مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ چیدمان الماس 96% قبولی ایران تحصیل | darsjet

همچنین در صورت فراموشی اطلاعات ثبت نامی می توانید با ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در خواست خود را مبنی بر دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری 1402 ثبت کنید. در صورتی که امکان حضور در مرکز و گرفتن مشاوره انتخاب رشته حضوری را ندارید، این امکان برای شما مهیاست تا به صورت تلفنی از خدمات ما استفاده نمایید. در این شیوه شما پس از پرداخت هزینه مشاوره امکان این را خواهید داشت تا بدون مراجعه حضوری با بهترین مشاور انتخاب رشته مشهد صحبت نموده و از راهنمایی هایی ایشان جهت مشاوره خود استفاده نمایید.

بسته مشاوره تحصیلی

مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ چیدمان الماس 96% قبولی ایران تحصیل | darsjet مدت زمان در نظر گرفته شده برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری به مدت یک هفته می باشد که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می بایست در بازه زمانی مشخص شده اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری نمایند. داوطلبان می توانند با استفاده از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری در زمان تعیین شده به صورت اینترنتی نسبت به ثبت کد رشته های مورد نظر خود اقدام نمایند. در صورت تمایل می توانید برای انجام  مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به صورت کاملا تخصصی با مشاوران این موسسه تماس حاصل فرمایید. مشاوره انتخاب رشته در آزمون های سراسری شامل مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری، انتخاب رشته دانشگاه آزاد، کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دکتری می شود.

مرحله دوم) تیپ شخصیتی برای انتخاب رشته

ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم. بعد از طی کردن مرحله قبلی اولین جلسه شما در زمان مقرر و بدون معطلب برگزار می شود. مزیت بزرگ گروه آموزشی دکتر پرتوی در این است که جلسات انتخاب رشته کاملا بدون معطلی می باشند. در این جلسه اولویت بندی رشته ها بر اساس علاقه و شباهت رشته ها با هم و اولویت بندی دانشگاه ها و دوره ها برای شما انجام می شود تا فرم اولیه انتخاب رشته شما شکل بگیرد.

انتخاب رشته کنکور سراسری

توصیه آخر برای یک انتخاب رشته صحیح به داوطلبان کنکور این است که انتخاب‌های خود را محدود نکنند و با تغییر اولویت رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد نظر خود، چندین مرتبه انتخاب رشته کنند و لیست‌های مختلف را با هم مقایسه نمایند تا به نتیجه مطلوب برسند، آن هم با هر رتبه ای! بسیاری اوقات داوطلبان به دلیل نااُمیدی از قبولی در رشته مورد علاقه خود، از انتخاب رشته منصرف می‌شوند و یا اینکه بدون تحقیقات و بررسی‌های لازم اقدام به انتخاب رشته غیراصولی می‌کنند. پس از تحلیل کارنامه فرد قبول شده در آزمون، مشاور کنکور باید در مورد شرایط کامل داوطلبان کنکور اطلاعاتی را کسب نمایند. این شرایط شامل وضع مالی خانواده، شرایط تحصیل در خانواده فرد مذکور، علاقه فردی و خانوادگی داوطلب کنکور، علاقه مندی به دانشگاههای بومی و غیر بومی داوطلب، تمایل به تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور و چندین مورد دیگر که کلیه مشاوران باید از داوطلبان کنکور بپرسند.

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱، داوطلبان تنها امکان انتخاب دانشگاه هایی را دارند که در کارنامه در آنها مجاز شده باشند. داوطلبان میتوانند پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته و مشورت با بهترین مشاوران انتخاب رشته اهوار در مدت یکهفته نسبت به ثبت حداکثر ۱۵۰ کد رشته محل های مورد علاقه خود در سایت سنجش اقدام نمایند. داوطلبان در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری سال 1402امکان انتخاب 150 کد مشاوره انتخاب رشته کنکور رشته محل را دارند.

  • شاید این پرسش در ذهن شما مطرح شود که خب یک مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری چه ویژگی ها و خصوصیاتی باید داشته باشد؟ در ادامه با ذکر مهم ترین ویژگی های بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری در خدمت شما هستیم.
  • در سال های اخیر با توجه به آمارهای موجود از رشد نزولی متقاضیان این گروه آزمایشی، شانس قبولی داوطلبان در رشته های مهندسی بیشتر شده است.
  • یعنی یه ربات، کامپیوتر یا اپلیکیشن کار شما رو مثل آب خوردن انجام میده و اون رشته دانشگاهی مانند دایناسورها منقرض یا خیلی کم رونق میشه.
  • در حالت عادی فرآیند انتخاب رشته به این صورت است که برای داوطلب یک جلسه 20 دقیقه ای با مشاور در نظر می گیرند.مشاور در طی این جلسه سعی می کند با تکنیک های مختلف از علاقه مندی ها، استعداد و توانایی شما مطلع شود.
  • سپس در مورد دوره های دانشگاهی، هزینه دوره ها، وضعیت شهر های دیگر وامکانات رفاهی شهر ها و ..

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم