کشف کنید بهترین کارت گرافیک چیست

توصیه میکنیم از خرید کارتهای گرافیکی که دارای سیستم خنککننده با یک فن و به سبک دمنده هستند بپرهیزید، مگر اینکه یک رایانه شخصی کوچک داشته باشید یا بخواهید از سیستمهای خنککننده مدار باز در کیس خود استفاده کنید. اورکلاک: مدلهای سفارشی با قیمت بالاتر اغلب در حدود مختلفی اورکلاک میشوند که میتواند منجر به عملکرد بالاتر شود. بهلطف پردازنده M2، مکبوک پرو 13 اینچی 2022، بهراحتی میتواند رقبای ویندوزی خود از جمله بهترین مدل لپتاپ های جهان را پشت سر بگذارد و در مقایسه با مدل M1 نیز عملکرد بسیار بهتری دارد. بیشتر افراد باید کارت گرافیک RTX 3080 را برای گیم انتخاب کنند، اما نمیتوان انکار کرد که GeForce RTX 3090 سریعترین کارت گیمینگ روی کره زمین است – اگرچه شرکت AMD امیدوار است که با کارت گرافیک 999 دلاری Radeon RX 6900 XT این کارت انویدیا را به چالش بکشد. از طرف دیگر، برای اولینبار پس از مدتها، شرکت AMD رقیبی برای پرچمدار GPU GeForce انویدیا ارائه میدهد.

کارتهای گرافیک مایع خنکتر میشوند، اما برای لوله و رادیاتور به فضای اضافی داخل کیس خود احتیاج دارید. اما Radeon RX 6900 XT با بیش از 9 درصد در اجرای بازیهای 4K به RTX 3090 میبازد و از آنجا که AMD فعلاً رقیبی برای DLSS ارائه نداده، برای بدست آوردن فریم ریت قابل قبول در بازیهایی که ریتریسینگ در آنها روشن است، مجبور میشوید وضوح را به رزولوشن 1440p محدود کنید که برای کارتی با این قیمت چندان خوب نیست. کارت گرافیک GeForce RTX 3080 و Radeon RX 6800 XT در چندین بازی با رزولوشن 4K، حداکثر 80 و حداقل 30 درصد سریعتر از RTX 2080 هستند. در هر صورت این کارت چندان گزینه منطقیای نیست زیرا با توجه به ارزش بیشتر نسبت به قیمت Radeon RX 6800 XT، اکثر گیمرها این کارت را انتخاب میکنند، درحالیکه سازندگان محتوا و علاقهمندان به عملکرد بیشتر ممکن است 3090 را جذابتر بدانند.

تمرکز یادگیری ماشین روی ساخت برنامههای کامپیوتری قرار دارد که میتوانند به دادهها دسترسی داشته و از آنها برای یادگیری به صورت خودکار استفاده کنند. انتخاب بهترین کارت گرافیک برای استخراج کریپتو به این سادگی نیست که گران ترین کارتی را که می توانید پیدا کنید تهیه نمایید. چون حالا نگاه درستی به SEO پیدا کردهاید. البته فکر نکنم لازم به یادآوری باشد که کارت انویدیا عملکرد بهتری در ریتریسینگ دارد. به دست آوردن بکلینکها راهی معرکه برای بهبود عملکرد صفحات شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل به حساب میآید، البته به این شرط که بکلینکها متعلق به وبسایتهایی معتبر باشند. لپ تاپ MSI Sword 15 از آن دسته لپ تاپ هایی است که در اکثر مقالات ما تا به اینجای کار معرفی شده است. همانطور که در تصویر زیر میبینید، با اضافه کردن دادههای مربوط به انجیرهای گندیده، کل نمودار خطی به هم میریزد و این یعنی ما باید سراغ مدل دیگری، مثلا نمودار سهمی برویم. کولر Nvidia’s Founders Edition هم استثنایی است. مهمترین استراتژی بازاریابی محتوا تمرکز بر سئو است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم