بهترین کلینیک ابدومینوپلاستی در تهران لیست 10 تایی فایند کلینیک | abdoplasty

سایت پزشکا به عنوان رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه پزشکا سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و لایق شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم. قبل از عمل جراحی شکم، پزشک متخصص دستورالعمل های قبل از عمل را به شما می دهد. از این دستورالعمل ها به دقت پیروی کنید تا بهترین نتیجه را از انجام جراحی بدست آورید. با سفت کردن ماهیچه‌های شکم و تقویت دیواره شکم از طریق ابدومینوپلاستی، می‌توانید تا حدی زیادی مانع شکستن بافت دیواره‌های شکم شوید و عود فتق را تا حد زیادی کاهش دهید.

ویژگی های بهترین کلینیک ابدومینوپلاستی در تهران

بهترین کلینیک ابدومینوپلاستی در تهران لیست 10 تایی فایند کلینیک | abdoplasty این جراحی گاها به همراه لیپوساکشن انجام می گردد، زیرا در لیپوساکشن، هدف صرفا حذف چربی بوده و با حذف چربی ها امکان شل شدگی و افتادگی پوست وجود دارد. بنابراین با کمک ابدومینوپلاستی پوست اضافی برداشته می شود. در بسیاری موارد در افرادی که تحت تاثیر تغییرات وزنی شدید، افزایش سن، بارداری و… دچار افتادگی پوست شکم شده اند از ابدومینوپلاستی به منظور حذف پوست و چربی اضافه استفاده می گردد. همچنین ابدومینوپلاستی به صورت جراحی ترکیبی با لیپوساکشن و لیپوماتیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بارداری بعد از ابدومینوپلاستی یا عمل زیبایی شکم

در صورتی که ابدومینوپلاستی همزمان با لیپوساکشن انجام شود. این نکته را باید در نظر داشته باشید که ابدومینوپلاستی کمکی به رفع استرچ مارک ترک های پوستی نمی کند. اما با این حال می توان این انتظار را داشت که بهبود در ظاهر ناحیه ای که پوست اضافی برداشته می شود.

یعنی در طی عمل ممکن است پوست شل شود ، به بیان ساده تر پوست شل و عضلات شکمی ترمیم نمی شوند ، گاهی ممکن است پوست پس از لیپوساکشن ، به خوبی جمع نشود ولی در ابدومینوپلاستی این گونه ابدومینوپلاستی ارزان نیست. در ابدومینوپلاستی فرم ظاهری شکم به کلی تغییر می کند و ناحیه شکم پهلو باریک تر و ایده آل تر و زیبا تر می شود . مراقبت های بعد از ابدومینوپلاستی به علت وسعت بالای جراحی از اهمیت بالایی برخوردار است. تنها موردی که می تواند دوره نقاهت را سرعت بخشیده و تجربه جراحی موفق و بدون عارضه برای بیمار ایجاد کند، انجام دقیق مراقبت های بعد از ابدومینوپلاستی است که در ادامه به طور کامل بیان می شود. مراقبت های بعد از عمل زیبایی شکم مواردی نظیر مراجعات بعد از جراحی به پزشک، تغذیه مناسب، نحوه استفاده از گن و مواظبت از درن ها، نحوه خوابیدن، فعالیت های فردی و راههای بهبود سریعتر زخم ها و ورم شکم را دربرمی گیرد. دکتر محمد ابراهیمی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ، رتبه برتر بورد فوق تخصصی پلاستیک کشور، عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک کشور هستند.

  • آقای دکتر رضا حسامی دارای بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی از دانشگاه ایران هستند.
  • پس از انجام عمل پزشک باید بیمار را در چند جلسه معاینه کرده و نتیجه عمل را طی جلسات فالو آپ مشاهده کند.
  • یعنی پس از جراحی شکم ، اگر همانند سابق پرخوری کرده و تحرکی نداشته باشید ، مجدداً اضافه وزن پیدا کرده و شکم تان مثل گذشته بزرگ و افتاده می شود.
  • از جمله خدمات دکتر شهریار حدادی فوق تخصص ابدومینوپلاستی و تامی تاک می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • ایشان با بیش از ۱۵ سال سابقه موفق همواره از بهترین امکانات و تکنیک های روز دنیا در جراحی های خود استفاده می کنند.

توسط دکتر زادان فرخ

دکتر زادان فرخ متخصص قلب هستم