لیست دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل | 3m-healthtourism

طبق مجله خبری توریسم سلامت بندی جهانیQS در سال 2021 برای رشته پزشکی، حدود 30 کالج پزشکی در ایالات متحده آمریکا در 100 موقعیت برتر در سطح جهانی رتبه بندی شده اند. فهرست زیر 6 کالج پزشکی ایالات متحده آمریکا است که به 15 رتبه برتر در جهان راه یافتند، نشان می‌دهد. دانشگاه ژنگژو یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در چین است که در سال 1952 تاسیس شده است.

خیز کرونا برای شیوع دوباره در اردبیل/ ۲ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد

بعد از فارغ التحصیلی نیز در این کشور یا سایر کشورهای اروپایی کار کنند. علاوه بر این، با توجه به اعتبار دانشگاه های چارلز و پالاتسکی از نظر وزارت علوم و بهداشت ایران، دانشجویان می توانند بعد از فارغ التحصیلی به ایران برگردند و در ایران مشغول به طبابت شوند. با داشتن مدرک زبان آلمان و سپس گذراندن دوره کالج در آلمان می توانید در آزمون ورودی دانشگاه های این کشور شرکت کرده و پذیرش بگیرید. برای تحصیل پزشکی در آلمان معدل و سابقه علمی شما مورد بررسی قرار میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید. برای تحصیل پزشکی در آلمان باید معدل شما بالای 19 باشد.همچنین بسته به پذیرش مستقیم و یا از طریق کالج شرایط متفاوت است.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

در ایالات متحده، پزشک خوب بودن تنها به انجام یک کار عالی محدود نمی شود. همچنین شامل مراقبت صادقانه از تمام جنبه های مربوط به رفاه بیمار شما می شود. این شامل دانستن نحوه برقراری ارتباط و نحوه گوش دادن به بیمار است.

دانشگاه پزشکی آساهیکووا

این یکی از دانشگاه هایی است که دانشجویان خارجی زیادی آن را برای تحصیل هدف قرار می دهند. دانشگاه Bahçeşehir در استانبول ترکیه یکی از دانشگاههای معتبر و پیشرفته‌ی این کشور در حوزه‌ی پزشکی است که بسیاری از رشته‌های خود را به زبان انگلیسی دانشجو ارائه می‌دهد. این دانشگاه به دانشجویان خود این فرصت را می‌دهد تا آموزش خود را در مراکز دیگر خود مانند برلین، تورنتو، واشنگتن دی سی، باتومی، قبرس و… ادامه دهند.

http://coopna.irتمام دانشگاه‌ های پزشکی ترکیه از توافق‌نامه‌ی بولونیا پیروی می‌کنند. این توافقنامه در واقع استاندارد مشخص برنامه‌های تحصیلی را در سراسر اروپا محسوب می‌شود. همچنین تقریبا تمام دانشگاه‌های ترکیه عضو برنامه‌های اراسموس هستند که از تبادل دانشجویان بین‌المللی پشتیبانی می‌کند. با این تفاسیر می‌توان با قاطعیت اظهار داشت که اعتبار دانشگاه‌های پزشکی ترکیه در سطح جهان از استاندارد قابل قبولی برخوردار است. از دیگر دانشگاه هایی که در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا قرار می گیرد، دانشگاه پالاتسکی جمهوری چک است.

  • به همین دلیل، برای پذیرش در هر کدام از دانشکده های پزشکی این دانشگاه، باید یک فرم درخواست پذیرش به صورت جداگانه پر و ارسال کنید.
  • دانشگاه های دولتی ترکیه عموما رایگان هستند و شهریه دانشگاه های خصوصی از تا دلار است.
  • به یک دانشکده پزشکی مستقل دانشگاه تحت نظارت وزارت بهداشت مجارستان تبدیل شد.
  • استان خوش آب و هوای بریتیش کلمبیا سبب می شود که دانشجویان زیادی را به سمت دانشگاه بریتیش کلمبیا جذب کند.
  • در روش بعدی بدون آزمون ورودی در دانشگاه‌های خصوصی اپلای کرد.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم