متخصص داخلی، گوارش و عفونی درمانگاه شبانه روزی چهاردانگه دکتر حسین استیری | 3m-healthtourism

با این حال، برخی از متخصصان داخلی بر روی حوزه های خاص پزشکی داخلی در تخصص خود تمرکز می کنند. به جرات می توان گفت که در حرفه پزشکی تنها گروهی که می توانند بیماریهای متعددی را به صورت کاملا تخصصی ارزیابی و درمان نمایند متخصصین داخلی هستند و دقیقا به همین علت این گروه از پزشکان می‌توانند یک بیمار مبتلا به چندین نوع بیماری را تحت درمان داشته باشند. متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان سر و کار داشته؛ اما پزشکان عمومی از افراد در هر گروه سنی مراقبت می کنند.

کلینیک گوارش و کبد

ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با بهترین دکتر داخلی در ایران آشنا کنیم و اطلاعاتی را در رابطه با متخصصین داخلی و بیماری های داخلی در اختیار شما قرار دهیم. دکتر نرگس رزاقی حقوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و متخصص بیماریهای داخلی میباشد ایشان به مدت چند سال در زمینه پزشک عمومی در مراکز مختلف بهداشتی درمانی فعالیت داشته است و پس از گذراندن دوره تخصصی فعالیت خود را در زمینه متخصص داخلی شروع کرد. در صورت بروز هر یک از بیماری‌های مربوط به اندام‌ها و سیستم‌های داخلی بدن مانند مشکلات گوارشی، بیماری‌های کبد، فشارخون، دیابت، پوکی‌استخوان و بیماری‌های دیگر اندام‌ها باید به دکتر متخصص داخلی مراجعه کنید. متخصص داخلی در مورد انواع این بیماری‌ها دانش کافی داشته و در تشخیص و درمان آنها مهارت دارد. همچنین برای معاینات معمولی و چکاپ سالانه می‌توان به دکتر داخلی مراجعه کرد. موقعیت کاری پزشکان عمومی و متخصصین داخلی نیز با یکدیگر متفاوت می باشد، بهترین دکتر داخلی در ایران می تواند در بیمارستان ها و درمانگاه ها ارائه خدمات دهند و بیماری های داخلی بسیاری را تشخیص و مورد بررسی و هم چنین درمان بیماری ها را انجام دهند.

  • زمانی گفته می شود فشار خون وجود دارد که فشار خون سیستولیک بیش از ۱۴۰ میلی متر و یا فشار خون دیاستولیک بیش از ۹۰ میلی متر جیوه باشد.معمولا فشار خون بالا علائمی ندارد اما برای درمان فشار خون بالا باید با سرعت انجام شود.
  • متخصص داخلی می تواند این معاینات فیزیکی را انجام دهد و بررسی کند و آزمایش های لازم از جمله آزمایشات CBC، هرمونی، تیروئید و ادرار را تجویز کرده و نتایج را بررسی نماید.
  • غضروف سالم بین مفصل و تحت تأثیر قرار می گیرد و باعث می شود که استخوان ها بر روی یکدیگر دچار لغزش شوند در چه مواقعی ممکن است بیمار دچار شکستگی در بین غضروف ها شده علائم این بیماری شامل درد تورم و ناتوانی یا از دست دادن ناحیه دچار مشکل شود.

در ادامه به پاسخ این سوال که مجله خبری توریسم سلامت دکتر داخلی تهران کیست خواهیم پرداخت. به عنوان مثال در بیماری دیابت متخصص داخلی بیمار را تحت نظر و درمان دارد تا بیماری تحت کنترل باشد زیرا در صورت تشدید دیابت بعضی از اندام های داخلی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. دکتر عمومی ، پزشکی است که مهارت‌های نسبی در درمان و تشخیص بیماری‌های متعدد را دارد.

غدد و متابولیسم

اما طیف درمان بیماری های پزشکان عمومی در برابر متخصصین داخلی کمتر می باشد. ایشان عضو انجمن گوارش و کبد، نائب رئیس انجمن دیابت فارس، عضو انجمن دیابت آمریکا و انگلیس و عضو هیئت مدیره انجمن متخصصین داخلی و هم چنین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کازرون می باشند. دکتر زارعی در سال 1371 مدرک پزشکی عمومی خود را از دانگاه علوم پزشکی شیراز کسب نمودند و سپس در سال 1374 مدرک تخصصی بیماری های داخلی را اخذ نمودند. دکتر مسعود رستگاری متخصص بیماری های داخلی ، متولد ۱۳۴۶ از شهر اراک و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشد ایشان دارای سابقه ۱۵ ساله در مطب شخصی هستند. و نزدیک به دو سال در شهر نیشابور به عنوان متخصص داخلی فعالیت داشتند هم اکنون در منطقه پونک و مارلیک شهر ملارد و تهران فعالیت دارند.

http://coopna.ir

متخصصان داخلی زايمان انجام نمى دهند ، کودکان را درمان نمی کنند و عمل جراحی انجام نمی دهند. با این حال دانش گسترده ای در زمینه بیماری های پیچیده ای که بر بزرگسالان تاثیر می گذارند، دارند. بعضی از متخصصان داخلی ممکن است تمرکز خود را در مراقبت از بیماران در محیط بیمارستان بگذرانند . با این حال، سایر متخصصان داخلی مراقبت هاى سرپايى در مطب را نيز انجام مى دهند و دیگر متخصصان داخلی ممکن است در محیط های ديگرى مانند مراکز توانبخشی كار كنند . هماتولوژیست متخصص خون شناسیشناس است که در تشخیص و درمان بیماری های خونی مهارت دارد و به بررسی ساختمان و عمل سلول های خونی در مغز استخوان و پلاکت ها و پروتئین های سیستم انعقاد خون می پردازد.

دکتر شهرام یوسف پور

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم