سیستم ویدئو وال چیست؟ فروشگاه اینترنتی یریآل | asilight

هرچند با این راه حل، تعداد ورودی هایی که می توان نمایش داد محدود به تعداد نمایشگرهای ویدئو وال خواهد شد. به عنوان مثال، یک ویدئو وال 2×2 دارای یک ماتریکس سوئیچر، فقط اجازه ی نمایش همزمان چهار تصویر را می دهد. پردازنده های ویدئو وال ها معمولا شامل یک نرم افزار کنترلی می باشند که به کاربر اجازه ی ساختن لی اوت پنجره ی دلخواه خود با استفاده از تغییر ابعاد و جایگذاری پنجره در هر نقطه ی دلخواه از ویدئو وال را می دهد. این لی اوت را می توان به راحتی به عنوان لی اوت آماده ذخیره کرد، تا کاربر بتواند هر موقع که خواست از طریق نرم افزار کنترلی پردازنده و یا کنترل AV آنرا فراخوانی کند. امروزه استفاده از ویدئو وال ها در بسیاری از نقاط شهری، مراکز خرید و سازمان‌ها مرسوم شده است.

دلایل و ویژگیهای فنی استفاده از نمایشگرهای شهری یا ویدئو وال صنعتی :

روشنایی زیاد، عدم وجود حاشیه بین اجزا و رنگ های چشمگیر از مزایای اصلی فناوری Direct View LED است. برای راه اندازی ویدئو وال ها علاوه بر پنل های نمایشگر نیاز دو دستگاه دیگر به نام های نرم افزار و کنترلر داریم. نرم افزار ها برای وارد کردن تصاویر و ویدئو های دلخواه و کنتر نوع نمایش آنها کاربرد دارند و نحوه تقسیم ورودی ها در پنل را تعیین میکنند.

برای مطالعه بیشتر: دستگاه ویدیو کنفرانس

سیستم ویدئو وال چیست؟ فروشگاه اینترنتی یریآل | asilight

ویدئو وال به وسطه IP آدرس و یا ورودی های فیزیکی، کنترلر را از تمامی منابع نظیر دوربین ها، کامپیوتر ها و… دریافت می کند. با توجه به دستوراتی که استفاده کننده توسط نرم افزار انجام می دهد پردازشگر تصویر، محتوا را به نمایشگر video wall می فرستد. حتی این قابلیت را ایجاد می کند که تصویر را به شکل بلادرنگ تنظیم، تعیین سایز و ساماندهی کند. بعضی از پردازشگر های تصویر این امکان را دارند که تنظیمات تصاویر را قبل از پخش به شکل آفلاین طراحی و تدارک ببینند. کنترلر حتی این امکان را فراهم می کند که افزون بر نمایش یک تصویر هماهنگ، چند تصویر متنوع را ارائه دهد یا حالت تصویر در تصویر را بکار ببرد. ویدیو وال نوعی سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه است که قابلیت کارکرد ۲۴ ساعته در هفت روز هفته را دارد.

فروش و نصب شیشه های اجاق گاز

با کمک یک متخصص ، خرید یک ویدئو وال هرگز تجربه نا امید کننده نخواهد بود. نمایشگرهای تصویری می توانند با نارضایتی مشتری ناشی از زمان انتظار پیش بینی نشده مقابله کنند. ارائه دهندگان خدمات پیشگام از این ترفند برای نگه داشتن مشتری با صبر و حوصله استفاده کرده اند. بنابراین ، مانند سایر ارائه دهندگان خدمات پیشرو ، هر مشاغل می توانند از این سیستم برای بهبود نمرات رضایت مشتری خود استفاده کنند. مشاغل خرده فروشی که از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال استفاده می کنند می توانند فروش خود را تا 32 درصد بهبود ویدئو وال بخشند.

  • مواردی که ممکن است به سادگی هنگام استفاده از سایر تجهیزات در دسترس نباشد.
  • فناوری تلویزیون شهری به گونه‌ای است که این دستگاه امکان پخش تصاویر و فیلم‌ها را با بالاترین کیفیت ممکن خواهد داشت.
  • استفاده از تراشه های با کیفیت بالا، مقاوم در برابر الکتریسیته ساکن، رطوبت و گرما .
  • این برند ارائه دهنده پنل های LCD با کیفت و مقاوم است که برای امثال فرودگاه ها بیمارستان ها و رستوران مناسب است می باشد.
  • کنترلر دستگاهی است که وظیفه آن کنترل محتوا ورودی به نمایشگر را بر عهده دارد.
هنگام نصب ویدئو وال باید عوامل مختلفی مثل محل نصب تلویزیون، کارکرد و هدف استفاده آن، تکنولوژی مورد استفاده و قابلیت‌های نگهداری آسان آن بررسی شود. شما می‌توانید تصاویر پروژه تلویزیون شهری و ویدئو وال اجرا شده توسط کیان ال ‌ای دی را مشاهده کنید و از کیفیت کار این مجموعه اطمینان پیدا کنید. همچنین برای سفارش تلویزیون وال می­توانید به تولیدکننده تلویزیون شهری یعنی Kianled مراجعه کنید. شما می‌توانید انواع تلویزیون و نمایشگر شهری، نمایشگاهی و کنسرتی ویدئو وال‌ها را با بهترین کیفیت و قیمت‌ها از شرکت نمارنتر اجاره یا خریداری کنید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم