متخصص داخلی کیست؟ وظایف متخصص داخلی چیست؟ | 3m-healthtourism

و تا زمانی که فرد درمان خود را به طور کامل انجام نده ، رابطه دکتر با بیمار قطع نخواهد شد. پس بهترین دکتر داخلی فردی است که بتواند یک رابطه بلند مدت و صمیمانه ای با بیماران خود برقرار کند. همچنین دوره های تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی برای درمان بیماران گوارشی طی کرده است. دکتر علی اصغر شاه دایی عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران می باشد.

  • متخصص داخلی فقط با بزرگسالان سر کار دارد اما پزشکان عمومی کودکان و نوجوانان را هم تحت درمان دارند .
  • چراکه دکتر داخلی مهارت زیادی در تشخیص و درمان بیماری دارد.در کلام آخر باید بگوییم که دکتر های نام برده شده در این مقاله صرفا جهت معرفی بوده و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید.
  • همچنین برای معاینات معمولی و چکاپ سالانه می‌توان به دکتر داخلی مراجعه کرد.
  • هدف از این مقاله ارائه و بررسی ۱۰ تا از بهترین دکترهای داخلی در ایران می باشد تا شما هم با آن ها و زمینه فعالیت شان آشنا شوید.
  • پزشکان داخلی بیماری ها و مشکلات سلامتی در این اندام ها و سایر اندام های بدن را تحت درمان قرار می دهند و کاملا با نحوه ی فعالیت این اندام های داخلی آشنا هستند.

مجله خبری توریسم سلامت علیرضا عارف زاده متولد سال ۱۳۵۴، فارغ التحصیل در رشته پزشکی عمومی بوده و رشته تخصصی خود در زمینه بیماری های داخلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گذراند. و سپس دوره تکمیلی خود را در رشته غدد درون ریز، رشد و متابولیسم از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. دکتر داخلی جزء اولین پزشکانی است که بیماران در ابتدای ویزیت به آنها مراجعه می ‌کنند؛ چرا که پزشکان متخصص داخلی در درمان بیماری های مرتبط با اندام های داخلی از جمله قلب، کبد، ریه ها و غیره تبحر دارند. دکتر داخلی در تشخیص، درمان و پیشگیری بیماری‌های بزرگسالان نقش مهمی ایفا می‌کند. می‌توان گفت اگر نمی‌دانید باید به چه دکتری مراجعه کنید، به احتمال زیاد نیاز است بادکتر متخصص داخلیصحبت کنید.

دکتر جواد رضا باهوش

نتایج نشان داد افرادی که گوشت سفید بیشتری می‌خورند، 22 تا 31 درصد کمتر از سایرین در معرض خطر ابتلا به سرطان کبد قرار دارند. پاتولوژیست متخصصی در زمینه پزشکی است که به علل، طبیعت و اثرات بیماری بر روی شخص می پردازد. شاخه های پاتولوژی به روی تغییرات در سلول ها، بافت ها و اندام هایی که در نتیجه یک بیماری هستند، متفاوت است. تخصص غیر مداخله ای – همان آزمایشات یک متخصص قلب غیر تهاجمی را انجام خواهند داد، همچنین می توانند عملیات جزئی مانند کاتتریزاسیون قلبی (یک روش که شریان ها را مسدود می کند) را انجام دهد.

لیست تمام متخصص های داخلی ایران

دکتر سعید حفیظی لطف آبادی به صورت تخصصی به درمان دیابت، تیروئید، فشارخون بالا، چربی خون، کبد چرب، آرتروز، بیماری‌های تنفسی، بررسی اولیه بیماری‌های قلبی، پوکی استخوان، طب سالمندان، بیماری‌های گوارشی، بیماری های روماتیسمی، بیماری‌های عفونی و پوستی مرتبط می‌پردازد. متخصصان داخلی به ویژه برای تشخیص و درمان بیماری آموزش داده می شوند، اما برای شناسایی و کنترل عوامل خطر مانند فشار خون بالا و کلسترول، پیشگیری از ابتلا به این بیماری ها نيز آموزش مى بينند . متخصص داخلى پس از اتمام آموزش پزشکی عمومى خود وارد اين تخصص مى شود. متخصصان داخلی قادر به تشخيص و درمان طیف وسیعی از بیماری هایی هستند که بر بزرگسالان تأثیر می گذارند و ارتقاء سلامت و پیشگیری بیماری ها را نيز مى توانند به مردم آموزش دهند .

منشا درد را شناسایی و در صورت خفیف بودن درد خود برای درمان آن اقدام کرده و در صورت حاد بودن مسئله بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع می دهد. فقدان انرژی یک نشانه رایج است که می تواند نتیجه عواملی مختلفی همچون کم خونی یا آنمی، اختلالات خواب، افسردگی، کم کاری تیروئید، بیماری های قلبی، تیروئید و … باشد. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند. در صورتی که با هر کدام از بیماری‌ها و اختلالات ارگان‌های داخلی بدن مواجه شدید، به دکتر داخلی خوب مراجعه کنید.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم