آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin و نحوه ایجاد اکانت در کوکوین

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین KuCoin و نحوه ایجاد اکانت در کوکوین در این بخش می‌توانید مارجین یا حاشیه معامله خود را انتخاب نمایید. همچنین با انتخاب مقدار لوریج می‌توانید تا 10 برابر سرمایه خود معامله کنید. در انتها بر روی گزینه “ send code “ کلیک کرده تا کد تایید برای ارسال شود .

رئیس‌جمهور السالوادور می‌گوید FTX مخالف بیت‌کوین است.

در حال حاضر متاسفانه صرافی کوکوین از پیش شماره های ایران برای دریافت دو عاملی پشتیبانی نمیکند. بنابراین بایستی برای دریافت کد دو عاملی از نرم افزار Google Authentication استفاده نمود. اگر برای ورود به صرافی کوکوین از لینک تخفیف دار استفاده کرده باشید، کد تخفیف به صورت خودکار لحاظ میشود.

صرافی کوکوین یک سرویس مبادله برای کاربران فراهم می کند تا تراکنش های دارایی های دیجیتال را به صورت ایمن و کارآمد انجام دهند. به عنوان مثال در آموزش صرافی کوکوین، تام طبق تصویر بالا یک دستور استاپ لیمیت خرید در بازار تعیین می کند و محدودیت حفاظت از قیمت BTC 10٪ است. در ابتدا توصیه می کنیم، پیام های مهم ارتقاء عملکرد stop loss/take profit صرافی را بررسی کنید. کافیست برای این کار اینجا را کلیک کنید یا به آموزش صرافی کوکوین در بیزآموز مراجعه کنید. صرافی کوکوین خدمات سابقه معاملات را در اختیار کاربران قرار می دهد. می توانید تاریخچه معاملات را از “Orders-Spot Orders-Trade History” در گوشه سمت راست بالا پیدا کنید.

حذف ارز FTT در صرافی بایننس و کوکوین | دردسرهای بیشتر برای صرافی FTX

در نظر داشته باشید که وارد کردن کد تایید ایمیل در این کادر ضروری است. قبل از وارد کردن کد ارسال شده به ایمیل، گوگل از ما می‌خواهد تا مشخص کنیم که ربات نیستیم. پس از آن می‌توانیم کد ارسالی به ایمیل خود را در کادر مربوطه کپی کنیم. حتما توضیحات و جداول مقایسه صرافی کوکوین با کوینکس و اسندکس و پروبیت و چنجلی را دقیق مطالعه کنید. معامله گران می توانند در صرافی کوکوین، انواع معاملات فیوچرز، مارجین و اسپات را داشته باشند. پس از آن به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که آدرس کیف پول برای شما ایجاد شده است.

حجم نقدینگی در گردش این صرافی در 24 ساعت گذشته، بیش از 3 میلیارد و 400 دلار بوده است. تعداد بازدیدکنندگان صرافی در هفته پیش از تاریخ مذکور، حدود 3 میلیون نفر بوده است. از نظر امتیاز بندی صرافی ها در وب سایت کوین مارکت کپ، صرافی کوکوین از ده امتیاز توانسته 7.7 امتیاز را از آن خود کند. کاربران بدون احراز هویت می‌توانند تا 5 بیت‌کوین در روز از کوکوین برداشت کنند. این تعداد در صورت انجام احراز هویت برای افراد بیشتر خواهد شد.

در صرافی بایننس کاربران زیادی توانسته بودند دارایی خود را پس از مسدودشدن برداشت کنند؛ اما درباره کوکوین هنوز مشخص نیست که آیا این صرافی پس از مسدودکردن اجازه برداشت می‌دهد یا نه. سبک کارِ کوکوین مانند بایننس و سایر صرافی‌های متمرکز است. گزینه بعدی در قسمت احراز هویت پنل کاربری مربوط به تلفن همراه است .اما از آنجا که کشور ایران در لیست این صرافی قرار ندارد نمی‌توان این گزینه را فعال کرد .

از هر صرافی استفاده می کنید پیام بدید و اعلام کنید بهشون، شاید همکاری کنن. فراموش کردن رمز رو خیلی زدم رمز هم عوض کردم.فک کنم با همون جیمیل یک کوکوین دیگه درست کردم نمیدونم یا کلا شده صفر .. خیر بخش main فقط برای واریز و برداشت و نمایش دارایی های شماست . با سلام.من پسورد تریدینک را فراموش کردم.امروز فراموشی پسورد زدم و مدارک خواست.فرستادم ولی رد کردن .باید چیکار کنم.لطفا راهنمایی کنید. من خودمم تست کردم و به محض زدن رو دکمه ی SEND CODE کد برای ایمیل ارسال شد . داخل بخش Open Orders تمامی سفارش های باز رو بهتون نمایش میده و گزینه Cancel در سمت راست سفارش رو کنسل و حذف میکنه.

در حساب خود روی قسمت پروفایل بزنید و به بخش «Account Security» بروید. ابتدا نرم‌‌افزار تأیید هویت گوگل را روی گوشی خود نصب کنید. این نرم‌افزار هم در گوگل‌پلی برای اندروید و هم در اپ‌استور برای iOS به‌صورت رایگان در دسترس است. گذرواژه انتخابی شما باید بیش از ۸ کارکتر و شامل اعداد و حروف انگلیسی (کوچک و بزرگ) باشد. رئیس‌جمهور السالوادور می‌گوید FTX مخالف بیت‌کوین است. پس کلیک روی دکمه ساین آپ شما صفحه هدایت می شوید که در آنجا یک سری مشخصات از شما گرفته میشود .

چگونگی برداشت کردن در صرافی kuCoin

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش ثبت نام کوکوین وب سایت خود باشید.

در این راستا، از آنجائی که تعداد زیادی از معامله گران ایرانی در این صرافی فعالیت دارند، ما در این مطلب به طور کامل به بررسی آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin پرداختیم. صرافی کوکوین بخاطر عدم نیاز به احراز هویت گزینه مناسبی برای ایرانیان به شمار می‌رود. درست است که بازار اسپات، بازار پایه رمزارزها به شمار می‌رود. اما بسیاری از کاربران ایرانی و خارجی در بایننس به معاملات آتی ( فیوچرز) و مارجین نیز می‌پردازند.

ویژگی‌ های صرافی کوکوین

یکی از بهترین صرافی‌های آنلاین برای فعالیت ایرانی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، صرافی کوکوین است. اگرچه امکان ثبت نام در صرافی کوکوین با پاسپورت ایرانی امکان‌پذیر نیست،‌ اما در هر صورت ایران در لیست تحریم این سایت قرار ندارد. همین‌طور امکان فعالیت بدون احراز هویت در کوکوین نیز فرصت خوبی برای فعالیت ایرانیان در بازارهای جهانی است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم