متخصص داخلی کیست ؟ در چه مواردی باید به متخصص داخلی مراجعه کرد؟ برترین پزشک | 3m-healthtourism

دکتر سعید حفیظی لطف آبادی به صورت تخصصی به درمان دیابت، تیروئید، فشارخون بالا، چربی خون، کبد چرب، آرتروز، بیماری‌های تنفسی، بررسی اولیه بیماری‌های قلبی، پوکی استخوان، طب سالمندان، بیماری‌های گوارشی، بیماری های روماتیسمی، بیماری‌های عفونی و پوستی مرتبط می‌پردازد. متخصصان داخلی به ویژه برای تشخیص و درمان بیماری آموزش داده می شوند، اما برای شناسایی و کنترل عوامل خطر مانند فشار خون بالا و کلسترول، پیشگیری از ابتلا به این بیماری ها نيز آموزش مى بينند . متخصص داخلى پس از اتمام آموزش پزشکی عمومى خود وارد اين تخصص مى شود. متخصصان داخلی قادر به تشخيص و درمان طیف وسیعی از بیماری هایی هستند که بر بزرگسالان تأثیر می گذارند و ارتقاء سلامت و پیشگیری بیماری ها را نيز مى توانند به مردم آموزش دهند .

  • یک متخصص داخلی خوب می تواند بيمارى روتينى مثل آنفولانزا را درمان كند .
  • متخصص داخلی وظیفه مراقبت طولانی مدت از بیمار را برعهده دارد به این معنا که باید یک برنامه درمانی برای بیمار تدوین کرده و براساس آن، روش های درمانی مختلف را اعمال نماید تا بهبودی کامل به دست آید.
  • معمولاً پس از مراجعه به دکتر داخلی و مشخص شدن بیماری، پزشک شروع به درمان بیمار می کند و گاهی اوقات نیز لازم است که متخصصین دیگری نیز بیمار را ویزیت کنند، معمولا دکتر داخلی در این زمینه راهنمایی های مربوطه را ارائه می دهد.
  • نتیجه این امر صرف هزینه فراوان، اتلاف وقت و انرژی و ضرر و زیانهای جسمی و روحی عدیده است.

بنابراین این گونه می توان بیان نمود که یک متخصص داخلی، پزشکی است که مراقبت های اولیه بیمار را بر عهده داشته و از طرفی به عنوان مشاوری برای متخصصین دیگر عمل می کند. به این معنا که اگر متخصص داخلی در حین معاینات خود متوجه نوع خاصی از بیماری گردد که درمان آن نیاز به تخصص دارد، اطلاعات و آزمایش های اولیه را در اختیار پزشک متخصص قرار داده و او را در امر درمان راهنمایی می کند. شما هم برای مراجعه به پزشکان متخصص داخلی می‌توانید از نوبت‌دهی مطب آنلاین درمانکده استفاده کنید. در حال حاضر دکتر تو در شهرهای مختلف فعال است و نوبت گیری اینترنتی بسیاری ازبهترین پزشکان تهران،بهترین پزشکان شیراز،بهترین پزشکان بوشهروبهترین پزشکان بندر عباساز این طریق فعال شده است. علاوه برنوبت دهی آنلاین پزشک، اطلاعات دکترها مثل بیوگرافی دکتر، آدرس مطب دکتر و تلفن مطب دکتر هم در پروفایل هر پزشک قرار گرفته است.

فوق تخصص خون و سرطان بزرگسالان(هماتولوژی انک…

مطب دکتر زهرا میمندی نژاد واقع در مشهد، بلوار معلم، بین معلم 8 و 10، برج آبشار، طبقه 8، واحد 801 است. کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به درمانگاه چهاردانگه (دکتر استیری) می باشد. سردرد و میگرن که به دلیل وجود بیماری کم خونی، لوسمی، افسردگی یا کمبود ویتامین ها رخ می دهد. دردهای شکمی که به دلیل عارضه آپاندیسیت، سرطان یا مشکلات گوارشی رخ می دهد.

معرفی بهترین دکتر داخلی تهران

دلایل دیگر درد حاد قفسه‌ی سینه شامل پنومونیا یا سینه‌پهلو، برونشیت، گاستریت یا ورم معده، التهاب مری، و آسم است. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت ویراتندرستی ایرانیان است. سپس در همان بخش جستجو شروع به تایپ عبارت داخلی کنید تا بلافاصله تخصص مورد نظر به شما نمایش داده شود.

این اطلاعات می تواند برای کمک به حل جرم شناسی مورد استفاده مجله خبری توریسم سلامت گیرد. در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. ایشان عضو اصلی هیئت تحریریه مجله بین المللیTherapy، عضو هیئت علمی مجله Public Health، تالیف کتاب و ترجمه ده کتاب و هم چنین 150 مقاله را در نشریات فارسی و 320 مقاله را در نشریات بین المللی ارائه دادند و در کارنامه نمونه کاری خود به اثبات رساندند. پوکی استخوان بیشتر در بین خانم ها اتفاق می افتد و بخاطر کاهش تراکم استخوان پوکی استخوان شکل می گیرد.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم