لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت سال تحصیلی 2024-2023 موسسه سفیرساعی | 3m-healthtourism

دانشگاه هاماماتسو در هاماماتسو، شیزووکا تاسیس شده است. امروزه این دانشگاه دارای ویژگی های بی شماری است که باعث جذب دانشجویان بین الملل زیادی شده است. یکی از این ویژگی ها، بیمارستان دانشگاه است که به دانشجویان امکان یادگیری به طور مستقیم در بیمارستان را می دهد. لطفا جهت بررسی شرایط خود و اطلاعات در خصوص هزینه ها با موسسه تماس بگیرید.

دانشکده‌های مستقل[ویرایش]

با اکثریت مجله خبری توریسم سلامت‌های مشهور جهانی در ایالات متحده، برنامه‌های دکترا می‌تواند رونق زیادی برای آینده شغل فرد داشته باشد. موسسه بنياد جهاني در سال 1348 به تحقيق در مورد انجمن دوستداران امريكايي خاور ميانه ، انجمن ايران و بريتانيا ، انجمن ايران و امريكا و دفتر دانشجويان در تهران پرداخت در سال 1349 مكاتبه با دانشگاه هاي واجد شرايط شروع شد . اولين دانشجو در سال 1349 به دانشگاه مي سي سي پي امريكا اعزام شد . پزشکان برجسته بسیاری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند. از آن میان می توان به پروفسور هو دبنگ، پروفسور سان گولیانگ و پروفسور دونگ اشاره است. بیش از 1800 دانشجو از 80 کشور جهان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

  • هر روز را فرصتی برای رسیدن به رویاهای خود بدانید.
  • برای اطلاعات بیشتر لینک‌های مهاجرت به کانادا، اقامت کانادا و دلایل مهاجرت از ایران بخوانید.
  • دانشگاه Bahçeşehir در استانبول ترکیه یکی از دانشگاههای معتبر و پیشرفته‌ی این کشور در حوزه‌ی پزشکی است که بسیاری از رشته‌های خود را به زبان انگلیسی دانشجو ارائه می‌دهد.
  • در ۲۵ سال گذشته، دانشگاه کوچ ترکیه رکورد قابل توجهی در تحقیقات داشته و تا به حال بیشترین میزان کمک‌های تحقیقاتی از سوی اتحادیه‌ی اروپا در ترکیه را دریافت کرده است.
دانشگاه کاتولیک لوون که اغلب به عنوان یکی از برترین بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا شناخته می‌شود؛ یکی دیگر از دانشگاه ‌های پژوهش محور است. این دانشگاه بزرگ، چهارده پردیس در ده شهر مختلف کشور بلژیک دارد. نشده اند و همچنین در هند ، دیپلم دانشکده پزشکی دانشگاه دبرسن پذیرفته می شود اما باید در امتحان مقدماتی اجباری شرکت کنند. دانشکده پزشکی در سال 1987 با 49 دانشجو آموزش پزشکی را به زبان انگلیسی آغاز کرد. طبق سال تحصیلی هستند که در آن سال اول تحصیلات خود را آغاز کرده اند (تحصیلات سال دوم در مورد دانشجویان ASC) در دانشگاه پزشکی سگد مجارستان. همکاری نمونه بین دانشگاه سملوایز و دانشکده پزشکی آسکلپیوس افق جدیدی را در آموزش عالی اروپا به وجود می آورد.

http://coopna.ir

البته لازم است که هزینه‌های زندگی را نیز به هزینه‌های تحصیل اضافه کنید. این دانشگاه در سال 1827 تأسیس شد، در حال حاضر یکی از مؤسسات برتر آموزش عالی در جهان به شمار می‌آید. 3 پردیس این دانشگاه بین‌المللی، آموزش‌هایی نوآورانه را به علاقه‌مندان تحصیل از سراسر جهان ارائه می‌دهند و اهدافی نظیر رشد اقتصادی و ارتقا رفاه اجتماعی در کانادا را در سطح جهانی دنبال می‌کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ماژول بالینی شکل گیری و ویژگی های فرآیندهای پاتولوژیک مورد بررسی قرار می گیرد و دانشجویان با مهارت های اصلی معاینه بیمار آشنا می شوند. روپراشت کارلس (هایدلبرگ ، آلمان) و دانشگاه آلبرت لودویگ (فرایبورگ ، آلمان) به طور مداوم در حال توافق و تبادل دانشجو بوده است ، که قدیمی ترین آن و یکی از موفق ترین روابط مشترک دانشگاه سملوایز است. قانون انتقالی از سال ۲۰۱۸ برداشته شده است و شما بعد از اتمام تحصیل با توجه به شرایط تعیین شده امکان ادامه مقاطع بعدی را در ایران دارید. در خصوص دوره‌های تحصیلات تکمیلی و PhD ، زبان غالب دانشگاه در دوره مربوطه ملاک است.

Icahn School of Medicine at Mount Sinai

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم