شکل گرفت. می‌توان این دانشگاه را یکی از قدیمی‌ترین جنوب شرق آسیا دانست. کسانی که از اول می خواهند در کانادا پزشکی بخوانند. افرادی که می خواهند در کانادا پزشکی بخوانند به دو دسته تقسیم می شوند. ترکیه نیاز به ویزا ندارد و با خرید خانه می توان اقامت یکساله تا چند ساله ترکیه را گرفت.

چه مدارکی برای تحصیل در آمریکا و اپلای نیاز است؟

علاوه بر این، برخی از دانشگاه ها نیز شامل جامعه شناسی و دوره زبان خارجی در سال اول یا دوم تحصیل می شوند. دانشگاه حاجت تپه در شهر آنکارا، یکی از مراکز مهم پزشکی ترکیه واقع شده است. کیفیت آموزشی و سطح علمی این دانشگاه بسیار بالا است. از دیدگاه سیستم رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی US، این دانشگاه رتبه‌ی اول پزشکی در ترکیه را در سال ۲۰۱۸ از آن خود کرد. این دانشگاه فعالیت خود را از سال ۱۹۶۷ آغاز کرده و در حال حاضر دارای ۱۵ دانشکده، ۱۵ موسسه و ۹۸ مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی است.

انتخاب رشته پزشکی

دانشگاه ملی سنگاپور ، به‌عنوان برجسته‌ترین دانشگاه سنگاپور و در شمار بهترین دانشگاه‌های آسیا و دنیا مطرح است. این دانشگاه، از 17 دانشکده تشکیل‌شده و برنامه‌های تحصیلی نوآورانه‌ای را به حدود 40،000 دانشجو از 100 کشور جهان ارائه می‌دهد. اغلب دانش آموزانی که قصد مهاجرت دارند، در رابطه با رنکینگ دانشگاه های علوم پزشکی ایران در جهان سوال می پرسند. این رتبه بندی از نظر مجمع های مختلف با هم متفاوت است. علاقمندان به رشته پزشکی پس از شرکت در کنکور سراسری و انتشار کارنامه اولیه خود می توانند پزشکی را نیز در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند.

چین یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان از نظر اقتصاد است. این کشور فاقد مشکلات امنیتی داخلی است و زیرساخت بسیار مناسبی برای پیشرفت دارد. علاوه بر این، می توانید “فرم درخواست مشاوره رایگان” قرار گرفته در سایت را پر و ارسال کنید تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرد. از افتخارات کسب شده دانشگاه آکسفورد می توان به داشتن فهرستی چشم گیر از فارغ التحصیلان مشهور، از جمله 28 نخست وزیر بریتانیا؛ همچنین 56 برنده جایزه نوبل اشاره کرد. جهت دریافت وقت مشاوره و تعیین مشاور تحصیلی، لطفا ابتدا از طریق واتس آپ یک پیام درخواست برای ما ارسال فرمایید.

  • شاید شما هم دارای وقت سفارت هستید و استرس خاص روز مصاحبه در سفارت آمریکا را دارید.ما در این مطلب به شما میگوئیم که چگونه یک مصاحبه منحصر بفرد را در سفارت آمریکا ارائه دهید.در ادامه با ما باشید.
  • اکثر کالج های ایالات متحده که به 100 بهترین کالج پزشکی جهان راه پیدا کرده اند، شاهدی بر این است.
  • در کشورهای انگلیسی زبان، اغلب انتخاب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد.
  • علاوه بر این، می توانید از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرید تا بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا را به شما معرفی کند.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم