رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی | 3m-healthtourism

مجله خبری توریسم سلامت ووهان بعنوان یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی چین، بیش از دانشجوی درحال تحصیل دارد. به طور مثال در بیشتر دانشگاه‌ها، برای اینکه بورسیه در مقطع دکترا به شما تعلق بگیرد، باید زیر ۳۵ سال سن داشته باشید یا در رشته‌ی پزشکی باید در تمامی دروس 75 درصد از حداکثر نمرات را در آزمون‌های تحصیلی مربوطه کسب کنید. به یک دانشکده پزشکی مستقل دانشگاه تحت نظارت وزارت بهداشت مجارستان تبدیل شد. مطابق برنامه درسی 9001AK_N_2013 دانشکده پزشکی دانشگاه سگد تحصیل می کنند. مطابق برنامه تحصیلی 9001AK_N_2013 دانشگاه دانشکده پزشکی برای دانشجویان پزشکی ماژول پایه و پیش بالینی اعمال می شود. با توجه به توضیحات ذکر شده، امکان اقدام جهت تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه های آلمان، فراهم است.

دانشگاه های تیپ ۳ پزشکی

دانشگاه Katholieke Universiteit Leuven مدعی رتبه ۴۷ جهانی است و دانشگاه Universite catholique de Louvian در فواصل رتبه های ۵۱ تا ۱۰۰ بهترین دانشگاه‌های پزشکی جهان قرار دارد. در اطراف همان مرزهای جغرافیایی یعنی در هلند، ۴ دانشگاه در رتبه‌بندی های ۵۱ تا ۱۰۰ هستند. در میان ۵۰۰ موسسه که نام آنها در رنکینگ بهترین دانشگاه‌های پزشکی جهان دیده می‌شود، بسیاری در اروپا قرار دارند. بنابراین تحصیل در انگلستان می‌تواند گزینه جذابی برای علاقمندان این رشته باشد. این دانشگاه تحقیقاتی خصوصی در سال 1876 در بالتیمور مریلند با شعار “دانش برای همه جهان” تأسیس شد و هم‌اکنون بیش از دانشجو را در 9 دانشکده در خود جای‌داده است. این دانشگاه، از 4 پردیس دانشگاهی تشکیل‌شده و در برنامه آموزشی بیش از 150 کشور ازجمله آرژانتین، فرانسه، چین، ایتالیا و سنگاپور حضور دارد.

حساب بانکی متعدد دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت فرار از نظارت

شهریه تمام وقت در برخی از دانشکده های پزشکی که در رتبه بندی اخبار ایالات متحده قرار دارند، می تواند بیش از دلار در سال باشد. برچسب قیمت برای دانشکده پزشکی با توجه به عوامل متعددی همانند خصوصی یا دولتی بودن دانشکده و یا اینکه آیا شهریه در داخل یا خارج از ایالت پرداخت می‌کنید متفاوت و متغیر است،. بورسیه ها و سایر کمک های مالی نیز می توانند به کاهش برخی از این هزینه ها کمک کنند.

پزشکی پچ نسبت به سایر دانشگاههای مجارستان از هزینه ارزانتری برخوردار است زیرا در پایتخت واقع نشده است. عنصر مهم دیگر فعالیت های بین المللی دانشکده ارتقاء و تقویت همکاری های علمی است. درسی دانشگاه سملوایز پیروی می کند و در پایان تحصیلات ، دیپلم دانشگاه سملوایز مجارستان را برای دانشجویان فراهم می کند. از دیگر دانشگاههای همکار در آلمان می توان به دانشگاه آزاد برلین ، دانشگاه لوبک و دانشگاه اولم اشاره کرد. متعهد به ارائه بالاترین سطح مراقبت های بهداشتی مترقی و انجام تحقیقات علمی پیشرفته در هر دو کلاس درس و بخش های بالینی است. موسسه فرهنگی سفیرساعی با هدف ایجاد فضایی امن و مطمئن جهت تصمیم‌گیری متقاضیان ، تسهیل كسب اطلاعات مؤثر و ارائه مشاوره با توجه به بازار كار آینده كشور در سال ۱۳۸۴ با کسب مجوز اعزام دانشجو به انگلستان اقدام نمود.

  • به همین دلیل، سال های زیادی است که به صورت مداوم و بر اساس شاخص های رتبه بندی متعدد، به عنوان بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا شناخته می شود.
  • رشته پزشکی عمومی 7 سال به طول می انجامد که شامل 4 دوره علوم پایه، فیزیوپاتولوژی، کارآموزی بالینی و کاورزی بالینی است.
  • شهریه در دانشگاه های خصوصی ژاپن معمولاً در حدود 12،000 تا 18،000 دلار در سال است که پایین تر از هزینه های دانشجویان بین المللی در کشورهایی مانند ایالات متحده و انگلیس می باشد.
  • جالب است بدانید که تقریباً 40،000 دانشجو را پوشش می‌دهد که 24 درصد آن‌ها از بیش از 150 کشور جهان به این مرکز آمده‌اند.
  • کشور کانادا سیستم پزشکی بسیار قدرتمندی دارد و سالیانه تعداد زیادی از دانشجویان را به سمت خود جذب می کند.
  • پزشکان برجسته بسیاری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

علی رغم اینکه پس از جنگ جهانی دوم، این دانشگاه بسته شد اما نیاز به متخصصان پزشکی در هوکایدو بسیار احساس می شد. بنابراین، درخواست های زیادی برای گشودن مجدد این دانشگاه ارائه شد. امروزه، این دانشگاه یکی از مهمترین موسسات علوم بهداشتی در این منطقه است.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم