بهترین همزن برقی 2022 کدامند؟

بهترین راه برای تشخیص بهترین طراحی، این است که در هنگام خرید، همزن را به دست بگیرید و با آن کار کنید یا اگر همزن ایستاده است، کارکردن با آن را امتحان کنید. ظرفیت کاسه آن ۴ لیتر و از جنس استیل ضدزنگ است. این همزن بدون پایه، بسیار زیبا و کارآمد است. یکی دیگر از برندهای بسیار شناخته شده در ایران ال جی است، ال جی بر خلاف ال جی برخلاف بسیاری از مارک های مهم، سیستم تهویه مطبوع مرکزی تولید نمیکند. در نظر داشته باشید که هزاران ساعت هوشمند و مچ بند ناشناس یا تقلبی در بازار ایران وجود دارد که ادعا می کنند تمام ویژگی های مدل های گران قیمت را با قیمتی پایین ارائه می دهند. درباره آینههای دوربین دار یا بک آپ چه میدانید؟ همزن های برقی موجود در بازار به دو نوع معمولی و کاسه دار تقسیم می شوند. مچ بندهایی که دارای صفحات بزرگ و رنگی میباشند، به طور معمول سریعتر از مدلهای دیگر شارژشان تمام میشود.

یکی از این محصولات مچبند هوشمند است. لنوو لیجن 5 که یکی از پرفروشترین لپتاپهای گیمینگ در بازار ایران محسوب میشود؛ مثل دیگر لپتاپهای لنوو، قدرت پردازشی زیادی را با هزینهای معقول دراختیار گیمرها قرار میدهد؛ در بازهی قیمتی ۳۰ میلیون تومان بهترین لپتاپ گیمینگ برای خرید، یکی از محصولات سری محبوب Legion 5 (لیجن ۵) لنوو است که از پردازندهی اینتل Core i5-10500H و گرافیک انویدیا RTX 3050 بهره میبرد و به کمک حافظهی ۵۱۲ گیگابایتی پرسرعت SSD و ۸ گیگابایت رم DDR4 عملکرد خوبی در اجرای برنامههای سنگین مانند ویرایش فیلم و عکس و همچنین بازیها دارد. پیشنهاد اول زومیت لپتاپ اماسآی مدل Vector GP76 است که از نسل دوازدهم (Alder Lake) پردازندههای اینتل Core i7 بههمراه گرافیک انویدیا RTX 3070 Ti بهره میبرد، ترکیبی که امکان اجرای بازیهای سنگین با بهترین کیفیت و بیشترین نرخ فریم را فراهم میکند؛ همچنین وجود ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظهی SSD از نوع M.2 NVMe PCIe Gen4 ×4 در اجرای هرچه سریعتر انواع وظایف کمک شایانی خواهد کرد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان

تکنسین ها در اسرع وقت به محل شما مراجعه کرده و با اولویت قرار دادن تعمیرات به جای تعویض قطعات، اتو بخار شما را گام اول خرید تعمیر خواهند کرد. بسیاری از افراد، کیفیت و امکانات زیاد را در اولویت اول قرار میدهند و آنچنان به قیمت، اهمیتی نمیدهند. لنوو در صنعت کامپیوترهای شخصی همان نقشی را بازی میکند که شیائومی در صنعت گوشیهای موبایل دارد؛ یعنی دستگاههای جذابی را با ارزش خرید زیاد وارد بازار میکند. مچ بند هوشمند زیر 500 هزار تومان امروزه جز یکی از انتخاب های خرید ساعت سیم کارت خور است. در نهایت این کارت گرافیک است که مشخص میکند چه بازیهایی را با چه کیفیتی میتوانید اجرا کنید؛ بنابراین هنگام خرید لپتاپ گیمینگ باید پیش از هر چیز به کارت گرافیک دستگاه توجه کنید. احتمالاً وقتی به دوستانتان بگویید قصد خرید لپتاپ برای بازی دارید، با نظر کارشناسانهی آنها مواجه میشوید. اگر قصد تهیه مچبند دارید و قصد ندارید هزینه بالایی برای برند پرداخت کنید، مچ بند هوشمند مدل M4 یکی از گزینههایتان است.

بهترین مدل زودپز برقی فلر پردازندهی مرکزی ۷ نانومتری و قدرتمند Ryzen 7 5800H، گرافیک انویدیا GeForce RTX 3060 با حافظهی ۶ گیگابایتی از نوع GDDR6 از مشخصات کلیدی لپ تاپ لنوو مدل «لیجن 5 پرو» هستند. یک باتری 8 سلولی لیتیوم یونی نیز برای تامین انرژی در این لپ تاپ تعبیه شده که 75 واتساعت ظرفیت دارد. در این رده لپتاپ فوقالعاده زیبا و جذاب ایسوس ذنبوک پرو دئو UX582 یک گزینه با سخت افزار قدرتمند و طراحی مناسب برای طراحی است. در این رده لپ تاپ های گیمینگ متعددی عرضه شدهاند اما سرفیس لپتاپ 3 با این مدلهای گیمینگ متفاوت بوده و برای استفاده عمومی با وزنی سبک طراحی شده است. البته استفاده از نمایشگرهای LCD نیز در ساعتهای هوشمند مرسوم است. فرق مایکروفر و ماکروویو در این است که مایکروویو مواد غذایی شما را با استفاده از امواج تابشی خود در کوتاه ترین زمان ممکن درست می کند ولی مایکروفر با داشتن المنت های گرمایشی غذای شما را در مدت زمانی نسبتا بیشتر از مایکروویو ولی به طور کامل گرم یا میپزد و در اصطلاح غذا به طور کامل مغز پخت می شود.

این همزن بدون پایه، بسیار زیبا و کارآمد است.

ساعت مچی های هوشمند دارای امکانات متعددی هستند و با اتصال به تلفن های هوشمند و بسته شده بر روی مچ دسترسی فوری و بی نظیری به امکانات اصلی گوشی به شما داده و از مراجعه متعدد به تلفن همراه بی نیازتان می کند.یکی از مدل های ارزان قیمت آن مدل Q18 بوده که می تواند از طریق بلوتوث به تلفن همراه اندرویدی شما متصل شده و امکانات خاصی را برای شما فراهم نماید. اسمارت واچ ها طرفداران بسیاری دارند زیرا این تکنولوژی نوظهور قابلیت های یک گوشی تلفن را در قالب یک ساعت ارائه می دهد تا هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ حمل و نقل گزینه بهتری باشد. حتما تجربه بی خیال شدن از پارک کردن ماشین در یک جای نسبتا کوچک را داشته اید حال با این سنسورهای چهارگانه کنترل کاملی بر کار خود داشته و در زمان کم بهترین نتیجه را خواهید داشت. ساعت هوشمند برند میدسان مدل A1 از سری اسمارت واچ های طرح اپل است که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالای آن توجه طرفداران بی شماری را به سمت خود معطوف کرده است و بی شک میتوان آن را به عنوان یکی از پرفروش ترین گجتهای هوشمند در بازار معرفی کرد، از مهمترین قابلیتهای این ساعت هوشمند می توان به قابلیت نصب و فعالسازی سیمکارت ارسال و پاسخ گویی تماس ها و پیامک ها بدون همراه داشتن گوشی موبایل و به صورت کاملا مجزا اشاره کرد.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم