بهترین مودم های همراه موجود در بازار ایران زومیت

یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید بهترین مودم جیبی، صفحه نمایش آن است. صفحه نمایش یک مودم جیبی می‌تواند هر اطلاعاتی که شما نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهد. شارژ باقی‌مانده، آنتن، تعداد افرادی که به مودم متصل هستند، حجم اینترنت شما، سرعت انتقال، دریافت داده و… نمونه‌هایی از این اطلاعات است. مودم جیبی نزتک دارای یک اتصال USB، یک اتصال بی سیم و یک اسلات کارت حافظه MicroSD با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت است. یک باتری لیتیومی قابل شارژ بسیار قابل اعتماد با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعتی این بهترین مودم همراه را تأمین می‌کند. برای استفاده از مودم همراه نیاز به یک سیم کارت می‌باشدکه با توجه به امکانات که شرکت تولید کننده مودم همراه ارائه میدهد.

بهترین مودم های همراه موجود در بازار ایران زومیت معیارهایی وجود دارد که ما را در خرید مودم همراه متناسب با نیازمان راهنمایی می‌کند. در این مطلب قصد داریم یک راهنمای جامع ارائه دهیم که برای خرید بهترین مودم همراه یا همان مودم سیمکارتی شما را یاری کند. مودم جیبی دی لینک مدل DWR-932C-E1 جزء پرفروش ترین مودم همراه دی لینک می باشد. این مودم دارای اینترنت پر سرعتی می باشد و برای اتصال به اینترنت بهترین انتخاب است. مودم DWR-932C-E1 با استفاده از استاندارد Cat4، قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G را دارد. سرعت دریافت مودم جیبی DWR-932C-E1 حداکثر تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت ارسال تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه است.

  • از طرفی مودم های قابل حمل نویز زیادی دریافت می کنند که باعث می شود پینگ بالایی روی اینترنت شما قرار بگیرد و باعث می شود هم آپلود بدی داشته باشید و هم نتوانید بازی کنید.
  • این مودم جیبی در کنار مودم تندا one hundred eighty از محصولاتی است که اپراتور اول ایران، یعنی همراه اول در بازار عرضه کرده است.
  • اما به‌طورکلی، قیمت این دستگاه در بازار ایران بین seven-hundred هزار تومان الی 8 میلیون ایده هدیه تولد مردانه تومان است.
  • معیارهایی وجود دارد که ما را در خرید مودم همراه متناسب با نیازمان راهنمایی می‌کند.
  • حتی دستگاه های کارتخوانی که در مغازه ها به این مودم ها متصل هستند سرعت چاپ رسیدشون چندبرابره.
بهترین مودم همراه اول با قابلیت و امکانات خاص و منحصر به فرد یکی از انتخاب های ایده آل افرادی است که به داشتن اینترنت پر سرعت بدون قطع شدن، علاقه دارند. در این میان کمپانی های داخلی نیز با طراحی و تولید نمونه های مشابه از مودم ها سعی دارند سهم عمده فروش را به بازار های داخلی اختصاص دهند. شرکت همراه اول یکی از غول های بخش ارتباطات داخلی است که سعی دارد با ارائه محصولات با کیفیت فروش بیشتری را عاید خود کند. در ادامه جدید ترین اخبار و ترفند های تکنولوژی با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات فنی بهترین مودم همراه اول بپردازیم. در این جا به معرفی بهترین مودم های جیبی ارائه شده توسط اپراتورهای موبایل کشور (همراه اول – ایرانسل – رایتل) می پردازیم. کلیه این مدل ها در بازار ایران قابل یافت است هر چند که اخیرا برخی از این مدل ها کم یاب تر شده اما کماکان در فروشگاه اینترنتی پنزا موجود می باشند.

مودم همراه اول : خرید و فروش، معرفی و چالش ها !

بهترین مودم 5G پیشرفنه هوآوی را در کنار لپ تاپ شیک پیشرفته می بینید. کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود.

مودم شارژی

اتصالات ساده ای داره و به راحتی می تونید ازش استفاده کنید، قبلا یکی خریدم و کارایی خوبی داره و امسال هم مجدد یکی دیگه برای محل کارم خریدم. اما برخلاف تصور، سرعت اینترنت آن‌قدرها هم در تجربه کلی گیمینگ تأثی… شما چقدر از اینترنت ۵G می دانید ؟ کلیه دستگاه ها به با استفاده از IOT و اینترنت فوق سریع بهم متصل می شوند. لطف بفرمایید مورد نیازتون رو بفرمایید تا بیشتر بتونیم راهنمایی کنیم درمورد بهترین انتخاب. و اینکه حتما در خبرنامه عضو بشید تا از آخرین خبرها و تخفیف ها مطلع شوید.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم