نوبت دکتر داخلی در تهران دکتردکتر | 3m-healthtourism

آموزش دقیق پزشکی متخصص داخلى به او اجازه می دهد تا بیماران مبتلا به بیماری های خاص را تشخیص دهند و درمان كنند . روماتولوژیست متخصص بیماری های داخلی است که در زمینه بیماری های روماتیسمی تخصص دارد. متخصص ریه پزشکی است که در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان شرایطی که بر ریه ها و دستگاه تنفسی تأثیر می گذارد تمرکز دارد.

  • دکتر علی اصغر شاه دایی عضو انجمن متخصصین داخلی ایران و عضو انجمن متخصصین گوارش و کبد ایران می باشد.
  • در تشخیص، درمان های غیر جراحی و پیشگیری از همه بیماری های مربوط به بزرگسالی تخصص دارد.
  • از لحاظ تحصیلات یک پزشک داخلی پس از پایان پزشکی عمومی یک دوره چهارساله را نیز به مهارت آموزی به صورت تخصصی می پردازد؛ اما پزشک عمومی پس از پایان دوره ۷ ساله اقدام به طبابت می نماید.
  • چه بسا در نتیجه مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشکان متعدد به علت تداخلات دارویی و یا عدم توجه به سایر بیماریهای زمینه ای، مریض متحمل عوارض فراوان شده و دچار یک سیکل معیوب می‌شود.
  • دکتر حامد زارعی یکی از بهترین دکتر داخلی در ایران به حساب می آیند که در زمینه تخصصی خویش یعنی بیماری ها داخلی، قلب و عروق، ریه، گوارش و آندوسکوپی، دیابت و هم چنین غدد و روماتولوژی تحقیقات متعددی را به انجام رسانده اند.
  • پاتولوژیست متخصصی در زمینه پزشکی است که به علل، طبیعت و اثرات بیماری بر روی شخص می پردازد.

مجله خبری توریسم سلامت جراحتو سعی بر این داشته تا شما را با بهترین دکتر داخلی در ایران آشنا کند و آرزومندیم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد، هم چنین در صورت داشتن سوال و یا مشاوره با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. معاینه و بررسی کامل بیمار و انجام تمامی آزمایشات موردنیاز به منظور تشخیص بیماری از وظایف ابتدایی بهترین دکتر داخلی در ایران می باشد. برای مثال می‌توان به نوع بیماری، شیوه‌های تشخیص و اقدامات درمانی اشاره کرد. مراجعه به هر کدام از آنها می‌تواند در تشخیص و درمان بیماری کمک‌کننده باشد. در صورت احساس شدید در ناحیه قفسه سینه به خصوص در ناحیه بازوی چپ و داشتن حالت تهوع و تنگی نفس شدید حتما به یک دکتر داخلی مراجعه کنید.

آیا متخصص داخلی می‌تواند آزمایشات بارداری را تجویز کند؟

متخصص داخلی می تواند این معاینات فیزیکی را انجام دهد و بررسی کند و آزمایش های لازم از جمله آزمایشات CBC، هرمونی، تیروئید و ادرار را تجویز کرده و نتایج را بررسی نماید. تغییرات متابولیسمی که باعث ایجاد شرایط مختلف می شود ، بیماری های گوارشی،بیماری های عفونی و غیره توسط دکتر داخلی قابل درمان هستند. متخصص داخلی به نوعی نگهبان بدن محسوب می شود که مراقب سیستم ها و اندام های داخلی بدن بوده و نقش پرنگی در مدیریت بیماری های مزمن دارد. ممکن است تجربه دریافت نوبت از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را داشته باشید که معمولا دشوار و وقت‌گیر است. در برخی حالات هم برای دریافت نوبت از مراکز درمانی لازم است تا به صورت حضوری به آن ها مراجعه شود؛ که در زمان شیوع کرونا بهتر است این کار به صورت غیرحضوری انجام شود.

http://coopna.ir

کار یک متخصص داخلی شامل مسئولیت های زیادی است که از جمله ی آنها تشخیص ، شناخت ، پیگیری ، درمان و توان بخشی به بیماران خود می باشد. با افزایش سن در افراد به آهستگی نشانه های بیماری های مزمن هم آشکار می شود به همین علت بسیاری از مراجعه کنندگان به متخصص داخلی را افراد سالمند تشکیل می دهند. در صورتی که بیماری در فرد گسترش پیدا کند متخصص داخلی با سایر تخصص های پزشکی همکاری و تعامل خواهد داشت. کار یک متخصص داخلی تشخیص ، شناخت ، پیگیری ، درمان و توان بخشی به بیماران خود می باشد. از دیگر وظایف متخصصین داخلی می توان به ارائه برنامه های درمانی و ایمن سازی فرد در برابر بیماری های واگیردار، مراقبت های ویژه از بیمار و بررسی نمودار پیشرفت بیماری و … اشاره نمود. شما در هرزمانی که علائم و نشانه های زیر را مشاهده کردید حتما در اولین فرصت به دکتر متخصص داخلی خوب در تهران مراجعه کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

پزشک عمومی تنها دوره مربوط به پزشکی عمومی را طی می کند اما متخصص داخلی باید بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی، یک دوره تخصص 6-3 ساله را سپری کند تا بهتر بتواند وضعیت بیماران بزرگسال را بررسی نماید. حتی ممکن است یک دکتر داخلی تخصص خود را بیشتر ادامه داده و در یک رشته خاص، دوره های فوق تخصص را نیز سپری کند. تخصص داخلی در دکترتو متشکل از بهترین دکتر های فوق تخصص داخلی در شهرهای مختلف است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم