بهترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها

شایسته ترین سرزمین برای مسافرت کاری ایرانیان:

شغل، یک کدام از مهم‌ترین استدلال اشخاصی میباشد که قصد مسافرت دارا‌هستند. به‌طور کلی می‌قدرت بیان کرد راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانی ها از طریق کار، آن‌جایی میباشد که خوف از اخراج نیست، دخل و خرج با هم مطابقت دارا‌هستند، امنیت شغلی بالاست، درآمد دریافتی کفاف مجموع هزینه‌ها معاش را بدهد، دسترسی به مشاغل و بازار شغل ریلکس باشد و رضایت شغلی و اجتماعی بالایی وجود داشته باشد.

یکی‌از عمده‌ترین دلایلی که مردمان دنیا‌ سو‌مین پیرو شایسته ترین کشورها برای معاش و صدالبته شایسته ترین کشورها برای شغل می باشند، همین نداشتن رفاه و درجا زدن باوجود سعی شبانه‌روزی میباشد. چیزی که با معاش در کشورهای توسعه یافته می‌اقتدار به‌راحتی به آن دست یافت.

شایسته ترین مرزو بوم برای هجرت کاری ایرانیان را تنظیم و لیست شایسته ترین کشورها برای فعالیت را بر طبق با آن فراهم کرده‌ایم. معیارهای ما از این قرار میباشد:

  • تعادل در بین فعالیت و معاش (Work-life balance)
  • دست‌کم درآمد (Minimum Wage)
  • امنیت شغلی (Job security)
  • نرخ بیکاری (Unemployment Rate)
  • رضایت از معاش (Life Satisfaction)
  • نسبت هزینه ملک به درآمد (Property price to income ratio)
  • قربت به کشور‌ایران و سهولت دریافت روادید

کشورهای طراز اولین مثل آلمان، کانادا و استرالیا را می‌قدرت جزو شایسته ترین کشورها برای مسافرت کاری معرفی کرد.

 

آلمان

آلمان کشوری بسیار امروزی و سازمان‌یافته میباشد که به جای خیر و خوبی برای مسافرت، فعالیت و معاش تبدیل گردیده‌است. این مرزوبوم در تمدن و تاریخ، بسیار بی نیاز میباشد. میانگین ساعت ها کاری آلمان در هفته، ۳۴٫۸ ساعت میباشد و نیروی کار از بیمه‌های تندرست، مرخصی در مواقع مورد نیاز و درآمد رضایت‌نصیب منتفع می‌باشند. هزینه معاش درین سرزمین، ممکن میباشد ازآنچه که انتظار دارید بیشتر باشد. ولی مرز و بوم آلمان از هزینه معاش کمتری نسبت به دیگر کشورهای اروپایی برخوردار‌است. علاوه‌ بر این موردها، زمان‌های شغلی فراوان، شغل در آلمان را به آیتم‌ای دوست داستنی فی مابین ایرانیان تبدیل نموده است.

هلند

مرزوبوم هلند، مورد خوب دیگر برای فعالیت و معاش میباشد. هلند بطور مداوم به‌ دنبال کارآفرینان فرنگی میباشد و نرم افزار‌های مفیدی برای افرادی که در دستیابی‌وکار سرمایه‌گذاری می‌نمایند، داراست. چگونگی معاش در هلند نسبت به دیگر کشورها بسیار بالا میباشد. عواملی که موجب بالا بودن چگونگی معاش در‌این مرزو بوم می شوند،‌ تمیزی و استعمال معدود‌خیس از وسایل نقلیه موتوری، رفت‌و‌آمد بیشتر عموم با دوچرخه، وجود پای کوبی‌های خیابانی و طرز آهسته معاش در‌این سرزمین می باشند. همچون ویزای شغلی آلمان، دریافت ویزای شغلی هلند نیز ممکن میباشد معضل‌های متعددی پیش‌روی شما بگذارد. البته بااین‌حالا شیوه های دیگری برای هجرت به هلند وجود دارااست که با کلیک بر روی تیتر می توانید از آن ها باخبر گردید.

 

 شایسته ترین مرزوبوم برای مسافرت تحصیلی کجاست؟

وقتی که سخن از مسافرت تحصیلی می گردد، فاکتورهایی که بایستی در حیث بگیرید، فرق می‌نماید. به عنوان مثال جايگاه دانش کده، چگونگی فراگیری در فن تحصیلی آیتم نظرتان و هزینه‌های علم آموزی از موضوعات اساسی به شمار میروند. هزینه معاش مطلوب،‌ هزینه‌های دانشکده، درجه‌‌بندی دانشکده در سطح جهانی، سهولت اخذ روادیدِ تحصیلی و وجود مجال‌های شغلی، به عنوان مثال نگرانی‌های ایرانیانی میباشد که قصد هجرت تحصیلی را دارا‌هستند. مجموعاَ دانشجو ها در سراسر عالم کشورهای تحت را تحت عنوان او‌لین مقصد هجرت تحصیلی خویش تعیین می‌نمایند:

استرالیا:

مملکت استرالیا یک کدام از دوست داستنی‌ترین مقصدهای دانشجویی، خیر فقط برای ایرانیان، بلکه برای دانشجو یان سراسر عالم میباشد. دانشکده‌های استرالیا از کیفیت عالی و سطح آموزشی کارکشته برخوردارند. برخورداری از چگونگی بالای معاش درین مرزوبوم، مجال‌های شغلی و قابلیت علم آموزی به لهجه انگلیسی، موجب جذب ایرانیان متعددی برای علم آموزی در میهن استرالیا شد‌ه‌است. چیزی که استرالیا را یک مقصد ایده‌ آل برای دانشجوها اهل ایران می‌سازد، زمان معاش در یک جامعه بافرهنگ‌های متفاوت میباشد. از سایر مزایای مسافرت به استرالیا از روش علم آموزی، مجال به دست آوردن اقامت دایم این مرز و بوم میباشد. دریافت اقامت دایم استرالیا بعد از اتمام تحصیلات قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. بدین ترتیب دانشجوها کارکشته خواهند بود تا بعداز اتمام تحصیلات، استخدام‌گردیده و درخواست اقامت دایم استرالیا را بدهند.

 

 کانادا

مرز و بوم کانادا سرزمینی میباشد که به‌ برهان داشتن مجال‌ها و تجهیزات درزمینه‌های تحقیقاتی، به مقصد محبوبی برای ایرانیانی که از روش علم آموزی قصد مسافرت به‌این مرزو بوم را دارا‌هستند، تبدیل شد‌ه‌است. مجال دریافت اقامت کانادا و معاش در کانادا بعد از اتمام تحصیلات، موجب جذب دانشجوها اهل ایران بخش اعظمی گردیده‌است. کانادا یک کدام از قدرتمند‌ترین اقتصادهای عالم را داراست. از سایر مزایای سفر به کانادا از روش علم آموزی، وجود فرهنگ و تمدن‌های گوناگون در جامعه کانادا، چگونگی بالای معاش،‌استانداردهای بالای دانش کده‌های این مرزوبوم و چگونگی بالای یادگرفتن، میباشد.

 آلمان

سرزمین آلمان، به‌ ادله برخورداری از سیستم آموزشی سطح بالا شناخته میگردد. علم آموزی در آلمان برای دانشجو یان اهل ایران مزایای اکثری دارااست که ازجمله آن، علم آموزی بصورت مجانی در آلمان و در دانش کده‌های دولتی این مملکت میباشد. تعداد ایرانی های مقیم آلمان زیاد میباشد. شما با هجرت به‌این مملکت، شم غریبی نخواهید داشت و قدرتمند خواهید بود تا دوستان اهل ایران بخش اعظمی در‌این میهن داشته باشید. همینطور وجود رستوران‌ها و مغازه‌های اهل ایران در آلمان، معاش را برای نو مهاجران اهل ایران معمولی‌خیس می‌نماید. بااین‌هم اکنون در صورتی‌که قصد هجرت به آلمان از روش علم آموزی را دارید،‌ می بایست به گویش آلمانی احاطه داشته باشید احاطه به لهجه آلمانی در آحاد اپلیکیشن‌های تحصیلی دانش کده‌های مرزو بوم از التفات بالایی برخوردار‌است.

 

 

 شایسته ترین میهن برای سپرده گذاری کجاست؟

برای تعیین سرزمین جهت سرمایه‌گذاری بایستی فاکتورهایی مثل دست‌کم هزینه برای سرمایه‌گذاری، امنیت مرزو بوم مقصد برای سرمایه‌گذاری، وام ها ارائه گردیده، معیار بهره سرمایه‌گذاری و حالت دریافت اقامت از این شیوه را رسیدگی نمایید. درحال‌حاضر، به‌ استدلال وجود محدودیت‌هایی درزمینه روادید،‌ ایرانیان به‌اندازه شهروندان کشورهای دیگر در‌این حوزه آزادی ندارند. وجود تحریم‌های متفاوت، موجب تولید محدودیت‌هایی درزمینه سرمایه‌گذاری برای شهروندان اهل ایران گردیده است. هزینه‌ها، زمان‌فرصت دریافت ملیت و مرتبه‌بندی بین کشورها، حال مهمترین معیارهایی میباشد که برای سرمایه‌گذاری آنالیز می‌گردد.

 پرتغال

یکی‌از پیروز‌ترین نرم افزار‌های هجرت به اروپا از روش گلدن روادیدِ پرتغال میباشد. این طریق اذن معاش، فعالیت و علم آموزی در هرجای اروپا را سوای نیاز به روادید برای اشخاص آماده می‌نماید. نرم افزار سرمایه‌گذاری از روش گلدن روادیدِ پرتغال، آیتم‌ها متنوع و بزرگ‌ای دارااست. خرید املاک و مستغلات، یکی‌از این آیتم‌ها میباشد که با خرید ملکی به قیمت ۲۸۰ هزار یورو الی ۵۰۰ هزار یورو شکل میگیرد. مورد‌های دیگر سرمایه‌گذاری در‌این مملکت از روش پولی به معیار یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو یا این که تولید ۱۰ فعالیت درین مرزوبوم می‌باشند. از روش سرمایه‌گذاری ۵ ساله در مرز و بوم پرتغال اشخاص توانا به دریافت اقامت دایم این مملکت میگردند.

 

 

 

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم