بهترین کتاب کار و کمک درسی سوم دبستان جامع 1401 لیست 7 کتاب برتر سوم مدابوک | ketabko

در ادامه هم با ارائه نمونه سؤالات امتحانی و تست، با تمرین و تکرار، به تثبیت اطلاعات آموخته کتاب کمک درسی سوم دبستان شده پرداخته می‌شود. در بخش پاسخ‌نامه هم، پاسخ‌نامه‌ای تشریحی ارائه شده تا هیچ ابهامی در هیچ کجا، برای دانش‌آموزان باقی نماند و نقاط ضعفشان تبدیل به نقاط قوت شود. دانش آموزان کم کم با ورود به مقاطع بالا در دوره ی ابتدایی یا دبستان با چالش ها و دشواری های دروس در این دوره مواجه می شوند، برای پر کردن این دشواری ها و چالش های دروس در مقطع دبستان دانش آموزان می توانند از کتاب های کمک درسی دبستان استفاده کنند. کتاب کمک درسی سوم دبستان؛ یکی از کتاب های کمک درسی است که برای دانش آموزان طراحی شده است تا به یادگیری آنها کمک کند. با بالاتر رفتن پایه تحصیلی دروس پیچیده‌تر و دشوارتر می‌شوند و ظرفیت مغز و یادگیری دانش آموزان نیز افزایش می‌یابد. به همین امر کتاب‌های دروس پایه‌ی سوم دبستان به تنهایی توانایی رفع تمام اشکالات دانش آموزان را ندارند و برای بر طرف کردن این مشکل نیاز به وجود ابزارهای کمک آموزشی است.

  • شما می‌توانید علاوه بر سفارش کتاب درسی سوم ابتدایی، کتاب‌های کمک‌درسی این مقطع را نیز از بانک کتاب مارکا تهیه کنید.
  • با توجه به دلیل متفاوت بودن شرایط برای هر کدام از کتاب های سایت ما در ویرا کتاب این درصد را به صورت متغیر برای هر کتاب از 10 تا 30 درصد به صورت خودکار اعمال کرده ایم.
  • این کتاب بستری برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان، علی‌الخصوص آن دسته از دانش‌آموزانی که تصمیم به شرکت در آزمون‌های تیزهوشان، نمونه دولتی و برتر را دارند، فراهم می‌کند.
  • چینش پوشش مطالب در کتاب شاهکار ریاضی سوم دبستان کلاغ سفید به‌صورت درس به درس است.
  • بیان این نکته خالی از لطف نیست که محصولات خریداری شده از مارکا کتاب با سرویس رایگان به دست شما خواهد رسید.
  • کتاب‌های کار علوم سوم دبستان با خلاصه‌های کاربردی شروع می‌شوند که در آنها انواع سوالات از جمله تکمیل جدول، پرسش‌های مفهومی، درست و غلط، چهار گزینه‌ای، انتخاب کنید، سوالات تشریحی، جای خالی و… آورده شده است.

بهترین کتاب کار و کمک درسی سوم دبستان جامع 1401 لیست 7 کتاب برتر سوم مدابوک | ketabko کتاب رشادت ریاضی سوم دبستانانتشارات مبتکران، یکی از بهترین کتاب های کمک درسی سوم دبستان در درس ریاضی است. چینش این کتاب درس به درس و مطابق با کتاب درسی است و پوشش کاملی روی تمامی مطالب دارد. کتاب رشادت ریاضی سوم دبستان مبتکران، درس‌نامه‌ای کامل دارد که نکات کلیدی و پیشرفته، خیلی ساده و درعین‌حال خلاقانه و بنیادین در آن بازگو شده است. علاوه‌برآن، این کتاب شامل سؤالات طبقه‌بندی‌شده تستی، تمرین‌ها، سؤالات آزمون‌های مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، سمپاد، المپیاد و سؤالات استعداد تحلیلی به همراه پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی است. کتاب آدینه برگ هفتگی پایه سوم دبستان یکی از مهمترین مجموعه‌های کمک آموزشی است که به برنامه‌ریزی تحصیلی دانش آموزان کمک شایانی می‌کند. در کنار این محصول، کتاب کار ریاضی سوم ابتدایی قلم چی و کتاب کمک‌درسی سوم ابتدایی خیلی سبز از جمله پرطرفدارترین عناوینی هستند که در پایه سوم ابتدایی مورد استقبال مراکز آموزشی قرار می‌گیرند.

خرید کتاب مشاغل پیش دبستانی گاج با ارسال رایگان

درس های (مهارت های نوشتاری)، فارسی (مهارت های خوانداری)، علوم تجربی، ریاضی، هدیه های آسمان، و آموزش قرآن درس های تشکیل دهنده این کتاب است. این کتاب شامل درس های ریاضی، علوم تجربی، فارسی، نگارش فارسی، هدیه های آسمان، آموزش قرآن می شود. دلیل اضافه شدن دروس جدید و اضافه شدن بخش های جدید به کتاب های قبلی این است که دانش آموز در پایه های قبلی با نحوه خواندن و نوشتن، ریاضی، علوم اولیه و دیگر موارد آشنا شده و حالا وقت این رسیده تا کمی تخصصی تر موارد را یاد بگیرد.

به همین منظور ناشران بزرگ کشور از سال‌های نخستین تحصیل به نگارش کتاب‌های کمک درسی روی آورده‌اند که می‌توانید این عناوین متنوع را از بانک کتاب مارکا تهیه کنید. این کتاب توسط انتشارات گاج منتشر و تمامی دروس پایه سوم ابتدایی را شامل می شود. کتاب جامع سوم تیزهوشان از انتشارات خیلی سبز یکی از بهترین کتاب های جامع مقطع سوم دبستان است. پیشنهاد می کنیم دانش آموزانی که سطح علمی بالایی دارند این کتاب را تهیه کند. دانش‌آموزان با ورود به پایه سوم دبستان با یک عنوان درسی جدید به نام مطالعات اجتماعی آشنا می‌شوند. برای دیدن مقالهمعرفی بهترین کتاب های کمک درسی چهارم دبستانکلیک کنید.

گام به گام سوم شاه کلید کلاغ سپید گاج

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم