متخصص داخلی در تهران ، بهترین دکتر داخلی تهران پذیرش24 | 3m-healthtourism

دکتر محمدباقر لاریجانی متخصص بیماری های داخلی و غدد درون ریز و متابولیسم می باشند که در سال 1340 در شهر قم متولد شده اند. ایشان از جمله بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در سال 1366 مدرک پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام رساندند. دکتر لاریجانی بورد تخصصی بیماری های داخلی را در سال 1372 در زمینه غدد درون ریز و متابولیسم کسب نمودند.

http://coopna.ir

با توجه به سطح بیماری دیابت درمان آن ممکن است با تزریق انسولین به صورت روزانه یا با مصرف دارو انجام شود.موارد دیگری مانند کم کردن اضافه وزن ، ورزش و تغییرات برنامه غذایی برای درمان دیابت تاثیر مستقیم می گذارد. مشکل تیروئید با انجام یک آزمایش به راحتی قابل تشخیص است و درمان این بیماری با مصرف دارو برای بازگرداندن سطح هورمون کافی است. آسم به عنوان یک بیماری مزمن که بر روی راه های هوایی تاثیر گذار است. کسانی که با آسم روبرو هستند، راه های هوایی آن ها دچار التهاب و حساس به آلرژن ها هستند. زمانی که دچار آسم می شوید، راه های هوایی باریک تر شده و هوا کمتری وارد ریه ها می شود که در ادامه آن علایمی مانند تنگی قفسه سینه، مشکل تنفسی، سرفه، خس خس و مشکلات تنفسی دیگر ظاهر می شود. اما دیابت چگونه اتفاق می افتد؟ دیابت زمانی اتفاق می افتد که بیش از حد کم باشد و یا مقاومت در برابر انسولین وجود داشته باشد.

شاید سوال شما این است که چه زمانی باید به متخصص داخلی مراجعه کرد؟

فضای مجازی در انتخاب مجله خبری توریسم سلامت موردنظر بسیار مفید می باشد و از مزایای آن می توان به ارائه تمامی مشخصات مرتبط با دکتر داخلی و هم چنین مقایسه پزشکان با یکدیگر را اشاره نمود. متخصصان داخلی، علاوه‌بر ۷ سالی که برای پزشک عمومی تحصیل می‌کنند، ۴ سال هم برای گرفتن تخصص داخلی باید تلاش کنند. پس از آن چنانچه مایل باشند می‌توانند به طور خاص در زمینه‌های مختلف پزشکی مانند قلب، ریه، اطفال، زنان و زایمان و… تخصص و فوق تخصص بگیرند. در این صفحه شما می توانید لیست بهترین پزشکان متخصص داخلی در تهران را مشاهده نمایید.

تخصص های مرتبط با دکتر داخلی تهران

شما می توانید با مراجعه به لیست پزشکان داخلی یک دکتر داخلی خوب بیابید و علاوه بر نوبت گیری اینترنتی آدرس و تلفن مطب دکتر داخلی خود را مشاهده کنید. این شاخه از پزشکی طیف وسیعی از شرایطی را پوشش می دهد که بر اندام های داخل بدن تاثیر می گذارد. متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان کار می کنند و نه با کودکان یا نوجوانان.

پزشک خانواده،‌ پزشک داخلی است یا متخصص داخلی؟

بیماران ممکن است شرایطی داشته باشند که منجر به بروز عوارضی در طول جراحی شود؛ به همین منظور متخصص داخلی با ارزیابی این شرایط و تعیین اینکه آیا این موارد موانعی برای جراحی هستند یا خیر، ایمنی بیمار را تضمین می کنند. معمولاً پس از مراجعه به دکتر داخلی و مشخص شدن بیماری، پزشک شروع به درمان بیمار می کند و گاهی اوقات نیز لازم است که متخصصین دیگری نیز بیمار را ویزیت کنند، معمولا دکتر داخلی در این زمینه راهنمایی های مربوطه را ارائه می دهد. متخصصان داخلی برای ارائه مراقبت های پیشگیرانه، از غربالگرى سرطان تا ماموگرافى نيز آموزش داده می شوند.

  • استفاده از زوپ همانند مشاوره تلفنی هرگز جایگزین مراجعه حضوری به پزشک و معاینه فیزیکی نمی گردد و صرفاً به عنوان ابزار مکمل ویزیت حضوری جهت ارتقاء کیفیت تجربه درمان و آگاهی جامعه می باشد.
  • متخصصین قلب و عروق الکتروفیزیولوژی – و یا متخصصان قلب و ریتم، دستگاه های ضربان ساز، و دستگاه های تقویت کننده قلب را در زیر پوست بیمار برای بررسی سنجش، قدم زدن و تحریک شوک قرار می دهند.
  • اسنپ دکتر به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری یا تماس با مطب دکتر برای دریافت نوبت و مشاوره تخصصی بهترین متخصص داخلی اقدام کنید.
  • منشا درد را شناسایی و در صورت خفیف بودن درد خود برای درمان آن اقدام کرده و در صورت حاد بودن مسئله بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع می دهد.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم