فهرست دانشگاه های سراسری علوم پزشکی | 3m-healthtourism

دانشگاه جیائوتونگ در سال 1896 در شهر شانگهای چین تاسیس شده و بعنوان یکی از دانشگاه های مادر در کشور چین محسوب می شود. این دانشگاه دارای بیش از دانشجو است و یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی چین محسوب می شود. زیرا در رتبه بندی برترین دانشگاه های جهان دارای رتبه 60 جهانی QS قرار دارد. مهمترین ویژگی بهترین دانشگاه های پزشکی چین این است که اساس تحقیقاتی خود را حفظ کرده اند.

http://coopna.irبه همین دلیل می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای دانشجویانی باشد که قصد دارد ارتباطات خود را در زمان تحصیل پزشکی در اروپا گسترش دهند. این دانشگاه در رتبه بندی های صورت گرفته در موسسه تایمز THE رتبه اول جهان در زمینه پزشکی را به خود اختصاص داده است. لذا به عنوان بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا شناخته می شود و اخذ پذیرش و تحصیل در آن، می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. شهرت و اعتبار دانشگاه پزشکی انتخابی یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشت. تحصیل رایگان در آلمان و همچنین رتبه خوب دانشگاه های این کشور سبب شده سالانه افراد زیادی این کشور را برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی انتخاب کنند. جهت اطلاع از شرایط پذیرش دانشگاه های پزشکی آلمان ، شرایط دریافت ویزا و… می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با 10 دانشگاه برتر علوم پزشکی در ایران

مجله خبری توریسم سلامت کارولینسکا به صورت کامل به تحصیل در رشته پزشکی و تحقیقات اختصاص دارد. در حال حاضر نیز کمتر از 7000 دانشجوی تمام وقت دارد. حضور در این دانشگاه از این نظر می تواند متمایز باشد که تمامی منابع آموزشی دانشکده فقط به یک رشته خاص اختصاص پیدا کرده است.

مدارک لازم برای دانشگاه های پزشکی ژاپن

تبادل دو جانبه کارکنان با دانشگاه های اتریش ، آلمان ، ایتالیا ، رومانی و اسلواکی وجود دارد. با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی باشد ، برای سنین تا 30 سال مدرک لیسانس و تا 35 سال مدرک فوق لیسانس نیاز میباشد. بله امکان تحصیل رایگان در این کشور را دارید، ولی امکان اخذ بورسیه قطعی نیست.

سه دانشگاه علوم پزشکی برتر در نظام رتبه بندی وبومتریکس معرفی شدند

گفتنی است این دانشگاه در طی سالیان، برنده 36 جایزه نوبل در میان اعضای هیئت‌علمی و دانشجویان بوده و چهره‌های سرشانی نظیر وودرو ویلسون را در خود آموزش داده است. این دانشگاه زیبا با ساختمان‌های آجری رنگ، یک برج ساعت، در میان مناطق وسیع جنگلی و سرسبز احاطه‌شده است. در ایتالیا به دو زبان ایتالیایی و انگلیسی می توان تحصیل کرد.

  • نشده اند و همچنین در هند ، دیپلم دانشکده پزشکی دانشگاه دبرسن پذیرفته می شود اما باید در امتحان مقدماتی اجباری شرکت کنند.
  • برای تحصیل پزشکی در ترکیه به زبان انگلیسی بعد از قبولی در آزمون یوس یا SAT، باید یکی از مدارکPTE،TOFELرا ارائه دهید و یا در آزمون تعیین سطح زبان دانشگاه مورد نظر، برای کسب نمره‌ی قبولی شرکت کنید.
  • از برنامه‌هایی که مناسب با اهداف شغلی شما نیستند یا برنامه‌هایی که خیلی دیر و خیلی سخت پذیرش می‌دهند، اجتناب کنید.
  • به طور کلی می‌توان گفت بعد از آن که شما نمره‌ی یوس یا SAT را دریافت کردید (بنابر اینکه در چه دانشگاهی قصد تحصیل دارید)، باید نمره‌ی مربوط به زبان خود را نیز به دانشگاه مربوطه در هنگام ثبت نهایی ارائه دهید.
  • پردیس مرکزی ییل، 260 هکتار از نیوهاون را شامل می‌شود و ساختمان‌هایی دارد که قدمتشان به اواسط قرن هجدهم مربوط می‌شود.
  • جالب است بدانید که این مرکز آموزشی، سالیان متمادی بالاترین رتبه‌ها را در میان دانشگاه‌های سراسر دنیا داشته و برنده 45 جایزه نوبل و 48 جایزه پولیتزر بوده است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم