متخصص داخلی کیست؟ درمانکده | 3m-healthtourism

مجله خبری توریسم سلامت هومن هوشنگی متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد فوق تحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد و رشته تخصصی داخلی خود و فوق تخصصی گوارش و کبد را نیز از این دانشگاه تهران اخذ کرد. ایشان همچنین بورد تخصصی و فوق تخصصی را از دانشگاه تهران دریافت کرد. دکتر شهرام یوسف پور متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش کبد و آندوسکوپی می باشد و فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه تهران هستند. همچنین دکتر یوسف پور دوره فوق تخصصی خود را در رشته گوارش و کبد و آندوسکوپی در دانشگاه شهید بهشتی تهران سپری کرد. دکتر سید عباس شاهمرادی پس از دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، برای اخذ مدرک تخصصی بیماری های داخلی وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. و بعد از اخد مدرک تخصصی شروع به فعالیت در زمینه داخلی در شهر کرج کرد.

  • متخصص داخلی بیماریهایی که بر اندام مختلف و سیستم بدن تاثیر می گذارد، بررسی می کنند و منشا بیماری را تشخیص می دهد.
  • دکتر نسرین آجیلیان بیش از هفده سال سابقه در زمینه درمان بیماری های داخلی، گوارش و غدد را دارا می باشند و بیماران بسیاری را معالجه نموده اند، بر همین اساس طرفداران بسیاری را نسبت به خویش جلب کرده اند و همواره در راستای کسب مهارت بیشتر نهایت تلاش خود را به ارمغان می آورند.
  • وی دارای ۱۹ سال سابقه خدمات درمانی و سابقه کار در مراکز درمانی اورژانسی و کلینیک های تخصصی مختلف در شهرهای کرج، نظر آباد، همدان و قم می باشد.
  • براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند.

در ادامه به پاسخ این سوال که بهترین دکتر داخلی تهران کیست خواهیم پرداخت. به عنوان مثال در بیماری دیابت متخصص داخلی بیمار را تحت نظر و درمان دارد تا بیماری تحت کنترل باشد زیرا در صورت تشدید دیابت بعضی از اندام های داخلی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. دکتر عمومی ، پزشکی است که مهارت‌های نسبی در درمان و تشخیص بیماری‌های متعدد را دارد.

◀ دکتر اشرف شاه علی دکتر داخلی شرق تهران

با این حال، برخی از متخصصان داخلی بر روی حوزه های خاص پزشکی داخلی در تخصص خود تمرکز می کنند. به جرات می توان گفت که در حرفه پزشکی تنها گروهی که می توانند بیماریهای متعددی را به صورت کاملا تخصصی ارزیابی و درمان نمایند متخصصین داخلی هستند و دقیقا به همین علت این گروه از پزشکان می‌توانند یک بیمار مبتلا به چندین نوع بیماری را تحت درمان داشته باشند. متخصصین داخلی فقط با بزرگسالان سر و کار داشته؛ اما پزشکان عمومی از افراد در هر گروه سنی مراقبت می کنند.

کلینیک سرطان معده و روده

براي دومين باري بود که از ايشان مشاوره و درمان خواستم و هر دو بار نيز بسيار فوري پاسخگو بودند و خيلي با صبر و حوصله و متعهدانه طبابت کردند. در اولین ملاقات باید داروهای مصرفی را نیز با خود به همراه داشته باشید تا دکتر متخصص از تجویز داروهای تکراری خودداری کند. همچنین اگر مصرف یک دارو منجر به عوارض منفی برای شما شده است باید به پزشک اطلاع دهید.

فوق تخصص کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان)

معمولاً متخصصین داخلی با پزشک عمومی یا پزشک خانواده اشتباه گرفته می شوند. در حالی که متخصصان عمومی تحت آموزش های خاصی قرار می گیرند تا بتوانند بیماری های خاص را درمان کنند. به عبارتی دیگر متخصصین داخلی برای مدیریت بیماریهایی که فرآیندهای بیماری تمایز نیافته یا چند سیستمی دارند، آموزش دیده اند. متخصصان داخلی، لزوماً تخصص کمتری را نسبت به متخصصان تک اندام ارائه نمی دهند، بلکه آنها برای ایفای نقش ویژه مراقبت از بیماران با مشکلات پیچیده و همزمان آموزش دیده اند. با مراجعه به صفحه پزشکان متخصص داخلی، می‌توانید لیست تمام پزشکان داخلی ایران را مشاهده کنید. دکتر داخلی می تواند در نقش مشاور، در کنار یک فوق تخصص قرار گرفته و درمان بیماری را تسهیل کند در حالی که پزشک عمومی این قابلیت را ندارد.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم