آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4 5% تخفیف کارمزد آکادمی آینده

این تنها محدودیتی است که کاربران این سطح خواهند داشت و هیچ گونه مشکلی برای معامله کردن در این سطح از صرافی وجود ندارد. اکثر معامله‌گران ایرانی که در صرافی کوینکس مشغول معامله هستند، در سطح 1 قرار دارند. در صرافی Coinex به جز موارد بالا، یک گزینه دیگر برای کمتر شدن کارمز وجود دارد. اگر شما توکن بومی سایت صرافی کوینکس که CET نام دارد، خریداری کنید، کارمزد شما طبق جدول زیر، محاسبه می‌شود.

سپس بر روی گزینه account در گوشه بالای تصویر کلیک کنید.

بعدشم معاملات تون هم میتونه با تتر هم با بیت کوین و یا با توکن اختصاصی کوینکس که CET هستش، صورت بگیره. از لحاظ نوع معاملات هم در این صرافی می تونین هم معاملات اسپات SPOT انجام بدین و هم معاملات مارجین Marjin. در هنگام ثبت نام این صرافی بالاترین ضریب امنیتی رو برای کاربرا در نظر می گیره. علاوه بر پسورد ورودی برای وارد شدن به اکانت، می تونید کد دو عاملی رو با نصب برنامه گوگل اوتنتیکیتور Google Authenticator برای اکانت تون فعال کنید. همچنین برای ورود می تونید شماره خودتون یا ایمیل تون رو هم اضافه کنین تا یک کد هم برای شما فرستاده بشه و از این لحاظ کسی نتونه به اکانت تون دسترسی داشته باشه.

بالای صفحه ای که باز شده، در قسمت راست تصویر کلمه ، یعنی گزینه ثبت نام را خواهید دید که باید روی آن کلیک کنید. کادری را مشاهده خواهید کرد که در آن TOTP نوشته شده است. هر 30 ثانیه یک بار یک رمز ۶ عددی به شما نمایش داده می شود. زمانی که تمام کارها را به درستی انجام دادید، صفحه ای برای شما به نمایش گذاشته می شود که همان صفحه خوش آمدگویی کوینکس به شما است. سپس بر روی گزینه account در گوشه بالای تصویر کلیک کنید. شما باید به ایمیل خود وارد شوید و این کد را کپی کنید و در قسمت Email Verification Code وارد کنید و در آخر بر روی confirm کلیک نمایید.

طبق اعلام تیم توسعه صرافی و توکن CET، این روند تا جایی ادامه خواهد یافت که حجم کل توکن‌های موجود به ۳ میلیارد واحد برسد. اما اگر مقدار پول شما، بیشتر از ده هزار دلار است، لازم است که در کوینکس، تایید هویت داشته باشید. در حال حاضر، سهم کوینکس از حجم معاملات بازار ازرهای دیجیتال، 0.06 درصد است.

کد دعوت صرافی کوینکس b4m36

اگر از قبل، ورود خود را دو مرحله‌ای کرده باشید، در این قسمت باید کدی که برای تایید حساب خود از اپلیکیشن «Google Authenticator» دریافت کرده‌اید را وارد کنید. اگر حساب خود را با ورود دو مرحله‌ای امن‌تر نکرده باشید این گام، خود به‌ خود حذف می‌شود. سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی گزینه «Sign In» یا «ورود به سیستم» کلیک کنید. در حال حاضر کارمزد و یا همان فی معاملات در صرافی کوینکس 0.12% (دوازده صدم درصد) از حجم معاملات است.

بخش «تنظیمات امنیتی» را پیدا کرده و روی دکمه «Bind» در سمت راست «TOTP Authenticator» کلیک کنید. بخش «تنظیمات امنیتی» را بیابید و سپس روی «Bind» در سمت راست «Mobile» کلیک کنید. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ثبت نام در صرافی کوینکس وب سایت خود باشید. وجود دارد و در صورت اشتباه در ورود به معامله ممکن است کل سرمایه شما از دست برود ولی در معاملات spot یا نقدی چنین چیزی نیست. ⚠️ صرافی Coinex تمام حساب‌های ثبت شده به نام چین و یا ثبت شده با شماره تلفن چین را در تاریخ 31 اکتبر مسدود خواهد کرد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کوینکس

سپس با گزینه coppy addres ادرس مورد نظرتان را در کادر past کنید. پس از ثبت نام در coinex وارد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه “Account” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، سپس تنظیمات حساب “Acoount Setting” را در فهرست انتخاب نمایید. صرافی کوینکس جزء صرافی هایی است که، کارمزد کمتری از معامله‌گران دریافت می‌کند.

شاید بپرسید که پاداش ارجاع دقیقا چیست؟ اجازه دهید این پاداش را با ذکر یک مثال توضیح دهیم. هنگامی که دوستان شما با کد و پیوند ارجاع شما ثبت نام کنند، به ازای هر سفارش تکمیل شده‌ای که آنها انجام دهند، پاداش ارجاعی از طرف صرافی به شما تعلق می‌گیرد. اگر از قبل، ورود خود را دو مرحله‌ای کرده باشید، در این قسمت باید کدی که برای تایید حساب خود از «Google Authenticator» دریافت کرده‌اید را وارد کنید.

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4 5% تخفیف کارمزد آکادمی آینده

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم