لیست دانشگاه های پزشکی ترکیه + شرایط پذیرش و شهریه | 3m-healthtourism

رتبه‌بندی دانشگاه‌ها به معیارهای مختلفی مانند تولیدات علمی(شاخص تولید)، تعداد استنادات(شاخص استناد)، تعداد جوایز بین‌المللی، همایش‌ها و غیره بستگی دارد. بسیاری از دانش‌آموزان دانشگاه‌های شهر اقامت خود را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند یا به سراغ بهترین دانشگاه‌های کشور می‌روند. دانش‌آموزان رشته تجربی برای ادامه تحصیل خود به سراغ دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌روند.

نمونه‌هایی از تخصص های پزشکی که می توانید برای تحصیل در دانشگاه‌های پزشکی آمریکا انتخاب کنید

سالانه در حدود ۱۵۰ دانشجو به دوره‌های پزشکی راه پیدا می‌کنند و ۳۰ ورودی دیگر این دانشگاه نیز به کسانیکه اختصاص داده می‌شود که دوره های ۴ ساله را در یکی از زمینه‌های پزشکی برگزیده اند. دانشگاه آکسفورد دو کتابخانه اختصاصی برای مطالعات پزشکی و بالینی دارد که در یکی تمرکز اصلی کتاب‌ها بر دروس پیش بالینی و در دیگری بر مراقبت‌های بهداشتی است. در مورد اروپا نیز باید گفت متوسط هزینه تحصیل در رشته پزشکی، بین 5500 و 18،200 بوده و این سایت اطلاعات تکمیلی جالبی را در این رابطه ارائه می‌دهد. دانشگاه ETH زوریخ، در سال 1855 به‌عنوان دانشکده پلی تکنیک فدرال تأسیس شد و اکنون در میان معتبرترین دانشگاه‌های جهان در زمینه علوم و فنون شناخته می‌شود.

  • موسسه حرف آخر فعالیت خود را در قالب ارائه پکیج های آموزش کنکور با سبکی متفاوت آغاز کرد.
  • تحصیل پزشکی در چین هزینه بسیار کمتری نسبت به کشورهای آمریکا، انگلیس و کشورهای اروپایی دارد.
  • این دانشگاه به دانشجویان خود این فرصت را می‌دهد تا آموزش خود را در مراکز دیگر خود مانند برلین، تورنتو، واشنگتن دی سی، باتومی، قبرس و… ادامه دهند.
  • در حال حاضر نیز کمتر از 7000 دانشجوی تمام وقت دارد.
  • بله اکثر رشته های بین المللی در دانشگاه های پزشکی و پیراپزشکی آلمان تدریس می شود.
موسسه حرف آخر فعالیت خود را در قالب ارائه پکیج های آموزش کنکور با سبکی متفاوت آغاز کرد. استاد عبدالرضا منتظری، از اساتید مطرح کنکور از سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی های آموزشی دنیا به دانش آموزان کنکوری موسسه آموزشی حرف آخر را تاسیس نمودند. وجه تمایز دی وی دی های حرف آخر با دیگر منابع آموزش کنکور در سبک خاص تدریس اساتید می باشد. در این سبک آموزش کنکور که برای اولین بار در ایران توسط موسسه حرف آخر اجراء شد، کلیه منابع کنکور به صورت شهودی سازی و در قالب تصویرسازی و تکنولوژی انیمیشن تدریس می شوند. لزوما همه دانشگاه به نمرات و مدارک این آزمون نیاز ندارند و امتیاز محسوب می‌شود و برای برخی دانشگاه‌ها جزء الزمات درخواست و پذیرش می‌باشد. حتما وبسایت الزامت پذیرش هر دانشگاه‌ را به دقت بررسی کنید.

نکته ی مهم دیگری که باید در نظر بگیرید این مجله خبری توریسم سلامت فقط این نیست که شما در دانشگاه قبول شوید. طول دوره فیزیوپاتولوژی یا نشانه شناسی معمولا یکسال بوده و دانشجویان پس از اتمام این مرحله قادر به تشخیص بیماری می باشند. در پایان این دوره، دانشجویان قبل از ورود به دوره کارورزی در امتحانی به نام امتحان جامع کارورزی شرکت می کنند و بعد از قبولی به دوره کارورزی وارد می شوند. دانشجویان پس از اتمام این دوره وارد دوره استاجری شده و در محیط بیمارستان شروع به ادامه تحصیل می کنند. دانشگاه های زیادی در چین در زمینه پزشکی قدرتمند و باکیفیت هستند و در لیست بهترین ها قرار دارند. در اینجا صرفا 6 مورد از آنها را معرفی می کنیم.

http://coopna.ir

دانشگاه توبینگن یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کلاسیک است که در شهر دانشگاهی مناسبی قرار گرفته است. برای موفقیت در پزشکی، علوم طبیعی و علوم انسانی در عرصه بین المللی شناخته شده است. ویژگی خاص دانشکده پزشکی لوبک و دلیل شهرت آن در پروفایل تحقیقاتی است و برای مبارزه با شیاطین پزشکی قرن 21 آماده می شود. تکمیل فرم درخواست آنلاین، توصیه نامه، گزارش آزمون آیلتس و یا تافل، گزارش آزمون JLPT ، گواهی بهداشت، عکس رنگی 4 × 3، کپی پاسپورت، ریز نمرات تحصیلی. آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی)، جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی)، در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می شود. سلام وقت بخیر ،در مورد دانشگاه و رشته مورد نظر کارشناسان ما به صورت تخصصی در خدمتتون هستند لطف بفرمایید جهت مشاوره با دفتر تماس بگیرید.

مزایای تحصیل در دانشگاه های پزشکی چین

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم