هتل حجاب تهران عکس ، قیمت، رزرو هتل حجاب تا 35% تخفیف | ariabooking

هر اتاق دارای امکانات مدرنی مانند تلویزیون، یخچال، دراور، مبلمان، رخت آویز، کمد لباس اینترنت بی‌سیم، سیستم تهویه هوا، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش و مینی بار است. در اسنپ تریپ با چند کلیک می‌توانید پروازها و اقامتگاه‌های مختلف را بررسی کرده و با انتخاب مناسب‌ترین گزینه‌ها سفر خوشی را تجربه کنید. تمامی خدمات این وب سایت دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. مسافرانی که در هتل اتاق رزرو کرده‌اند و قصد رفتن به هتل را دارند و یا می خواهند به صورت حضوری برای مشاهده اتاق‌های هتل در محل هتل حضور داشته باشند می توانند از مسیر زیر به هتل دسترسی داشته باشند.

فولبردبرخی هتل های اتاق های خود را به صورت فولبرد برای رزرو ارائه می نمایند. برای اقامت های کوتاه مدت با توجه به تناسب قیمت و امکانات و موقعیت مکانی مناسب هتل بسیار مناسبی می باشد. این مجموعه اقامتی دارای چهل و سه اتاق بوده که شامل اتاق های کینگ KING ، دو تخته تویین،  دو تخته دبل و یک تخته  می باشد. طی اقامتی که در هتل داشتم از لحاظ نظافت و برخورد پرسنل قابل قبول بود.

اتاق دو تخته برای یک نفر

این ایستگاه مترو در بلوار کشاورز و در کنار پارک تلفن هتل حجاب تهران لاله قرار دارد. هتل حجاب تهران در مرکز شهر قرار گرفته و به خیابان ولیعصر بسیار نزدیک است. در زمان اقامتتان می‌توانید به بازدید از موزه فرش، موزه مقدم، کاخ مرمر، و سردر باغ ملی بروید.

  • به هر حال وافع بودن در بلوار کشاورز و نزدیکی به مرکز شهر، نوساز بودن و تعداد ستاره ها و همینطور دارا بودن پارکینگ اختصاصی و قیمت مناسب نسبت به هتل های همرده از جمله مواردی بود که باعث انتخاب این هتل شد.
  • بانوان و آقایان نمی‌توانند با تبعه خارجی نامحرم در یک اتاق اقامت کنند و مسئولیتی متوجه هتل نخواهد بود.
  • پذیرش زوج‌های ایرانی فقط با همراه داشتن شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.
  • هتل سه ستاره حجاب که در سال ۱۳۹۳ در بلوار کشاورز تهران آغاز به کار کرده، ۹ طبقه و ۴۲ باب اتاق دارد؛ اتاق هایی که پنجره آنها به روی پارک دیدنی لاله باز می شوند.
  • بلوار کشاورز که یکی از زیباترین خیابان‌های تهران است، در نزدیکی هتل حجاب قرار دارد.
هتل حجاب تهران عکس ، قیمت، رزرو هتل حجاب تا 35% تخفیف | ariabooking

متاسفانه در اولین صبح اقامت با توجه به اینکه در ساعت اعلام شده از طرف هتل برای صبحانه مراجعه کردیم اما با عدم آمادگی پرسنل رستوران برای سرو صبحانه روبرو شدیم. طی پیگیری مسئولین هتل در روزهای بعد مشکل برطرف شد اما در مجموع کیفیت و تنوع اقلام صبحانه و برخورد پرسنل رستوران چندان مناسب نبود.. شما می توانید مبلغ نهایی رزرو خود را به یکی از شماره کارت های زیر واریز نموده و پس از واریز وجه، مشخصات واریز را در فیلدهای زیر وارد کنید.

پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است. ظرفیت اتاق ها محدود بوده و امکان ارائه سرویس خواب اضافی وجود ندارد. کلیه حقوق این سایت متعلق به آژانس خدمات مسافرتی فرش تا عرش قاصدک کارمانیا می‌باشد.

بهترین قیمت رزرو تور کیش از تهران لحظه آخری ارزان

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم