از مشخصات تا بررسی کامل گوشی S21 Ultra

از نظر باتری هم تمام کسایی که این گوشی رو خریدن نظرشون مثبت بوده و شما با وجود باتری 5000 میلی آمپری خیالتون راحته! از اونجایی که احتمالا شما هم حوصلهی خوندن خصوصیات صدتا گوشی مختلف رو ندارید، تصمیم گرفتم با توجه به بودجهی چند میلیونی چندتا از مدلهای خوب شیائومی رو گلچین کنم. ردمی 9c یکی از گوشیهای میانرده و خوب شیائومی است. این مدل در بین گوشیهای میانرده برندهای دیگر در این بازه قیمتی بهترین انتخاب بوده و حرفهایی برای گفتن دارد. این برند خیلی زود، احتمالا برای مقابله با تحریمهای احتمالی آمریکا، مستقل اعلام شد و تا کنون گوشیهای پرفروش زیادی را روانه بازار کرده است.

سامسونگ نیز همانند اپل با بهانه کمک به حفظ محیط زیست، شارژر و هندزفری را از پکیجینگ خود حذف کرده است. قیمت گوشی های شیائومی و مشخصات آنها را چطور مقایسه کنیم؟ مدلهای مختلف سری می به عنوان اصلیترین پرچمداران شیائومی شناخته میشوند و به همین جهت با مشخصات فنی قدرتمند و دوربینهایی جدید و بسیار با کیفیت تولید میشوند تا بتوانند تهدیدی جدی برای محصولات شرکتهای رقیب باشند. خود سری می هم به مدلهای مختلفی با قیمت و مشخصات فنی متفاوت طبقهبندی میشود. نوت ۹ پرو نیز یکی دیگر از مدلهای گوشی شیائومی محسوب میشود که از صفحهنمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سختافزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است. این گوشی با نمایشگری بزرگتر و سه دوربین عرضه میشود تا رقیبی جدی برای گوشیهای شیائومی و هواوی باشد. مدلهای مختلف این سری با پسوندهای لایت (Lite) و T موجود هستند.

خرید گوشی شیائومی

این غول چینی صنعت تکنولوژی که امروزه محصولاتش در همهی فروشگاهها دیده میشود، فقط ده سال است که پا به این عرصه گذاشته است و در همین ده سال پیشرفتهای باورنکردنی در تولید گوشی های هوشمند داشته است. فقط ابعاد گوشی بزرگه و کار با یک دست کمی سخته. اون موقعی که من گوشی ردمی 9 رو خریدم گوشی خیلی گرون بود و همین نوت 9 با ردمی 9 حدود یک میلیون تومان از نظر قیمت فاصله داشتند ؛ به همین خاطر من نتونستم انقد هزینه کنم و ردمی 9 رو با 5 میلیون خریدم (اولین مدل گوشی که بالا بررسی کردیم). نتیجه گیری: بهترین گوشی شیائومی از نظر قیمت ردمی 9c هست. توی بازه قیمتی 3 تا 4 میلیون شیائومی مدل های ردمی 8، ردمی 8a، ردمی 9a رو داره، همشون صفحه نمایش هاشون 720 و حافظه داخلی کمتری دارن، به نظرم ردمی 9 تو این بازه قیمتی بهترین گزینه است.

در نوت 8 پرو علاوه بر دوربینها این شرکت سازنده سختافزار متفاوتی را هم بکار گرفته است. کدام گوشی شیائومی را بخریم؟ ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که گوشی سامسونگ ساخت کدام کشور است؟ ردمی نوت ۸ پرو یکی از اولین گوشیهای این شرکت چینی با لنز ۶۴ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ است. البته باید توجه داشت که در عین حال که همه این برندها به عنوان برندی مجزا از شیائومی هستند، فعالیتها و تولیدات آنها تحت نظر خود شرکت شیائومی انجام میگیرد و شیائومی مالک اصلی همه آنها است. به عنوان مثال گوشی اقتصادی ردمی نوت 10 لایت که در بازه قیمتی زیر 6 میلیون تومان قرار دارد، از قاب پشتی و جلویی شیشهای باکیفیتی استفاده میکند و محافظ توانمند Gorilla Glass 5 وظیفه دارد از آنها محافظت کند. رم و قدرت پردازنده نیز به کاربران برای رفع نیازهای خود کمک بسیاری میکند. اگر علیرغم دنبال کردن راهنمایی گفته شده، هنوز نمی توانید اپ را در گوشی نصب کنید، از متخصصین تعمیر موبایل کمک بگیرید.

بررسی لوازم جانبی گوشی برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی و یا در صورتی که قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، می توانید هر یک از محصولات لیست شده در این صفحه را باز کرده تا تصاویر و ویژگی های هر محصول را به همراه ویدیو آنباکس (جعبه گشایی) آن مشاهده نمایید. اخیرا poco x3 یکی از گوشی های جدید و پرفروش شیائومی شده و توجه خیلی ها رو به خودش جلب کرده و شما هم می تونید تو رنج 6 میلیون این مدل رو در لیست انتخاب هاتون قرار بدین. خودم به شخصه باتری گوشی برام خیلی مهمه و شاید شما هم از خودتون دارید سوال می کنید که “از نظر باتری کدام گوشی شیائومی را بخریم؟ ” میخوام بهتون بگم که این گوشی شیائومی ردمی ۹ از نظر باتری با توجه به قیمتش بهترین گوشی شیائومی است.

خرابی ها ناشی از آب خوردگی در گوشی های سری اس سامسونگ در حالتی رخ میدهد که گوشی شما برای مدت طولانی در تماس با آب قرار گرفته باشد یا گوشی شما قبلا تعمیر شده باشد و به شکلی بدنه گوشی باز شده باشد و تماس با آب منجر به خرابی آن شود. مهمترین بخش هر گوشی باتری هست چون دستگاه هر چقدرم خفن باشه تا زمانی که روشن نباشه شما ازش بهره ای نخواهید برد. هم دوربین بهتری داره هم پردازندش بهتره ولی تو بقیه بخش ها مثل هم هستند. ردمی نوت 9 تقریبآ یه چیزی تو مایه های همون ردمی 9 ولی یکم تو پردازنده بهینه شده. دوربین نوت 9، 48 مگاپیکسل و دوربین سلفیش بهینه تر شده و در کل میشه گفت نسخه بهتر شده همون ردمی 9 هست.

چند سال بعد از معرفی این مدلهای جدید، شرکت شیائومی برای هدفگیری گروههای خاصی از کاربران و افزایش فروش محصولاتش، دست به تغییر سیاستهای خود زد و در سال ۲۰۱۹ برند ردمی را به عنوان یک برند مستقل معرفی کرد و یک سال بعد برند پوکو را به استقلال رساند. توسط برند های مختلف تولید شده اند . طبق بررسی صورت گرفته صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 8 پرو قدرت خوبی در تولید روشنایی دارد و میتواند به ماکسیمم روشنایی در حدود 500 نیت دست پیدا کند. یک نکته منفی که در این قسمت باید بدان اشاره کنیم این است که متأسفانه مانند نمایشگرهای OLED، پنل LCD به کار رفته در رد می نوت 8 پرو نمیتواند هنگام روشن کردن گزینه حالت تیره در مصرف باتری صرفهجویی کند.

بررسی گوشی سامسونگ

فروشگاه اینترنتی هاکان موبایل ، یکی از بزرگ ترین فروشگاه های تخصصی موبایل و لوازم جانبی موبایل در ایران است که با عرضه انواع گوشی آیفون ، گوشی سامسونگ ، گوشی نوکیا ، گوشی شیائومی ، آنر ، آلکاتل و برندهای جدید گوشی موبایل توانسته است ، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. کمپانی در حال توسعه شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از زمینه ها مانند تلفن همراه و لوازم جانبی ، لپ تاپ ، گجت پوشیدنی ، تجهیزات نورپردازی و دوربین ها ، محصولات مهمی تولید می کند. یکی از بهترین لوازم جانبی گوشی برند شیائومی که بعد از عرضه به بازار سر و صدای زیادی کرد، مونوپاد «سلفی استیک» با سهپایه است.

شیائومی با داشتن شرکتهای زیرمجموعه فراوان، توانسته است سبد محصولات بسیار گستردهای را برای خریداران ارائه بدهد و با توجه به همین تنوع در محصولاتش و قیمت بسیار مناسب آنها، توانسته است به سرعت و در کمتر از ده سال، تبدیل به رقیبی سرسخت برای غولهای تولیدکننده گوشیهای موبایل فروشگاه آنلاین فونر شود. عملکرد دوربین گلکسی A52 در شب نیز قابل قبول است، البته در شب وضوح تصویر کمتر و نویزها بیشتر میشوند اما در مجموع کیفیت تصویربرداری با دوربین اصلی در شب مناسب است. در صورتی که در رابطه با هر یک از محصولات سوالی دارید و نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با محصول دارید می توانید با شماره های فروشگاه، یا پشتیبانی واتساپ برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط باشید .

موبایل سامسونگ

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم