بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون؛ 4 مدل از جدیدترین ها-مقداد آی تی

به خاطر این که اکثر افرادی که لپ‌تاپ‌های قدیمی خریداری کرده‌اند، برای چنین هدفی، اقدام به خرید هارد SSD به صورت مجزا کرده و به ناچار DVD رام خود را از لپ‌تاپ جدا می‌کنند تا بتوانند هارد را جای آن نصب بکنند. اما شما با خرید یک لپ‌تاپ مجهز به هارد هیبریدی دیگر نیازی به انجام این کار در آینده نخواهید داشت. اما شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که دقیقا چه زمانی باید وجود هارد SSD را جزو اولویت‌هایمان قرار بدهیم؟ برای پاسخ به این سوال باید نوع نیازتان را از لپ‌تاپ مشخص کنید. اگر سرعت عمل سیستم‌تان اولویت بالاتری برایتان دارد، باید حتما اقدام به خرید لپ‌تاپی بکنید که هارد SSD دارد. دقیقا مانند مثالی که در بخش صفحه لمسی زدیم، اگر قرار است لپ‌تاپتان را برای پرزنت کردن استفاده بکنید، سرعت عمل اولویت بیشتری برایتان خواهد داشت. اگر قصد داشته باشید با لپ‌تاپ‌تان فقط کارهای عادی پردازشی انجام بدهید، گزینه Core i5 می‌تواند برایتان کاملا مناسب باشد.

  • صفحه کلید مجهز به نور پس زمینه قرمز و به کارگیری این رنگ در اجزای مختلف بدنه روی تم اصلی مشکی، طراحی بسیار زیبا و جذابی را پدید آورده است.
  • هم تجربه خوبی از اجرای بازی‌های جدید خواهید داشت و هم از کارهای سنگین احساس کندی نخواهید کرد.
  • از طرفی دیگر، هر بار برای باز کردن قفل لپ‌تاپتان نیاز به اتلاف زمان، جهت وارد کردن کد امنیتی نخواهید داشت.
  • این مجموعه سخت افزاری را SSD PCIe NVME M.2 با ظرفیت 512 گیگابایت همراهی کرده و حافظه رم 8 گیگابایتی تکمیل می‌کند.

کمپانی سازنده برای این مدل لپ‌تاپ یک حافظه SSD با ظرفیت بالای 1 ترابایت نیز در نظر گرفته است که تمام اطلاعات شما را در خود ذخیره و نگهداری می‌کند و از نگرانی شما بابت کمبود فضا می‌کاهد. به طور کلی اگر قصد خرید اچ‌پی مدل Pavilion 15-EH1070WM را دارید، می‌توانید با مراجعه به سایت مبیت آن را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید. خرید کالای دیجیتال مانند لپ تاپ با وجود برندها و مدل‌های مختلفی که در بازار وجود دارد، کار را برای خرید دشوار می‌کند، علاوه بر تعدد برند و مدل، همیشه بودجه مورد نظر می‌تواند یکی از عوامل موثر در خرید یا عدم خرید یک محصول باشد. البته همه دوست دارند با بودجه‌ای که در اختیار دارند بهترین محصول در آن محدوده قیمتی را خریداری کنند. در این مقاله به معرفی بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان می‌پردازیم تا بتوانید از یک لپ تاپ بیشترین بهره را ببرید. در راهنمای خرید لپ تاپ تا 30 میلیون تومان ابتدا به مواردی که باید در یک لپ تاپ در بازه قیمتی 20 تا 30 میلیون تومان مورد بررسی قرار بگیرد را توضیح می‌دهیم سپس بهترین مدل‌های لپ تاپ زیر 30 میلیون را معرفی می‌کنیم.

در ادامه‌ی این راهنمای خرید لپ تاپ ابتدا نکات قبل از خرید لپ تاپ را به شما یادآور می‌شویم و در نهایت معرفی بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران در یک ماه اخیر را خواهیم داشت. از طرف دیگر باتری ۹۹/۹ وات‌ساعتی GE66 حدود ۵۴ درصد حجیم‌تر از Vector GP76 است و وبکم آن نیز از رزولوشن 1080p بهره می‌برد درحالی‌که مدل قبلی وبکمی HD داشت. در هرصورت پیشنهاد ما برای آن دسته از گیمرهای ویندوزی که نمایشگر بزرگ ۱۷ اینچی نیاز ندارند، خرید مدل Raider GE66 ام‌اس‌آی است که رم سریع‌تر، باتری حجیم‌تر و کیفیت وبکم بالاتری دارد.

بهترین لپ تاپ تا ۵۰ میلیون تومان آخرین نسل از پردازنده‌های اینتل یا AMD را در کنار کارت گرافیک‌های خانواده انویدیا RTX به دست شما می‌رساند. بهترین لپ تاپ‌ ایسوس یا لنوو معرفی شده در این مقاله را می‌توانید یک گزینه فوق العاده برای بازی و کارهای گرافیکی بدانید. اگر محدودیتی در بودجه‌ی خود ندارید و می‌خواهید یکی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ را داشته باشید؛ «ایسوس ROG Zephyrus G15» می‌تواند نیاز شما را در زمینه‌ی گیمینگ تقریباً در بهترین سطح خود برطرف کند. Zephyrus G15 با بدنه‌ی خوش‌ساخت، طراحی جذاب در کنار پردازنده‌ی Ryzen HS و گرافیک انویدیا GeForce RTX 3080، صرف نظر از قیمت آن یک دستگاه گیمینگ ایدئال محسوب می‌شود.

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون؛ 4 مدل از جدیدترین ها-مقداد آی تی تومان هستند، همگی از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند، البته اگر قصد خرید یک لپتاپ خیلی قدرتمند برای کار های خاص را دارید میتوانید سراغ مدل های دیگری هم بروید چون بازار رقابت پر است از مدل های بسیار گران قیمت. به هر حال اگ دغ دغه خرید لپتاپ تا 20 میلیون را دارید، همینجا بمانید چون ما بهترین های این محدوده را برایتان آماده کرده ایم که میتوانید آنها را با دقت مورد بررسی قرار دهید. تومان چیه؟ آیا با این رنج قیمت میتوان جدیدترین و بهترین لپتاپ های سال را انتخاب کرد؟ بله بدون شک شما با 20 میلیون تومان میتوانید یکی از بهترین های موجود را برای خود انتخاب کنید. البته ما در پست بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون جدیدترین های این رنج قیمت را هم برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

اگر اولویت شما هم بهره‌مند شدن از فضای بیشتر حافظه داخلی است باید بگوییم که این لپ‌تاپ دارای هارد HDD یک ترابایتی است و شما می‌توانید تمام اطلاعاتتان را بدون محدودیت در آن ذخیره کنید. از طرفی دیگر، وجود یک هارد SSD با ظرفیت 512 گیگابایت هم، سرعت لود کردن ویندوز و تمام نرم‌افزارهایتان را چند برابر خواهد کرد. اکثر افرادی که به دنبال خرید لپ‌تاپ هستند، معمولا نسخه‌ای را انتخاب می‌کنند که هارد آن از نوع SSD باشد. اگر سرعت لود ویندوز و نرم‌افزارها برای شما ارجحیت بیشتری نسبت به ظرفیت بالای هارد دارد، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مدل چرا این را امتحان نکن را انتخاب بکنید. وب کم این لپ تاپ کیفیت متوسطی دارد و برای تماس تصویری یا ضبط فیلم هنگام استریم برای بازی می‌توانید از آن بهره ببرید.

برای خرید بهترین لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟

این لپ تاپ از باتری با ظرفیت ۳۸ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که ماندگاری نسبتا خوبی برای کارهای مختلف شما خواهد داشت و با کمک شارژ هم سریع‌تر از گذشته می‌توانید باتری کامل را برایش فراهم کنید. لنوو در این لپ تاپ از پردازنده اینتل استفاده کرده و سری Core i5 هم تضمین می‌کند که می‌توانید سرعت و قدرت لازم را برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های خود دریافت کنید. این پردازنده موفق می‌شود که فرکانس معادل ۲.۴ گیگاهرتزی را برای شما فراهم کرده و در حالت توربو نیز می‌تواند به ۴.۲ گیگاهرتز افزایش پیدا کند. شما با خرید لپ تاپ Lenovo ThinkBook 15 از یک سیستم پردازشی بسیار خوبی برخوردار خواهید شد. یعنی سیستمی که بتوانید توسط آن، کارهای مختلفی را بدون کوچک‌ترین مشکلی انجام بدهید.

بنا‌بر‌این اگر قصد خرید بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون را دارید، می‌توانید لنوو IdeaPad 5 151TL05-A را در لیست خرید خود بگذارید و در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با مشخصات محصول به طور دقیق آشنا شوید. نمایشگر همچنین دارای یک روکش مات است که از بازتاب نور جلوگیری کرده و از چشمان شما محافظت می کند. در بالای نمایشگر یک وبکم وجود دارد که کیفیت خوبی را در برقراری تماس‌های تصویری و کنفرانس‌های ویدیویی ارائه می‌دهد. برای این مدل لپ‌تاپ لنوو یک کیبورد با طراحی جزیره‌ای نیز در نظر گرفته شده است که امکان تایپ متون مختلف را فراهم می‌کند. درست در قسمت پایینی صفحه کلید، تاچ پد لمسی تعبیه شده است که از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می‌کند و عملکردی سریع و بدون پرش را ارائه می‌دهد. از سوی دیگر برخی برای فعالیت حرفه‌ای خود مانند ویرایش تصویر و تدوین ویدیو قصد خرید لپ تاپ دارند.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان

حافظه پرسرعت SSD داشته باشد، یا قابلیت نصب حافظه SSD حتما از نوع M.2 را داشته باشد.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم