معرفی بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا مجموعه پذیرش دانشجو آسپیان تحصیل در جمهوری چک | 3m-healthtourism

به همین دلیل، شانس مجله خبری توریسم سلامت در آن ها نیز بالاتر است. درست است که اکثریت کشورهای اروپایی، امکان تحصیل رایگان را برای شهروندان خود فراهم می کنند. با این حال، این امر در مورد دانشجویان بین الملل درست نیست. زیرا دانشجویان بین المللی که شهروندی کشور محل تحصیل را ندارند، باید هزینه تحصیل در اروپا را پرداخت کنند. تحصیلات استاندارد بالایی را ارائه داد و همچنین حق تقدیم لیسانس و مدرک کارشناسی ارشد را داشت. امکان را برای دانشجویان دانشگاه سملوایز مجارستان فراهم می کند که پس از گذراندن دو سال آموزش تئوری در بوداپست ، تحصیلات خود را در هامبورگ ادامه دهند.

University of California–San Diego

این دانشگاه یکی از قدیمی ترین موسسات ژاپن می باشد. نوآوری یکی از سیاست مهم این دانشگاه محسوب می شود. نتایج آزمون کتبی هجدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور اعلام شد و پذیرفته شدگان می توانند در آزمون عملی شرکت کنند. مدیرکل سازمان‌ های مردم ‌نهاد و خیّرین سلامت وزارت بهداشت بر لزوم هم ‌افزایی با خیرین جهت بهبود محیط‌ های دانشجویی و فرهنگی تاکید کرد. مرحله شفاهی چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی از فردا دوشنبه ۱۷ بهمن در مراکز آموزشی و درمانی منتخب، برگزار می شود.

دانشگاه های پزشکی ترکیه

دانشگاه تربیت مدرس یکی دیگر از دانشگاه‌های‌ علوم پزشکی در ایران است و در شهر تهران قرار دارد. دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه در سال 1362 تاسیس شده است. این دانشگاه در رتبه‌بندی وبومتریک دارای رتبه سوم است.

امپریال کالج

رزومه علمی قوی شما در زمینه اخذ ویزای آلمان کمک بسیاری می کند. برای تحصیل در آلمان بابت رقابت بسیار باید نمرات خوبی داشته باشید و امکان شرکت در کالج های آمادگی وجود دارد. در ابتدا باید تاییدیه مدارک تحصیلی خود را دریافت نمایید.

  • گرچه قدمت این دانشگاه به سال 1740 برمی‌گردد، اما این مرکز 30 سال بعد رسماً کار خود را به‌عنوان یک مرکز آموزش عالی شروع کرد.
  • اما می توانید در کشورهایی مثل فرانسه، اسپانیا به زبان بومی همان کشور تحصیل رایگان داشته باشین.
  • کسب رتبه ششم در میان برترین نام آشنای جهان از افتخارات امسال دانشکده پزشکی این دانشگاه تلقی می شود.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت بیونوریکا پارس درمان نیکان می باشد.
  • اگر این موضوع ذهن شما را مشغول کرده که چگونه امپریال کالج لندن در لیست بهترین دانشگاه های پزشکی جهان قرار گرفته است، بهتر است کمی در مورد تفاوت کالج و دانشگاه تحقیق کنید.

این موسسه دارای دو پردیس است و جزو قدیمی‌ترین دانشگاه‌های سوئد محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که بیمارستان وابسته به این دانشگاه نیز در منطقه سولنا و هادینگز واقع‌شده و در حال حاضر یکی از مطرح‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز تحقیقاتی در علم پزشکی جهان به شمار می‌آید. درواقع درصد بالایی از آموزش‌های پزشکی این کشور، در این دانشکده ارائه می شوند. جالب است بدانید که این دانشگاه، با بهترین شرکت‌های دنیا ازجمله مایکروسافت برای تولید محصولات و خدماتی همکاری می‌کند که بیشترین منافع را برای مردم سراسر دنیا دارند.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم