لیست دانشگاه های پزشکی ترکیه + شرایط پذیرش و شهریه | 3m-healthtourism

برای ادامه تحصیل تخصص باید در ابتدا تاییدیه مدرک تحصیلی پزشکی عمومی خود را تایید کنید. خیر، بدون قبول شدن در کنکور نیز می توانید در کالج های آلمان شرکت نمایید و در نظر داشته باشید که تحصیل در آلمان رایگان است. می توانید رشته پزشکی را مستقیم در آلمان شروع کنید. بعد از پایان کالج نیاز به شرکت در آزمون ورودی دارید و در صورت قبولی در این آزمون می توانید وارد کورس اصلی شوید. برای افزایش شانس پذیرش خود بهتر است در کنکور ایران شرکت نمایید.

دانشگاه پزشکی هایدلبرگ (University of Heidelberg)

از مجله خبری توریسم سلامت‌هایی که مناسب با اهداف شغلی شما نیستند یا برنامه‌هایی که خیلی دیر و خیلی سخت پذیرش می‌دهند، اجتناب کنید. اگر می خواهید مزایای بیشتری در این مورد بدانید و می توانید مقاله چرا تحصیل در چین را بخوانید. تمامی حقوق این وبسایت برای موسسه آباد مهاجر دانش محفوظ میباشد. سلام و عرض ادب خدمت شما، لطفا با مؤسسه تماس حاصل فرمائید تا در این خصوص اطلاعات لازم را کسب نمائید.

  • به طور مثال این رتبه بندی از نظر دانشگاه ملی تایوان به این صورت است که دانشگاه تهران در صدر قرار دارد و پس از آن دانشگاه علوم پزشکی، دیگر دانشگاه ها نیز پس از آن ها قرار می گیرند.
  • با در دست داشتن مدارک مربوط به آخرین مقطع تحصیل و همچنین ریز نمرات و مدرک زبان آلمانی، مشاورین ما راهنمای اخذ پذیرش شما خواهند بود.
  • پایگاه مرجع دانشگاههای ایران، به معرفی، دسته بندی و رتبه بندی دانشگاهها و مراکز پژوهشی کشور می پردازد.
  • موسسه آباد مهاجر دانش دارای نمایندگی از دانشگاههای معتبر کشور ترکیه و با همکاری دانشگاههای داخل کشور نسبت به ارائه خدمات پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاههای ترکیه اقدام می نماید.
  • تکمیل فرم درخواست آنلاین، توصیه نامه، گزارش آزمون آیلتس و یا تافل، گزارش آزمون JLPT ، گواهی بهداشت، عکس رنگی 4 × 3، کپی پاسپورت، ریز نمرات تحصیلی.
  • برای تجصیلپزشکی در کشور آلمان شما میتوانید آخرین مدارک تحصیلی و ریز نمرات خود را به انضمام مدرک زبان آلمانی به دانشگاه ارائه دهید تا در صورت بررسی و تایید صلاحیت، به شما برگ پذیرش را بدهند.

این دپارتمان قصد دارد تا بر چالش های پزشکی قرن 21 در منطقه و فراتر از آن غلبه کند. بله، خوابگاه هایی در نزدیکی دانشگاه در نظر گرفته شده است که راحت هستند و به دانشجو کمک می کنند تا روی مطالعات خود متمرکز شود. در رابطه با کرایه حمل و نقل، بلیط ماهانه مترو برای دانشجویان بین المللی تقریباً 95.17 دلار در ماه است. این دانشگاه شامل سه پردیس است که دو پردیس آن در اوکایاما واقع شده اند و پردیس سوم در میساسا، در استان توتوری واقع شده است. این دانشگاه به اهداف توسعه پایدار که توسط سازمان ملل متحد تعیین شده است، اهمیت زیادی می دهد. این امر باعث شده تا این دانشگاه به یکی از دانشگاه هایی تبدیل شود که بیشترین تحقیق را در زمینه پزشکی انجام بدهد.

انتخاب رشته پزشکی

از بهترین دانشگاه های پزشکی کانادا می توان به دانشکده پزشکی دانشگاه مونترال اشاره کرد که در استان کبک واقع شده است. این دانشگاه کورس های خود را به زبان فرانسوی و انگلیسی ارائه می دهد و از الزامات اصلی این دانشگاه تسلط به زبان فرانسوی می باشد و برای دانشجویانی که قصد تحصیل به زبان فرانسوی داشته باشند مناسب است. این دانشگاه نیز از دانشجویان آزمون کامپیوتری 90 دقیقه ای کاسپر را اخذ می کند. آزمون MCAT از الزامات این دانشگاه به حساب نمی آید و معدل قابل قبول از دوره لیسانس علوم پایه برای این دانشگاه نیز 3.5 از 4 می باشد. این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های پزشکی کانادا بسیار ارزان تر است به طوری که هزینه تحصیل در این دانشگاه 27,548 دلار در سال می باشد.

دانشگاه کوچ برجسته ترین دانشجویان را در ترکیه و خارج از کشور برای تحصیل در رشته‌ی پزشکی جذب می‌کند و به تعهد در ارائه‌ی برنامه های رفاهی شهرت دارد. این دانشگاه از اساتید بین المللی مطرح که از دانشگاه های برتر ایالات متحده، انگلستان و اتحادیه اروپا فارغ‌التحصیل شده‌اند، استفاده می‌کند و اعضای هیئت علمی آن شامل محققان برجسته‌ی ترکیه و اقصی نقاط جهان هستند. مأموریت پژوهشی دانشگاه کوچ تمرکز بر تأثیرگذاری بر تحولات فکری، تکنولوژیکی، اقتصادی و اجتماعی در مقیاس جهانی است. اگر مشتاق تحصیل در ترکیه هستند، حتما تا به‌حال نام آزمون‌های یوس و SAT به گوش شما خورده‌است. برای ورود به هر رشته‌ای در کشور ترکیه با مدرک دیپلم، شما باید ابتدا در آزمون یوس یا SAT امتیاز کافی را به دست بیاورید. آزمون Yos، آزمونی دو زبانه (ترکی و انگلیسی) است که معمولا برای تحصیل در دانشگاه‌های دولتی ترکیه برگزار می شود و هر دانشگاه آزمون یوس مخصوص به خود را دارد.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم