معرفی رشته پزشکی عمومی گروه آموزشی سورن | 3m-healthtourism

پیشنهاد می کنیم حتما هدف های خود را در جایی بنویسید این کار خیلی به شما کمک می کند. آینده در درست شماست این خودتان هستید که تعیین می کنید در کدام جایگاه قرار بگیرید. دانشگاه های روزانه ، پردیس بین الملل و آزاد رشته های پزشکی و پیراپزشکی را ارائه می دهند. سلام بستگی به میزان علاقه و انگیزه تون داره اگه با برنامه درست و تلاش مستمر در مسیر هدفتون، قدم بردارید موفق میشید. سلام مشکلی برای شرکت در کنکور ندارید فقط هنگام انتخاب رشته باید انصراف بدید.

  • دانشجویان پزشکی در ترکیه مهارت‌های پزشکی را زیر نظر اساتید برجسته ترک و دیگر ملیت‌ها یاد می‌گیرند.
  • حدود ۲۸ رشته تخصص داره که در آزمون میتونی حداکثر ده تا رو انتخاب کنی.
  • واحدهای تئوری که داوطلبان باید در طول این دوره 8 ساله سپری کنند بسیار زیاد هستند.
  • با دستیاران پزشک، پزشکان پرستار، پرستاران ثبت نام شده و سایر متخصصان بهداشت همکاری کند.

هدف ما اینه که بدونید برای ۹ مجله خبری توریسم سلامت دیگه صرف اینکه فقط مدرک پزشکی یا دندانپزشکی داشته باشید تضمین کننده درآمد بالا و حتی الزما کار گیرآوردن نیست پس باید خودتون رو برای مطالعه زیاد و کسب علم در دوره دانشجویی آماده کنید. در فضای رقابتی وقتی که رقیب زیاد شده کسی موفق تره که علم، سواد و مهارت بیشتری در کار داشته باشه. یک پزشک خوب همیشه جا واسه کار کردن و پیشرفت داره هرچقدر هم که تعداد پزشک ها زیاد بشه. به لطف توجه زیاد مردم، در عصر حاضر، به زیبایی پوست و مو و انجام عمل‌های زیبایی، برای پزشک متخصص پوست، درآمد بسیار خوبی پیش‌بینی می‌شود.

دوره اول پزشکی: علوم پایه

گزارشهای صبحگاهی (مُرنینگ ریپورت) و معاینه مریض ها از جمله ویژگیهای این دوره است. البته هدف ما ناامید کردن شما نیست و در همه جا پزشکی دارای امتیازات و جنبه های مثبت زیادی است که اگر غیر این بود دیگر این همه متقاضی نداشت. از نگاه مردم درآمد بالا، منزلت اجتماعی و موقعیت شغلی مناسب از فاکتورهایی است که توجه همه دانش آموزان، معلمان و خانواده ها را به این رشته جلب میکند. از آنجا که پزشکان مسئولیت کمک به بیماران خود را بر عهده دارند، همدلی این شغل بیشتر از سایر حوزه ها مورد نیاز است .

تخصص جراحی کلیه و مجاری اداراری و تناسلی (Urologist)

از مهم ترین ویژگی های این رشته، واحدهای گروه میکروب شناسی از جمله باکتری شناسی، انگل شناسی، قارچ شناسی، حشره شناسی و … می باشد که از درس های سخت و نفس گیری است که حافظه و تمرکز زیادی نیاز دارد. از زمانی که دانشجوی رشته پزشکی بشوی، دیگر مانند قبل خبری از تعطیلات تابستانی نخواهد بود و برخلاف بیشتر رشته های فنی و مهندسی، در تمام طول هفته،باید در کلاس درس و یا در بخش های مختلف بیمارستان حضور داشته باشی که شامل تعطیلات نوروز و روزهای جمعه نیز میشود. من میخوام شما را با یه گوشه ای از این رشته و سختی هاش آشنا کنم…راستش من از بچگیم میخواستم پزشک بشم.دوره دبیرستان هم برای رسیدن به هدفم خیلی تلاش کردم. با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردم سرجلسه کنکور بخاطر استرسیکه داشتم آنگونه که خونده بودم نتونستم جواب بدم اما بالاخره همون سال اول که کنکور داده بودم پزشکیقبول شدم. ترم ۱ هستم .البته یه هفته دیگه باید برم برای انتخاب واحد ترم ۲. دیوانه وار عاشق رشته ام هستم ولی اطلاعاتی درباره دوران دانشجویی نداشتم .ممنون از سایت خوبتون .خیلی خوب همه چیز رو توضیح دادید .

بودجه بندی دینی کنکور

دروس رشته‌ی داخلی (کلیه، خون، روماتولوژی، ریه، قلب، غدد، گوارش) نیز در دوره فیزیوپاتولوژی (1سال) تدریس می شود. همین طور تا انتهای دوره تمامی رشته‌های تخصصی پزشکی به صورت عملی در بیمارستان گذارنده می شود. در داخل کشور پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی، دانش آموختگان پزشکی عمومی می توانند با شرکت در آزمون دستیاری پزشکی برای گرفتن تخصص اقدام کنند. برای شرکت در این آزمون با مدرک پزشکی عمومی، می توان در یکی از تخصص ها و شاخه های رشته پزشکی ادامه تحصیل داد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

http://coopna.ir

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم