آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

۲ هفته پیش توو افتتاحیه صرافی یاشار رپفا جاکش بود
همکاری، ذینفعی این هاش را نمیدونم ..
ولی شاید داره موانع جلو راه هدایت کاربران ایرانی به این صرافی را ورمیداره😅
حیف نیس این همه کاربر🤑 واسه بول مارکت بعدی هنوز آویزون کوکوین و کوینکس و بایننس … باشن

— Wise-Ass (@WiseAssdude) July 12, 2022

ما در مقاله‌های قبلی به معرفی برخی از صرافی‌ها پرداختیم و در این مقاله قصد داریم صرافی کوکوین و مواردی که برای کار با این صرافی نیاز دارید، به شما کاربران عزیز آموزش دهیم. اگر اطلاعاتی در ارتباط با بازار فیوچرز داشته باشید، می دانید که در این بازار می توانید هم در زمان افزایش قیمت و هم در زمان کاهش کسب سود کنید. برای مثال فرض کنید قیمت بیت کوین در حال حاضر دلار است و شما تحلیل می کنید که قیمت آن در چند ساعت بعد به دلار خواهد رسید. در اینجا شما نتیجه می گیرید که بیت کوین را خریداری نموده و با توجه به اهرمی که انتخاب می نمایید، سود شما چند برابر خواهد شد. در اصل و به معنای واقعی در اینجا خرید بیت کوین صورت نمی گیرد بلکه شما پولی را از صرافی قرض کرده و بر روی رشد بیت کوین سرمایه گذاری می کنید.

رمز ارز مورد نظر برای برداشت را انتخاب کنیدپس از انجام مراحل بالا برای شما صفحه ای همانند شکل زیر باز می شود. در فیلد اول شما باید آدرس جایی که می خواهید ارز را پس از برداشت به آن انتقال دهید وارد کنید. بررسی امنیت صرافی کوکوین KuCoinقبل از سپرده گذاری در صرافی ها ابتدا باید از امنیت آن ها مطمئن شد.

در نهایت مارکت‌پلیس همتا به همتای صرافی کوکوین، از خرید و فروش از طریق PayPal، در ۲۰۲۰ رونمایی کرد. این یک کیف پول خود حضانتی است که کنترل کامل دارایی ها را به خود کاربر می دهد، چون آنها کلیدهای خصوصی خود را مدیریت توضیح کامل صرافی کوکوین می کنند. کاربرانی که ارز دیجیتال KuCoin دارند، می توانند از خدمات بی شمار صرافی ارز دیجیتال کوکوین استفاده کنند.

حداقل مبلغ برای شروع یک معامله چقدر است؟

گزینه Next را انتخاب کنیددر مرحله سوم شما باید 2FA code یا کد شش رقمی نمایش داده شده در اپلیکیشن Google Authenticator را وارد نمایید. رمز ارزی که می خواهید انتقال دهید، انتخاب کرده و روی Transfer کلیک کنیددر صفحه ی باز شده با کلیک بر روی فلشی که در تصویر زیر می بنید، Futures Account را انتخاب کنید. پس از آن مقدار رمز ارز خود را برای انتقال وارد کنید و در انتها بر روی گزینه Confirm بزنید.

  • شبکه انتقال مدنظر که بهتر است یکی از دو گزینه Algorand یا TRC20 را انتخاب کنید.
  • با استفاده از این گزینه شما قادر خواهید بود تا یک رمز برای تراکنش های خود ایجاد کنیددر صفحه باز شده کد نمایش داده شده در اپلیکیشن Google Authenticator را وارد نمایید و گزینه Next را انتخاب کنید.
  • این به شما کمک می کند تا کد پشتی را برای سفارشی سازی قابلیت هایی مانند گزارش سفارشی ، اتوماسیون و گردش کارهای منحصر به فرد که به بهترین شیوه های سازمان شما خدمت می کند ، پیکربندی کنید.
  • کارمزد و هزینه‌ی معاملات از مواردی هستند که همواره مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد و گزینه‌ی مهمی برای کاربران است.
  • در حالی که سپرده گذاری در KuCoin رایگان است، هزینه های برداشت بسته به ارز دیجیتال مورد نظر متفاوت است.
  • در این قسمت از صفحه می توانید چارت جفت ارز را در Trading View مشاهده نمایید.

اما محیط فیوچرز به معاملات محازی می گویند که از طرف صرافی به شما لوریج داده میشود تا چند برابر حجم پولتان رمز ارز خریداری کنید. صرافی کوکوین یکی از صرافی های مطرح و محبوب در ایران به شمار می آید، این صرافی دیدگاهی دو سویه با ایرانیان دارد نه آن ها را تحریم کرده است و نه احراز هویت با پاسپورت ایرانی را انجام می دهد. این صرافی آی پی ایران را مسدود نکرده است و شما می توانید بدون احراز هویت تا سقف روزانه ۵ بیت کوین را انتقال دهید. برای خرید با قیمت فعلی بازار، تب خرید را در نیمه پایینی صفحه پیدا کنید. تعداد کوین هایی را که می خواهید بخرید وارد کنید و عدد آبی را در کنار بهترین قیمت انتخاب کنید. KuCoin همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که رمزنگاری را برای تجارت حاشیه یا دریافت سود به یکدیگر قرض دهند.

مزایای صرافی kucoin قابلیت Lending در صرافی kucoin

آموزش کار با صرافی کوکوین Kucoin، همه‌چیز درباره صرافی کوکوین مجله بیتستان

پس از ورود به منوی کارمزدها، می‌توانید در قسمت اولیه خلاصه‌ای کارمزدهای خود را مشاهده کنید. هزینه سازنده و گیرنده برای معاملات نقدی و اهرم‌دار مشخص شده‌است. برای ورود به پنل معاملات اهرم‌دار یا Margin Trading می‌توانید از منوی اصلی در قسمت Trade بر گزینه Margin Trading کلیک کنید و وارد منو شوید. پس از انتخاب جفت‌ارز مورد نظر خود، برای ایجاد سفارش باید از قسمت راست و پایین صفحه استفاده کنید.