اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان | allescape

هیچ بازی دیگری در دنیا امکان تجربه این حس را به شما نمی‌دهد. رزرو کردن بازی های مجموعه تاج اسکیپ روم خیلی سادست، فقط کافیه بازی مورد نظرتون رو انتخاب کنید، وارد صفحه بازی بشید و از قسمت رزرو اتاق فرار تعداد نفرات تیم، زمان و تاریخ رو انتخاب کنید و پرداخت رو انجام بدید. البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند. اتاق فرار یا همان Escape Room (اسکیپ روم) بازی بسیار هیجان انگیزی برگرفته از بازی های کامپیوتری است. اتاق فرار یک بازی گروهی است و نیاز به Team Work برای حل به موقع و مناسب معماها دارد. اتاق ها هر کدام دارای سناریوی متفاوتی به همراه یک دکور متفاوت هستند و گستره وسیعی برای لذت بردن شما را مهیا می کنند.

اتاق فرار بیمارستان زامبی ۲(وضعیت قرمز)

اتاق جنون طبق یک نظریه شکل گرفته که ممکن است به حقیقت مبدل شود. در این مکان شما باید با هوش و سرعت عمل تیمتان را برنده کنید. یکی از کارکشته‌ترین کارآگاه‌های انگلستان پس از تحقیق ۴ نفر مضمون اصلی را می‌یابد، اما این کارآگاه در دفتر گرانترین سایت اتاق فرار خود کشته می‌شود. شما و همراهانتان به‌عنوان دستیار کارآگاه انتخاب شده‌اید و باید در مدت‌زمان ۶۰ ثانیه قاتل را پیدا کنید در غیر این صورت کشته خواهید شد.

معرفی بازی اتاق فرار

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان | allescape

ژانر ترسناک را می‌توان پرطرفدارترین سبک حاضر در اتاق فرارها به‌شمار برد که در آن با الهام گرفتن از فیلم‌های ترسناک، محیطی دلهره‌آور شبیه‌سازی شده است. معمولا سن مجاز یا توصیه شده برای شرکت در اتاق فرارهای ترسناک هم هجده سال به بالا است. اتاق فرار، تفریح گروهیِ مهیج، فکری و جذابی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا تبدیل به یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات بزرگسالان شده است.

  • قصه‌هایی که در اون‌ها قاتل و مقتول کنار هم در یک اتاق زندگی می‌کنند و هر لحظه که بازپرس پرونده دیرتر راز جنایت‌های قبلی قاتل رو پیدا کنه، مقتول یک قدم بیشتر به لحظه مرگ نزدیک می‌شه.
  • اتاق فرار ها ژانر های متفاوتی دارند و یکی از ژانر های اتاق فرار، ترسناک است.
  • اتاق‌های فرار عموماً در قالب فضاهایی از قبیل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه، فضاپیماها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد، در دنیای واقعی شبیه‌سازی می‌شوند.
  • هیجان انگیز، ترسناک، معمایی، جنایی، کاراگاهی و فانتزی، این‌ها ژانر‌هایی هستند که سناریو‌ها در آن نوشته می‌شوند.
  • اتاق فرار در تهران با بازی نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک (حوالی میدان بهارستان) در بهار 1395 آغاز شد.
برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. ماجرا از این قرار است که شما به‌همراه دوستان خود برای استخدام به یک به یک شرکت مراجعه می‌کنید، این شرکت در حال برنامه‌ریزی یک کلاهبرداری بزرگ است. پس از پرکردن فرم شما متوجه می‌شوید که به اصطلاح برای شما پاپوش دوخته شده است و یک ساعت وقت دارید تا از این پاپوش خلاص شوید. این مجموعه دو اتاق فرار با نام اره و آسانسور دارد که هر دو جذابیت‌های خود را دارد و در ادامه به شما معرفی می‌شود. سناریو بازی به‌گونه‌ای است که بعد از واردشدن به اتاق درها قفل شده و در همان لحظه دشمنان شما قصد دارند جان شما را بگیرند.

تصمیمی که در اون لحظه می‌گیری روی موفقیت یا شکست کل گروه تاثیرگذاره و توی اون لحظه یاد می‌گیری که چطوری باید درست ترین تصمیم رو بگیری تا خودت و گروهت رو نجات بدی. این مورد نه تنها توی بازی، بلکه توی کل زندگی هم خیلی به ما کمک می‌کنه. بسیاری از شرکت کنندگان ترجیح می‌دهند از راهنمایی‌ها استفاده نکنند درحالی که کمک گرفتن از ناظر بازی، در واقع تنها قدم کوچکی شما را به معما یا جواب آن نزدیک می‌کند. پس نگران کم شدن جذابیت بازی نباشید و از وقت‌تان بهینه استفاده کنید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم