اسپرد چیست ؟

میتوان به انواع ربات های معاملاتی در پلتفرم های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 که بروکر پاکت آپشن نیز از این پلتفرم ها پشتیبانی میکند، دسترسی پیدا کرد. البته این امکان وجود دارد که با استفاده از رمزارزها یا کریپتو کارنسی ها به واریز و برداشت از پاکت آپشن بپردازید. برای ورود به بازار فارکس باید در یک کارگزاری ثبت نام کنید . بنابراین در هنگام ورود به حساب واقعی پاکت آپشن باید این نکته را در ذهن داشته باشید. برای افتتاح حساب وب مانی می توانید روی کمک ایرانیکارت حساب کنید. مثالی که بیان شد در جهت توضیح مبادله ارز مشابه آنچه در بازار فارکس روی می دهد بود. همینطور در صورتی که افراد زیادی وجود داشته باشند که ارزی که شما میخواهید بخرید را بفروشند، بنابراین خیلی راحت میتوانید ارز مورد نظر خود را خریداری کنید.

همچنین دقت کنید که بروکر مورد نظر شما اسپرد (spread) خرید و فروش کمی داشته باشد. نکته مهمی که باید در مورد بروکر اف ایکس چویس بدانید، این است که این بروکر قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را دارد. در واقع ربات های معاملاتی باینری آپشن نرم افزارهایی هستند که سیگنال های معاملاتی دریافتی را با قابلیت های معاملات اتوماتیک ترکیب میکنند تا شما بتوانید بدون نیاز به حضور همیشگی از فرصت های معاملاتی بهره بگیرید. تا معامله گران ایرانی با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد بتوانند با سرعتی بیشتر معاملات خودشون رو انجام دهند. از این رو میتوانید به این توجه داشته باشید که بروکر پاکت آپشن از سال 2017 در حال فعالیت مستمر است و نظرات اکثر مشتریان در مورد این بروکر مثبت بوده است.

بر اساس این لیست شما میتوانید معامله گر موردنظر خود را برای کپی کردن انتخاب کنید. 1. تایید هویت : شخص معامله گر می بایست مدرک شناسایی معتبر که تاریخ انقضاء آن سپری نشده را به صورت رنگی اسکن کند(پشت و روی کارت). معاملهگران تازهکار ممکن است این سؤال برایشان پیش بیاید که چه طور ممکن است ارزهایی را که مالک آن نیستیم، خرید و فروش کنیم؟ استفاده از واسطههایی که این روش پرداخت را قبول میکنند، میتواند به سود معاملهگران فارکس نیز باشد. البته بررسی نقد و بررسی کاربران از ربات ها به صورت آنلاین نیز میتواند به شما کمک کند. فرایند ثبت نام فقط حدود 3 دقیقه طول می کشد و به دلیل نیازمند بودن به میزان پایین سپرده اولیه هر کسی میتواند به یک شرکت معتبر در بازار تبدیل شود.

اهرم در فارکس یکی از جذابترین و جالبترین ویژگیهایی است که بسیاری از افراد را به سمت این بازار جذب نموده. از این پس برای هر زیرمجموعه جدید به جای ۱۰ هزار پاور ۲۰ هزار پاور دریافت می نمایید و افراد جدید ثبت نام شده ۱۹۹ pvtp جهت شرکت در پیش بینی دریافت می کنند. نفت پس از حمایت اتحادیه اروپا (EU) از فشار برای ممنوعیت بخشی از نفت روسیه افزایش یافت. با افزایش روزافزون معاملات باینری آپشن و دسترسی به ابزارهای بیشتر مانند ربات های معاملاتی، بیشتر از همیشه است. شما میتوانید آنها را به راحتی دانلود کرده و در معاملات پاکت آپشن از ربات استفاده کنید. اگر شما قابلیت معاملات اجتماعی یا Social Trading را برای حساب معاملاتی خود در پاکت آپشن فعال کرده باشید، میتوانید لیست معاملات کپی شده خود را در صفحه اختصاصی خود مشاهده کنید. ممکن است یک ربات تنها برای معاملات فارکس مناسب بوده و در معاملات باینری آپشن برای شما ضرر ایجاد کند. این یکی از مهمترین عواملی است که میتوانید بر اساس آن به یک بروکر اعتماد کنید اما کافی نیست. شما میتوانید تنظیمات اکثر ربات ها را خودتان تغییر داده و آنها را بر اساس نیازهای خود و شرایط معاملاتی فعلی خود شخصی سازی کنید.

و از منابع معتبر آن رو تهیه کنید تا مواردی همچون فیشینگ اتفاق نیفتد و از اطلاعات و سرمایه خودتون محافظت کنید . اساسا، بروکر فقط در مواردی که مارکآپ سودآور باشد، نرخها را به مشتریان نشان میدهد. برای انتخاب بهترین ربات های معاملاتی، معمولا یکی از بزرگترین مواردی که باید آن را بررسی کنید، داشتن ابزار مدیرت ریسک مانند توقف ضررها و ارائه هشدارهای قیمتی آنی است. همانگونه که گفتیم شما میتوانید از دیدن اطلاعات سایر معامله گران موفق و ارتباط با آنها به یادگیری از آنها و سپس ارائه استراتژی خود و کسب در آمد از آن بپردازید. بنابراین اصلی ترین موضوعی که در این بازار موثر است، قیمت هر کدام از ارزها داخل آن می باشد. با این حال درصد سودآوری به همان اندازهی معامله اصلی که از آن کپی کردهاید، خواهد بود. حتی معامله گران حرفهای نیز به طور مداوم از حساب دمو استفاده میکنند تا استراتژی های معاملاتی جدید خود را تست کنند و آماده شوند تا در بازار واقعی آنها را به کار بگیرند. همینطور میتوانید از آنها در حساب دمو بهره گرفته و کارایی آنها را محک بزنید. مانند بسیاری از بروکرهای دیگر، اولین و مطمئن ترین راه استفاده از کارت های اعتباری و نقدی است که پاکت آپشن آنها را پشتیبانی میکند.

بستر یا پلتفرم معاملاتی در واقع نرم افزاری است که شما با استفاده از آن معاملات خود را انجام میدهید. یکی از قابلیت های محبوب و مهم بروکر پاکت آپشن Pocket Option امکان کپی کردن معاملات از طریق معاملات اجتماعی یا Social Trading است. به طور کلی بروکرهایی که برای معامله در بازار فارکس استفاده می شوند، دارای قابلیت ها و مزایای فوق العاده ای هستند. به عبارت دیگر می توان گفت بروکرهایی که مناطق بیشتری را تحت پوشش داشته و فعالیت گسترده تری دارند، می توانند گزینه مناسب تری جهت همکاری محسوب گردند. پس از آنجایی که بازار فارکس یک بازار گسترده و جهانی است، با وجود تفاوت های زمانی که در نقاط مختلف زمین وجود دارد، ساعت کار فارکس باید 24 ساعته باشد. اگر میخواهید آموزشهای لازم درباره بازار فارکس را از صفر تا صد به صورت رایگان آموزش ببینید، پیشنهاد میکنیم حتماً صفحه آموزش فارکس را مشاهده کنید. بنابراین جای تعجب نیست که چرا بسیاری به راه حل بسیار ساده تر یعنی راه اندازی انواع بروکر فارکس white label متوسل می شوند. اگر بخواهیم به یک تعریف ساده از بروکر بپردازیم، می توان گفت که بطور کلی معنی بروکر یا BROKER : به شخص یا شرکتی اطلاق می گردد که در انجام یک معامله نقش دارد و در کل بستری سالم را برای انجام معاملات مابین خریدار و همینطور فروشنده ترتیب می دهد و از این بابت کارمزد یا کمسیون دریافت می کند.

این بروکر به شکل جهانی فعالیت میکند و مراکز پشتیبانی آن در کشورهای روسیه، چین، تایلند، هند و سریلانکا قرار دارد. آلپاری در سال 1998 تأسیس شده و هماکنون 14 سال است که با کاربران ایرانی همکاری میکند. ترید یکی از مهمترین اصطلاحات فارکس و دیگر بازارهای مالی است که در لغت معنی «معامله» و «معامله کردن» میدهد. همچنین معاملهگرانی که خواهان اجرای سریع معامله بوده و نمیخواهند در معاملاتشان ریکوت رخ دهد، باید از اسپرد متغیر استفاده کنند. یکی از موارد ویژه تجارت در فارکس با لایت فارکس آسان و سریع بودن آن است. بر این اساس توجه داشته باشید که تا به حال مدرکی از کلاهبرداری این بروکر دیده نشده است و اکثر مشتریان این بروکر نیز نظر رضایت بخشی به آن داشتهاند.

حساب دمو در بروکر پاکت آپشن از نظر تکنیکی و عملکرد، تقریبا یک کپی کامل از حساب های معاملاتی واقعی است و تنها تفاوت آن این است که مشتری در حساب دمو با پول مجازی به معامله میپردازد. شما در بروکر آمارکتس می توانید برای تمامی انواع حساب ها، درخواست حساب اسلامی داشته باشید. البته باید توجه داشته باشید که در هنگام معامله در حساب دمو، به دلیل عدم وجود احساسات بازار در یکی از عناصر اساسی معاملات است و بازارها بر اساس آن تغییر و تحول های قابل توجهی پیدا میکنند، ممکن است تحولات بازار متفاوت از دنیای واقعی معاملات باشد. همانطور که در قسمت های بالاتر توضیح دادیم بیشترین حجم معاملات در بازار فارکس بر اساس همپوشانی دو بازار لندن و نیویورک است. این همپوشانی به وقت ایران بین ساعت 16:30تا 20:30 می باشد و در حدود 80 درصد از معاملات هر روز در چنین ساعاتی انجام میشود. همچنین در حساب Cent، معامله می تواند تا اهرم 1000 برای معاملات خود استفاده نماید. حساب دمو پاکت آپشن یک ابزار عالی برای شروع در بازار معاملاتی باینری آپشن است و به راحتی میتوانید بدون واریز هیچ پولی، به حساب دمو همراه شده و از پستی و بلندی های معامله در بازار باینری آپشن اطلاع حاصل کنید.

در این فهرست تمام شرکت های کارگزاری فارکس کاملاً رگوله شده اند؛ به عبارت دیگر، نهادهای نظارتی دولتی مانند CySEC قبرس، FCA انگلستان و ASIC استرالیا استانداردهای متابعت کامل و روش های معاملاتی عادلانه را بر آنها اعمال می کنند. ساعت شروع کار بازار فارکس با بازار بورس سیدنی استرالیا آغاز میشود و با بورس نیویورک آمریکا تمام میشود. یعنی بانک های آمریکا روز کاری خود را شروع کنند تا قیمت دلار تعیین میشود و در همین فاصله باید منتظر ماند تا چند ساعت دیگر قیمت ارز استرالیا مشخص میشود. در بازار اوراق قرضه، قیمت اوراق خزانهداری به خاطر اجرای سریع سیاستهای انقباضی فدرال رزرو آمریکا سقوط کرده و نرخ بازدهی آن بالا آمده است. بروکر پاکت آپشن لیستی برای معامله گران فراهم کرده است تا معامله گرانی موفق و سودآور را بر اساس سودآوری آنها رتبهبندی کرده و به شما معرفی کند. به طور نمونه ساعت بروکر آلپاری بر اساس به وقت شرق اروپا EET – Eastern European Time است که ساعت فعلی EET (وقت اروپای شرقی) ۰۱:۳۰ ساعت از ساعت رسمی تهران عقب تر است. در نهایت میتوان از تحلیل تکنیکی برای صندوقهای مشترک مانند هر بازار دیگری استفاده کرد.

این یک روش ایدهآل برای معامله گران و سرمایه گذاران تازه کار است که میخواهند از بازارهای معاملاتی سود کسب کنند و با راه حل ساده و امن پاکت آپشن میتوانند، به راحتی میتوانند به این هدف دست پیدا کنند. با این ممکن است یک ربات رایگان برای شما بیشتر از یک ربات با قیمت بالا کارایی داشته باشد اما معمولا ربات هایی که از منابع معتبر به دست شما رسیده است و پشتیبانی مناسبی دارند، بهترین گزینه هستند. مجموعه آراد برندینگ بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است که تنها ساختن، ملاک نیست بلکه علاوه بر ساخت، فروش هم مهم است یعنی انبوه سازی موفق است که هم خوب بسازد و هم خوب بفروشد و گرنه چه بسیارند انبوه سازانی که مجتمع هایی افتتاح حساب دمو در بروکر دلتا اف ایکس را ساختند و نتوانستند بفروشند بخاطر همین ورشکسته شدند؛ اما کسانی بودند که حتی خودشان سازنده هم نبودند اما فروشنده های خوبی بودند و با سرمایه ای که شخص دیگری گذاشته است و انبوه سازی کرده این افراد به سود های کلان رسیده اند. به وسیله معامله در حساب دمو شما میتوانید به راحتی ریسک از دست دادن سرمایه خود را از ذهن بیرون کرده و تمام تمرکز خود را بر روی بهبود مهارت های معاملاتی و مدیریت سرمایه بگذارید.

در حالی که در همان معامله اجازه حرکت به سمتی که به نفع مشتری است را سایت بروکر فارکس نمی دهد . برای دسترسی به حساب دمو پاکت آپشن کافی است مراحل اولیه ثبت نام بروکر پاکت آپشن را که در ادامه توضیح دادهایم طی کنید. این بروکر اکثر روش های محبوب پرداخت را میپذیرد و حداقل واریز پاکت آپشن 50 دلار است و با این مبلغ میتوانید شروع به معامله با حساب واقعی بکنید. بسیاری از معامله گران حرفه ای در جهان در این ساعت های مشخص شده معامله انجام می دهند، زیرا می دانند که بازار دارای حجم زیادی است. وب سایت بروکر پاکت آپشن Pocket Option از آخرین تکنولوژی ها در رمزنگاری استفاده میکند تا اطمینان حاصل کند که داده های معاملاتی شما امن باقی میماند. خوشبختانه بروکر معاملاتی پاکت آپشن Pocket Option به کاربران ساکن ایران و فارسی زبان خدمات ارائه میکند و وب سایت این بروکر نیز به زبان فارسی در دسترس است. ساعت کاری بورس و بازار فارکس و همینطور ساعت باز و بسته شدن بازار فارکس به وقت تهران و ایران تعیین شده است. اگر سرمایه گذاری و معامله گری در بورس را یک شغل به حساب آوریم. شما می توانید حساب های تجاری، شرایط، پلتفرم ها، اسپردها، روش های پرداختی، مزایا و موارد دیگر هر بروکر فارکس را به دقت بررسی کنید.

موضوع قابل توجهی است که مهمتر از بحث رگولاتوری، پیشینه معتبر و کافی برای یک بروکر اهمیت دارد. یکی از ویژگی های اصلی که بروکر شما باید داشته باشد، ارائه پشتیبانی قابل قبول برای مشتریان است. تعامل های واقعی بین مشتریان بروکر یکی از اولویت های اصلی پاکت آپشن است. گزینه مهمی که باید از آن آگاهی داشته باشید نسبت کپی است. کافی است از نوار بالای صفحه سایت رسمی بروکر پاکت آپشن گزینه زبان فارسی را انتخاب کنید تا اطلاعات ارائه شده در وب سایت پاکت آپشن به صورت فارسی برای شما نمایان شود. بروکر پاکت آپشن از سال 2017 در بازارهای معاملاتی فعال بوده است و با ارائه خدمات باینری آپشن توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کنید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم