آموزش پرستاری دانلود مقالات ISI آموزش پرستاری 1112 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی | 3m-healthtourism

داده‌ها دارای توزیع نرمال بودند؛ بنابراین جهت تحلیل از آمار توصیفی (فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار) و از آمار تحلیلی برای مقایسه دو گروه از آزمون تی مستقل، آزمون تی زوجی و کای‌دو استفاده شد. با این ‌حال بیمارانی که در قرنطینه هستند، پس از مدتی احساس خستگی، عدم راحتی و آرامش، عدم ‌حمایت خانواده و آشفتگی هیجانی دارند . از این ‌رو راحتی بیمار جزء موارد مهمی است که در زمان قرنطینه دچار اختلال شده و ممکن است مشکلاتی برای فرد ایجاد شود . فضای دوستانه دفتر مرکز آموزشی و در دسترس بودن آنان به عنوان یک مزیت بسیار مهم در نظر گرفته می شود.

آموزش پرستاری در بیمارستان برای چه افرادی مفید است؟

در بسیاری از کشور ها، کمک بهیاران متخصصان سلامتی هستند که بیماران اغلب به آن ها مراجعه می کنند. یک کمک بهیار وظایف اساسی مختلفی را انجام می دهد که برای راحتی و بهبودی بیمار حیاتی هستند. برای آنکه بتواند به عنوان دستیار پرستار کار کنید ابتدا باید در دوره های کمک پرستاری شرکت کنید.

دوره پرستاری شیمی درمانی (انکولوژی/OCN)

بر اساس مجله خبری توریسم سلامت حاضر دانشجویان در حیطه توانایی مهارت برقراری ارتباط موثر با بیمار و پرسنل درمان بالاترین میانگین نمره را کسب کردند که بیانگر بیشترین میزان توانایی آنان در این زمینه بود. نوابی و همکاران در تحقیق خود دریافتند میزان عملکرد دانشجویان پرستاری در خصوص ارتباط با بیمار در حد متوسط است . ضرورت مبحث برقراری ارتباط به این خاطر است که پرستار، فردی است که به­علت تماس روزانه با بیمار باید نقش­ های مختلفی را ایفا نماید تا بتواند به نحو مطلوبی خدمات حرفه­ای خود را ارائه دهد. پرستار لازم است به درستی مشاهده نماید، ارزیابی کند و پاسخگوی نیازهای بیماران باشد و انجام چنین وظایفی، نیاز به داشتن درک و مهارت در برقراری ارتباطات انسانی دارد.

http://coopna.ir

مطالعه گل علی­ پور نشان داد که 7/71 درصد کار­آموزان رشته پزشکی فاقد مهارت لازم در انجام تزریقات و 2/74 درصد فاقد مهارت لازم در انجام پانسمان زخم بوده ­اند . نتایج مطالعه دیگری حاکی از آن بود که میزان آگاهی و عملکرد دانشجویان رشته پزشکی قبل از گذراندن دوره آموزشی در زمینه­ هایی نظیر بررسی علایم حیاتی، تزریقات پایین بوده و بعد از اجرای برنامه آموزشی افزایش یافته است . در پژوهش ثابتی و همکاران نیز مهارت کامل از نظر دانشجویان پرستاری ترم آخر در گرفتن نمونه خون وریدی به میزان 3/78 درصد گزارش شد. در حالی­که این مهارت برای گرفتن نمونه خون شریانی 35 درصد بود که حاکی از کمبود مهارت دانشجویان می­باشد . لذا با توجه به اینکه یکی از وظایف پرستاران گرفتن نمونه خون جهت انجام آزمایشات تشخیصی است، لذا مربیان پرستاری باید در فرصت­های مناسب بر بالین بیمار این موارد را آموزش دهند.

  • معیار خروج از مطالعه، فوت بیمار، تشدید بیماری، بستری شدن، کاهش سطح هوشیاری و یا کما، قطع ارتباط تلفنی بیش از دو روز متوالی و انصراف بیمار بود.
  • این مهم ترین ویژگی است که یک دوره آموزشی کمک پرستاری باید داشته باشد.
  • موضوع مهم دیگری که ذهن مهارت جویان دوره کمک پرستاری را به خود مشغول کرده، مدرک کمک پرستاری است.
  • بعلاوه متقاضیان می توانند شهریه ی خود را در دو قسط پرداخت کنند.
کلیه خدمات آموزشگاه از نظر دارا بودن اعتبار دارای ضمانت صد درصدی بازگشت وجه است. اهداف دوره مراقب بیماردرعصرحاضر شاهدپیشرفت روزافزون تکنولوژی وصنعت بوده و بدنبال ماشینی شدن امور واف… افراد موفق از تیپ های شخصیتی متفاوت در تمام مشاغل وجود دارند و نمیتوان ادعا کرد که تنها تیپ های شصیتی خاصی در این رشته موفق می شوند.

آخرین دوره های ما

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم