انواع باربیکیو ابتکار استیل

انواع باربیکیو ابتکار استیل

اما باربیکیوهای ثابت از مصالحی مانند سیمان و آجر کباب پز گازی ساخته می‌شوند. همچنین شما می‌توانید از انواع سنگ‌های مختلف برای ساخت باربیکیو ثابت استفاده کنید. دلیل ثابت بودن این باربیکیوها وزن بالای مصالح استفاده شده، برای ساخت آنها است. باربیکیوها به‌صورت پیش‌ساخته نمی‌باشند، و حتماً باید در محل ساخته شوند.

  • به دلیل اینکه در صورت عدم رعایت ایمنی مناسب کنترل آتش کاملا دشوار می‌شود ، برخی اوقات این موضوع می تواند باعث آتش سوزی و تخریب زیادی شود .
  • اما مسئله‌ای که وجود دارد تماشای زغال‌ها به هنگام پختن کباب است، این کار بسیار لذت‌بخش است که در بسیاری از اوقات از خوردن کباب لذت‌بخش‌تر است .
  • باربیکیو ذغالی دردسر گازکشی ندارد و در هرجا میتوان آن را روشن کرد.
  • یه کوره سنگی، نه تنها فرصتی برای گذراندن عصرهای تابستان در فضای روف گاردن را به شما می‌دهد، بلکه به باغ شما جلوه‌ای دنج می بخشد.

باربیکیوهای گازی قابلیت جا به جایی به مکان‌های مختلف را ندارند و باید یک محل مشخص که اتصالات گاز در آن محیا است، برای آنها در نظر بگیرید. این مدل کباب پز از مدلهای جدید شرکت ضیافت می باشد که قابلیت پخت۹سیخ کباب به طور همزمان را دارد ونسبت به مدلهای دیگر از نظر کیفیت قطعات و کیفیت پخت حرفه ای تر می باشد . در زمان خرید باربیکیو باید برندی را انتخاب کنید که متناسب با سطح رضایت مندی شما باشد. به همین خاطر قبل از خرید درباره انواع برندهای باربیکیو ذغالی اطلاعات کسب نمایید. پیشنهاد آریا باربیکیو به شما استفاده از باربیکیو فلزی یا آهنی است، بخاطر این که با پایه چرخ داری که دارد به راحتی قابل جابه جایی است و تمیزکاری آن راحتتر می باشد.

این نوع بار بی کیو را می‌توان به سادگی به لوله گاز شهری یا مخزن گاز متصل کرد. باربیکیوهای گازی در دو نوع قابل حمل که ابعاد کوچک‌تری دارند و مناسب مسافرت هستند و انواع بزرگ‌تر که در بالکن‌ها و حیاط ویلاها قابل استفاده‌اند، عرضه می‌شوند. این کباب پزها دارای چند شعله مجزا هستند که امکان تنظیم شدت همه آن‌ها برای افراد وجود دارد. یکی از نکاتی که برای افزایش عمر مفید محصولات بسیار مهم می باشد ، میزان نگهداری و نظافت محصولات مختلف می باشد . اگر شما وسایل مختلف خود را به طور منظم مورد نظافت و نگهداری قرار دهید ، تا حدود زیادی می توانید هزینه های تعمیرات آن را کاهش دهید .

کباب پز باربیکیو گازی و زغالی G7

تاریخچه‌ی کباب پز به زمان‌های قبل از استعمار در آمریکا بر می‌گردد. در آن زمان مردم آمریکای جنوبی گوشت‌ها را بر روی سازه‌های چوبی به نام بارباکو گذاشته و کباب می‌کردند. آمریکایی‌ها نام بارباکو را از زبان اسپانیایی برداشتند، اما در آن زمان بارباکو به ساختار چوبی وسیله اشاره می‌کرد نه به عمل کباب کردن گوشت. اما پس از مدتی نام آن عوض شده و به کباب پز و یا باربیکیو تغییر یافت. این سینی برای گذاشتن اجسام و یا کار بر روی آن مانند خرد کردن گوشت و یا …کاربرد دارد. سینی کار درست است که زیاد ضروری نیست ولی بسیار کاربردی بوده و کار شما را بسیار راحت میکند.

توجه

در این روش حرارت مورد نیاز برای پخته شدن گوشت، توسط چوب، زغال، گاز و یا برق تامین می شود. در واقع در این نوع پخت، گوشت در معرض غیر مستقیم آتش قرار می گیرد. همان گونه که گفتیم، باربیکیوها انواع مختلفی دارند و امکان انتخاب بر اساس فاکتورها و معیارهای متفاوت از جمله سبک طراحی، نوع سوخت و… را فراهم می کنند. برای مثال اگر طراحی سبک سنتی را می پسندید می توانید نسبت به ساخت نمونه آجری و سنگی آن اقدام نمایید. اگر امکان جابجایی باربیکیو برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، پس باید این موضوع را جزو اولویت‌های خود به هنگام خرید باربیکیو قرار دهید.

اما در روش گریل کردن، مواد غذایی در برابر آتش مستقیم قرار گرفته و باید زمان کمتری روی آتش قرار بگیرد تا نسوزد. در این روش غذا کمی سفت و خشک تر نسبت به پخت باربیکیویی می شود. هر کدام طرفدار خاص خود را دارد و نمی توان گفت کدام خوشمزه تر می باشد. با توسعه گازرسانی به سراسر کشور، گاز شهری به ماده در دسترس تبدیل شده است. استفاده از گاز سبب ایجاد محدودیت در استفاده شده است و فقط در مناطقی که به گاز دسترسی وجود دارد قابل استفاده می باشد. اما این قبیل باربیکیو ها نیاز به تمیزکاری ندارند و به سادگی در محیط های شهری و حیاط منازل قابل استفاده اند، که این را می توان از محاسن آن به شمار آورد.

این باربیکیوی غیر مستقیم که با منبع گرما به آرامی در حال پخت و پز است، به لطف گرمای تابشی از ماندگاری بیشتری نیز برخوردار است. سادگی و فضای کوره به شما این امکان را می‌دهد که با دود چوب بازی کنید. کل تکه‌های چوب سخت و همچنین تراشه های معمولی را انتخاب کنید.

استفاده از این نوع باربیکیو در روف گاردن بسیار راحت و کارآمد است و برای اکثر افرادی که می‌خواهند با خیالی آسوده در فضای خارج از خانه آشپزی کنند به کار می‌آید. یک باربیکیو گازی به شما این امکان را می‌دهد که تنها با یک ضربه سوئیچ آشپزی کنید. سهولت استفاده و سرعت در پخت و پز، از مزایای یک کباب پز گازی است. به کارگیری یک باربیکیو گازی در روف گاردن، به شما این امکان را می‌دهد که دما را با دقت تنظیم کنید و کنترل کلی بهتر را امکان‌پذیر می‌کند. گرما بسیار مستقیم و سازگار است و معمولاً از دو یا سه مجموعه مشعل ساخته شده است.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم