متخصص داخلی کیست؟ درمانکده | 3m-healthtourism

آنها نیز در مورد ارگان‌های مختلف بدن دانش و اطلاعات کلی دارند و در صورت مواجه با شرایط خاص، بیمار را به متخصص ارجاع خواهند داد. باید بدانید که این پزشکان اندام‌‌های بدن و عملکرد آنها را به طور کلی مورد بررسی قرار می‌دهند. به همین دلیل اگر به مشکل پیچیده‌ای برخورد کنند، بیمار را به متخصص ارجاع خواهند داد. پس از آن این پزشکان در کنار پزشک متخصص یا فوق متخصص در پایش و درمان بیماری کمک می‌کنند. بهترین رفتار دکتر داخلی به گونه ای است که اگر در درمان یک بیماری خاص و مزمن تخصص نداشته باشد ، فرد را به متخصصان دیگر معرفی کند.

  • فرق آن با پزشک عمومی در این است که دکتر داخلی در زمینه درمان بیماری های داخلی مهارت و تجربه بیشتری دارد و آگاهی بیشتری در زمینه انواع بیماری های جدی کسب کرده است تا بتواند تمام سیستم بدنی بررسی کرده و منشا بیماری را تشخیص دهد و خدمات مراقبتی بسیاری برای بیمار تجویز کند.
  • به هر حال، تا اینجا مقاله با ویژگی ها و خصوصیات یک دکتر داخلی آشنا شدید و میدانید که وظایف آن تا حدودی چیست.
  • زمانی که تیروئید ضعیف شود یا کم کار باشد انرژی کافی برای بدن تولید نشده و متابولیسم بدن کاهش می یابد.برای آگاهی است که کم کار تیروئید لازم است یک آزمایش خون ساده انجام دهید.
  • متخصصان داخلی از بیماران بستری‌شده و آمبولانسی مراقبت می‌کنند و در مطب و کلینیک به ویزیت بیماران می پردازند و می‌توانند نقشی محوری در آموزش و پژوهش ایفا کنند.
  • درد در قفسه سینه به صورت شدید و ناگهانی و همراه با تعریق و تهوع باید به حالت اوژانسی تحت نظر متخصص داخلی قرار بگیرد.

برونشیت جز التهاب راه های هوایی که گاهی ممکن است حاد باشد و گاهی مزمن. برونشیت حاد زمانی اتفاق می افتد که عفونت های تنفسی ویروسی رخ داده باشد. برونشیت مزمن هم معمولا به خاطر سیگار کشیدن بیش از اندازه ایجاد می شود.یک متخصص داخلی با توجه به نوع و مدت زمان رخ دادن برونشیت، شروع به درمان آن می کند. با استفاده از بخش جستجو و فیلترهای موجود در این صفحه پزشک مورد نظر خود را جستجو و با کلیک بر روی دکمه دریافت نوبت، اولین نوبت خالی را انتخاب کنید. همچنین در صورتی که پزشکان برنامه کاری خود را تکمیل کرده باشند، می‌توانید در زمان دلخواه خود نوبت دریافت کنید.

گوارش و کبد . استادیار دانشگاه تهران

از کشیدگی عضلانی یا ویروس معده گرفته تا بیماری های جدی تر مانند آپاندیسیت و سرطان. برای دردهای حاد قطعا باید به اورژانس مراجعه کنید ولی برای دردهایی با شدت کمتر مراجعه به متخصص داخلی شروع خوبی است. کلسترول و تری‌گلیسیرید بالا، هر دو اختلالات چربی خون هستند، یعنی در این حالت‌ها در خون، چربی بالایی وجود دارد. یک متخصص داخلی می‌تواند بهترین درمان را برای شما در نظر بگیرد و بهبود کامل را به شما بازگرداند. فقدان انرژی یک نشانه‌ی رایج است که می‌تواند دلایل بسیاری مانند آنمی یا کم‌خونی، اختلالات خواب، کم‌کاری تیرویید و افسردگی داشته باشد. یک تست جسمی، سابقه‌ی پزشکی، و آزمایش خون برای تعیین علت اصلی خستگی مداوم مورد نیاز متخصص داخلی است.

راهنمای دریافت نوبت از بهترین پزشکان داخلی تهران

دکتر آجیلیان در سال 1380 در دانشگاه علوم پزشکی تهران دوره تخصصی خود را در زمینه داخلی، گوارش و غدد فارغ التحصیل شدند. دکتر فروغ سبزقبایی متخصص داخلی و فوق تخصص کلیه و فشارخون می باشند. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را با موفقیت به اتمام رساندند و سپس برای ارتقا سطح علمی خود به ادامه تحصیل پرداختند. دکتر سبزقبایی بورد تخصصی داخلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران اخذ نمودند. آخرین گام در زمینه یافتن بهترین دکتر داخلی در ایران این است که از پزشک عمومی و یا پزشکی که تحت درمان های ایشان قرار می گیرید، سوالاتی راجع به یافتن پزشک متخصص داخلی بپرسید و ایشان شما را در یافتن بهترین دکتر داخلی در ایران راهنمایی خواهند کرد.

برای بیماران

اطلاعات مجله خبری توریسم سلامت و درمانی بیمار را به صورت کامل تحت بررسی قرار می دهد و در صورت درمان بیماری، تاریخچه بیمار و سوابق بیماری را نگهداری می نماید. شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پزشکان داخلی با عمومی در تحصیلات و دانش آنهاست. پزشکان عمومی صرفا همان ۷ یا ۸ سال ابتدایی را می‌گذارنند، در حالی که متخصصان داخلی علاوه‌بر آن به مدت چهار سال دیگر در این رشته تحصیل می‌کنند. معرفی بیماران به پزشکان دیگر در صورتی توانایی تشخیص یا درمان بیماری را نداشته باشد. به هر حال، تا اینجا مقاله با ویژگی ها و خصوصیات یک دکتر داخلی آشنا شدید و میدانید که وظایف آن تا حدودی چیست.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم